קהילה - סיפורים ושירים
סיילו2008

מיקארלה 24/08/2018

פעם לפני שנים רבות הייתה מיקמקית שקראו לה מיקארלה והיא הייתה מאוהבת בנסיך מיקאלו. אמא של מיקאלו הייתה מרושעת מאוד והיא כל הזמן מנעה מכל הנסיכות הטובות להתקרב אליו. כל הזמן האמא קראה למכשפות הרעות להיות בת זוגו של בנה. יום אחד מיקארלה עברה ברחובות הממלכה והנסיך בדיוק עבר בכרכרה והסתכל עליה והרגיש כאילו מכיר אותה, מיקארלה הרגישה אותו דבר ושניהם נזכרו שבילדותם ראו זה את זה ביער המלכותי והתאבו. עד אותו יום הנסיך חיפש אותה ולא מצא. באותו רגע אימו של הנסיך הגיעה. מיקארלה כמו כל המיקמקיות הטובות ברחה מפחד. שבועיים לאחר מכן הנסיך חיפש וחיפש אותה ולא מצא אותה. הנסיך כבר התייאש.עד שהנסיכה יום אחד התקשרה אליו ואמרה אני מצטערת אבל אני לא יכולה להתקרב אלייך כל עוד אמא שלך איתך. אני אוהבת אותך אבל תשים לב לאמא שלך.
הנסיך שאל את חברתו הטובה אם זה נכון והיא אמרה לו שכן יום אחד הנסיך בא להיכנס לחדר של אימו ושמע אותה מדברת עם מלך האופל על כך שיהפכו את הממלכה לממלכת אופל. הנסיך היה מבולבל והחליט לאסוף את כל האבירים ואמר אנחנו הולכים לתקוף את אימי ואת מלך האופל מחר נתקוף. למחרת נסיך קם ויצא לדרך עם האבירים. האמא ומלך האופל הצליחו לברוח עד לממלכת האופל והאבירים עקבו אחריהם. הם הגיעוהם תפסו את שניהם והרגו את מלך האופל. הנסיך ראה שיש על אימו כישוף ולקח את השרביט של מלך האופל והסיר את הכישוף כולם חזרו לממללכה הוא התקשר למיקארלה וסיפר לה הכל והיא לא האמינה לו
למחרת בא לביתה ואמר לה הכל עם אמא שלו והאמינה לו. היא הסכיימה להיות בת זוגו. שבוע אחרי הנסיך ביקש מעוריו לארגן טקס ובו הציע לה נישואין והיא אמרה כן ומאז חיו באושר ועושר.
28


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה