קהילה - סיפורים ושירים
פיפן11

זהירות ראש העיר!!! 23/08/2018

היו היה יום רגיל פתאום אני שומע צעקה :הצילו!!!! מיד זיהיתי את קולו וכאשר הגעתי ראיתי שצדקתי זה היה ראש העיר שנתקע בתוך צנצנת חמוצים ענקית אם חומץ.
ישר ידעתי שמיקיאוולי עומדת מאחורי זה!
לפתע ראש העיר דיבר: אני לא יודע מה קרה הלכתי לישון ובבוקר בום אני טועם חומץ "יבבה" "יבבה" "אל תדאג ראש העיר" עניתי בנחישות גדולה אחלץ אותך וכך קרה.
לאחר כמה ימים: הצילו
זה היה שוב ראש העיר ושוב חילצתי מהצרה
וכך עברו כמה חודשים של הצלת ראש העיר ביום יום ראש העיר קרא לי לפגישה וכמובן הגעתי ראש העיר פתח בשיחה: שלום לך מני. עניתי: שלום לך ראש העיר. "ובכן מני" התחיל ראש העיר "מחר כפי שידעת יום הבחירות" "כמובן" עניתי "אז חשבתי יכול להיות מסוכן שאסתובב בלי הגנה לאור החודשים האחרונים" "כמובן" עניתי "אז יכול להיות שתיהיה לידי מתחילת הטקס ועד סופו?" "כמובן" עניתי. וכך היה
הייתי לידו בהתחלה באמצע ובסוף מאוד התלהבתי ולא הייתה לי בעיה שראש העיר לא יפגע.
וכך היה ביום הבחירות למרות כל השומרים אני נבחרתי לשמור על ראש העיר ופתאום הגיע טנק בגודל 100 מטרים והתקדם אל עבר ראש העיר הייתי צריך לחשוב מהר ולבסוף הבנתי איך לנצח את הטנק לקחתי את כל הצמר גפן המתוק וזרקתי לעבר הטנק ופתאום הטנק נעצר לא יכל לזוז והתפוצץ אחר כך צץ מטוס התחלתי לבנות רובוט מהצמר גפן וזרקתי לעבר המטוס שהתפוצץ ומעבר להכול יצא רובוט ענק כולם ברחו והרובוט תפס את ראש העיר ומחץ אותו מתוך הרובוט צצה מיקיאוולי והשלטלטה על העיר.
כעבור שנה
ראש העיר מת כל התושבים היו אומללים ואני התחאבתי בין האנשים שמיקיאוולי לא תהרוג אותי.
בסוף נמאס לי איחדתי צוות של חמישה אנשים אני גימבו סאני מקס וזואי ויצאנו לעצור את מיקיאוולי.
נכנסנו פנימה ומונדו השומרר האומלל ישן התגנבנו פנימה אל בית הכלא ומצאנו את ראש העיר האהוב שלנו ראש העיר אתה חי!!!
שחררנו את ראש העיר בזכות פורץ מנעולים מתוככם שנקרא חמוצים.
הלכנו אל עבר מיקיאוולי ומיקיאוולי בדיוק מילאה דלק לרובוט פירקנו אותו הכנסנו אותה לכלא ופתאום משומקם הגיעה שדון והחזיר הכל לקדמותו כאשר מיקיאוולי בכלא

מוקדש ל אש1278
1
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה