קהילה - סיפורים ושירים
וונדרניקי

התרופה שילוב כוחות 24/08/2018

פרק ראשון "איך הכול התחיל":
לפני הרבה שנים במיקמק-סיטי הוקם תיכון, ובתיכון הזה היה אפשר להביא מינימיקים. התיכון נבנה בשביל מיקמקים מאוד מיוחדיים, אומנם המיקמקים שבו למדו לא ידעו זאת אבל רק מעט מהמיקמקים היו מאוד יחודיים ויום יבוא והם היו חייבים לשלב כוחות עם אויביהם אני כמובן מדברת על חבורת מיקמק ואלביס ועל אלכסיס ודולי ופנסי, אותם מיקמקים לא ידעו שיש להם כוחות אבל היה רק אחד שידע והוא מנהל התיכון ראש העיר.

פרק שני "התחלה ברגל שמאל":
והנה הגיע היום הראשון בתיכון וחבורת מיקמק מאוד נרגשים וכך גם אלביס, אך לעומתם אלכסיס ודולי ופנסי קצת פחות התרגשו: " אוף דולי אני לא מאמינה שחוזרים ללימודים זה ממש לא היה בתוכניות שלי הייתי צריכה להיות היום בכלל בקניון אוף!" "לא יודעת אני דווקא כן התגעגתי בעיקר לג'ימבו" "לג'ימבו דולי לא ללימודים! אוף נו דולי תעשי לי טובה תסחבי לי ת'תיק אני לא יכולה לסחוב את הכול! אני צריכה את היידים שלי בשביל לסחוב את פנסי" ודולי לקחה ממנה את התיק והן נכנסו לכיתה. "הלוואי שהתיכון הזה לא היה משעמם כמו כול התיכונים ובתי הספר שהייתי בהם..." לפתע הבחינה אלכסיס בחבורת מיקמק וחשבה לעצמה:"אז דווקא יש סיכוי שלא היה משעמם פו כמו שחשבתי תסתכלי דולי יש לנו "אורחים"" דולי הסתכלה ולא הבינה למה אלכסיס מתכוונת: "אלכסיס על איזה אורחים את מדברת?" "נו דולי על חבורת מיקמק והחיית מחמד שלהם כמובן תסתכלי נו" דולי הסתכלה שוב וראתה באמת את חבורת מיקמק ואלביס בכיתה. כשהשיעור נגמר התחילה ההפסקה ואלכסיס החליטה להתחיל "להנות" בהפסקה: "היי חבורת מיקמק מה אתם עושים בטח דברים כאלה של חנונים נכון?" שאלה אלכסיס בלעג "מה אתם כיאלו פותרים משוואות או משהו כזה של למידה?" "ומה רע בזה?" שאלה זואי "לא, לא התכוונתי ללמידה רגילה אלה ללמידה חנונית!" הקניטה אותם אלכסיס "טוב אני זזתי יש פה כבר יותר מדי חנוניות באוויר!" צחקה אלכסיס וכול השאר גם חוץ מחבורת מיקמק ואלביס הם ממש לא צחקו להפך הם נעלבו אולי הצחוק היחיד שלהם היה בציניות כלומר לא באמת צחוק. לאחר שהיסתיימה ההפסקה כולם חזרו לכיתה והתחיל שיעור הכימיה:"טוב תלמידים היום תיצטרכו להכין תערובת של הכימיקלים A ו-Y, אבל בשל כך תיצטרכו להתחלק לקבוצות אותם אני אחלק. קבוצה ראשונה זואי מקס סאני ג'ימבו ואלביס אתם עם דולי אלכסיס ופנסי הנה הכלים שלכם..." "המורה אפשר אולי להחליף קבוצה אנחנו יכולים להיות עם כול אחד רק בבקשה אפשר רק לא להיות איתן? בבקשה המורה" התחננן מקס "מקס אני מצטערת אי אפשר זה מה שאני בחרתי אז ככה יהיה" "אבל המורה..." "בלי אבל זה מה שאני קבעתי וככה זה ישאר" "נו המורה בבקשה..." "לא די מקס! עוד מילה אחת ואתה וכול החברים שלך מושעים הבנת אותי?!"כן הבנת אותה מקס?..." "די אלכסיס אני לא צריכה עזרה הבנת אותי?!" "כן הבנת אותה? עוד מילה אחת ואתה בהשעיה!" "'די אלכסיס אני ביקשתי ממך משהו נכון אז די, בכול מקרה הבנת אותי?!" "כן אבל תביני אני... אני מתחננן בשם כול הקבוצה בבקשה אנחנו מוכנים להיות עם כול אחד אבל רק לא איתן בבקשה המורה..." "לא! די! הגעת לי עד לכאן! עד לכאן! ועכשיו אתה וכול החברים האלה שלך והמינימיק הזה שלך מושעים לאלתר! אני מקשת שבסוף היום תחכו למנהל בחדרו הוא כבר יסביר לכם הכול, הנה קח ובסוף היום אני מקווה מאוד בשבילכם שתעשו את הדבר הנכון ותעשו את מה שביקשתי ברור?!" "כן ברור לכם?!" "אלכסיס מה שאמרתי נכון גם לגביך..." "מה זאת אומרת המורה?" "גם את והחברה הזאת שלך והמינימיקית הזאת שלך מושעות ברור?!" "כן המורה" אמרה אלכסיס בכעס בעוד שחבורת מיקמק ואלביס חייכו חיוך קטן "זה ברור לכם זואי סאני מקס וג'ימבו?!" "מה? אהה כן המורה..." "יופי עכשיו צאו להכין את התערובת קדימה!" "כן המורה..." ענו כולם.

פרק שלוש "קסם של מראה":
כשהגיע סוף היום חבורת מיקמק ואלביס אלכסיס ודולי ופנסי חיכו בחדר המנהל:"נו איפה הוא אני מזדקנת פה?" "כן לשם שינוי אני מסכימה איתך אלכסיס זה באמת מוזר שהוא לא כאן" "את בהחלט צודקת זואי משהו פה מסריח..." "נשבע שזה לא אני" "מה הקשר אליך ג'ימבו אני מדבר על המנהל..." "נו ברור לג'ימבו תמיד יש ריח טוב!" "אהה חברים ניראה לי שמצאתי משהו..." "מה מצאת סאני?" "זה נראה כמו... אממ מראה?" " מראה? איך זה בדיוק יכול לעזור לנו?..." "אתם שמעתם את זה?" "את מה אלכסיס?" "וואו מה זה מה קורה למראה?!" "וואו!!!" צעקו כולם ונשאבו לתוך המראה:"אהה!!!" צעקו כולם ונפלו על הקרקע: "וואו מה זה? איפה אנחנו? ומה אני לובשת?" "אהה!!!" נשמעה לפתע צרחה "מה קרה אלכסיס?!" "תראו מה אני לובשת זה הכי ימי הביינים!" "או הנה אתם סוף סוף! בואו מהר צריכים אתכם בארמון..." "בארמון?" התפלא מקס "כן בארמון נו בואו..." "רגע רגע מי אתה?" "מה זאת אומרת האביר מקס?" "האביר מקס מי זה?" "מה זה מי זה זה אתה טוב נו בוא מהר ותביא איתך את כולם נו מהר המלך זקוק לכם!" "אוקיי אנחנו באים..." המשרת של המלך או ליתר דיוק העוזר האישי של המלך לקח את כולם איתו לארמונו של המלך החולה: "אדוני המלך הבאתי אותם אנחנו באנו לעזור לך!" "תודה רבה לך עוזרי הנאמן תוכל לתת לי לדבר איתם ביחידות בבקשה?" "בטח אני מיד אכניס אותם..." "יופי תודה רבה לך..." "נו בואו כבר המלך מחכה לכם..." "שלום לך אדוני המלך" אמר מקס וכולם קדו קידה "אין צורך לקוד לי קידה אתה כבר יודע, אני חייב את עזרתכם כבר יותר מדי זמן שאני חולה ואין שום דרך לרפאני..." "מה? אין איזו תרופה או משהו?" שאלה זואי "לא הנסיכה הלוחמת זואי יש תרופה רק שהיא לא נמצאת כאן אלה אצל המכשפה מיקאוולי שגרה בהרי האבדון שזה רחוק מאוד מכאן והדרך אורבת הרבה סכנות..." "אז למה אתה לא שולח משלחת אבירים ולוחמים או משהו כזה?" "שאלה יפה הנסיכה הלוחמת זואי זה שמשלחת אבירים ולוחמים לא מספיק חזקה בשביל לעבור את כול הסכנות..." אז אולי תנסה לשלוח רק את האבירים והלוחמים החזקים ביותר שלך או אלה שאתה הכי סומך עליהם?" "זה בדיוק מה שאני עושה ולכן אתם כאן..." "אנחנו מה אנחנו קשורים?" "אתם האבירים הכי חזקים וגם עליכם אני יכול לסמוך יותר מאשר על האחרים, אתם אלה שיכולים להביא לי את התרופה ולעצור את המכשפה אתם אלה שכתובים בנבואה..." "נבואה על איזה נבואה אתה מדבר?" "הנבואה שקיבלתי מאקסל חוזה העתידות" "חוזה עתידות מה זאת אומרת, איזה מין כוח יש לו? "כוחו של אקסל הוא הרוח הגדולה..." "ומה היא עושה הרוח הגדולה הזאת חוץ מלכתוב נבואות?" "הרוח הגדולה רואה את העתיד חוזה את מה שיקרה וגם חלק מתפקידה הוא לכתוב נבואות..." "ורגע שאמרת שאנחנו מהנבואה אתה באמת התכוונת לזה?" "הנבואה אומרת שיום יבוא ובוא ישמידו את המכשפה מיקאוולי בעזרת שילוב כוחות 6 גיבורים ולהם שתי חיות מחמד..." "טוב אז זה לא אנחנו..." "ולהם קוראים אלביס ופנסי..." "אוקיי אז זה כן אנחנו..." "אוקיי אז מה שאנחנו בעצם צריכים לעשות זה ללכת להרי האבדון לקחת את התרופה ולהשמיד את המכשפה?" "שכחת את "לעבור על כול הסכנות בדרך"..." "נכון וזהו? אבל איך אנחנו עומדים לעשות את זה?" "את זה רק אתם יכולים לדעת ואני רק יכול להבטיח לכם שארמוני יכול לספק לכם כול מה שתיצטרכו למסע אז צאו לדרך ובהצלחה, אני מאמין בכם!" "קדימה אנחנו מסוגלים!".
פרק ארבע "המסע אל התרופה חלק א'":
והנה חבורת מיקמק יצאה לה לדרך להרי האבדון וברואשם עמד מקס האביר⚔ ביחד עם זואי הנסיכה הלוחמת⚔ סאני הכרטוגרף ✍(יוצר המפות) ג'ימבו אחרי אווירה ‍אלכסיס מכשפת סינוור ‍♀️✨ודולי הענקית‍♀️ וכמובן פנסי ואלביס החיות הרוחניות ‍‍ימים ולילות החבורה לא הפסיקה לחפש אחר הרי האבדון, עד שלילה אחד הם מצאו כניסה למערה נסתרת ועד מהרה מצאו את עצמם החבורה בתוך מקדש סורר סכנות אך אל דאגה החבורה הצליחו לגבור על כול הסכנות והגיעו לתוך ליבת המקדש שם חיכתה להם מפלצת ענקית שקוראים לה מונדו.
"אוי לא מה נעשה איך נגבור על המפלצת הזאת מקס?" "ג'ימבו תנגן בגיטרה שלך מהר!" "אוקיי כולם לסתום אוזניים זה הולך להיות חזק!" --
"מה זה מה קורה? למה זה לא עובד עליו?" "ג'ימבו זה על הכי חזק?" "כן אני לא יכול עוד!" "אוי לא!... ג'מבו תיזהר!" "ג'ימבו!" לפתע המפלצת תפסה את הגיטרה של גימבו והעיפה אותו לאחור. "אוי לא! מה עשית לג'ימבו שלי!!!" -‍♀️-
לפתע דולי החלה לגדול ולגדול יותר מאי פעם אבל למרות זאת היא עדין הייתה קטנה יותר מהמפלצת מונדו "וואו דולי תיזהרי!!!" "אוי לא דולי!" "דולי?... דולי?!... דולי!" "אוקיי מפלצת ממש הצלחת לעצבן() אותי ולכן מגיע לך את זה!..." "לא עצרי! אלכסיס את ראית מה זה עשה שג'ימבו ודולי ניסו לבדם אולי כדי שתחשבי על זה?" "לחשוב על זה הוא הרג את חברה שלי ולכן הוא עכשיו צריך ליסבול בדיוק כמוה!" רגע חכי! אלכסיס!" "אין לי זמן זואי! לפעמים לא צריך לחשוב אלה לעשות! ועכשיו קבל את זה!..." -‍♀️- לפתע המפלצת קפצה ופוררה את הקרקע כך שאלכסיס נפלה, אבל היא הצליחה לתפוס במשהו ככה שהיא לא נפלה. "אהה!!!" "אלכסיס!" "זואי אני מצטערת הייתי צריכה להקשיב לך!" "זה בסדר אלכסיס אנחנו נוציא אותך מכאן מקס סאני מהר גם אתה אלביס וגם את פנסי...פנסי? פנסי בואי לעזור, זאת הבעלים שלך שם, אלכסיס. פנסי?" "אוי שיט שכחתי לימדתי אות לציית רק לי..." "אז אולי תנסי לקרוא לה לך היא בטווח תקשיב..." "אני לא יודעת..." "תנסי מה כבר יכול לקרות?" "טוב... פנסי אני צריכה עזרה בואי הנה מיד!... את רואה זה לא עובד" "אולי תנסי להגיד עם בבקשה?" "טוב... פנסי אני צריכה עזרה בואי הנה, בבקשה?" ומיד פנסי באה, וחילצו את אלכסיס: "אתם הצלתם אותי, למרות כול הדברים שעשיתי לכם..." "כן כאלה הם אנחנו לא היינו נותנים לאף אחד למות גם לא לאלה שמציקים לנו..."
"אוי זואי מקס סאני אני כול כך מצטערת על כול מה שעשיתי לכם האם תוכלו לסלוח לי?" "ברור שאנחנו סולחים לך אבל עכשיו צריך להתרכז באיך עוברים את המפלצת מונדו הזאת ומגיעים למכשפה..." "אולי עם נשלב כוחות ככה יהיה לנו כוח חזק יותר ונוכל להביס את המפלצת הזאת כבר..." "רעיון מעולה אלכסיס בואו ננסה אותו מקס,סאני קדימה!"
⚔+++✨=
וכך הם הביסו את המפלצת מונדו.
פרק אחרון "המסע אל התרופה חלק ב'":
"יש הצלחנו!" "טוב לא בהכול אנחנו עדין צריכים לגלות איך אפשר להעיר אותם כבר?" "רגע אולי עם נשתמש בשילוב כוחות רק הפוך נוכל להעיר אותם..." "רגע רגע מה זאת אומרת שילוב כוחות הפוך?"
"זה אומר שמתחילים מהאויב לגיבור..." "אהה נו אז בואו ננסה אנחנו חייבים להעיר אותם!""קדימה!"
✨+++⚔=
דולי?...ג'ימבו?" "מה זה למה אני על הרצפה? וואו ישנתי טוב!" "ג'ימבו? ג'ימבו אתה בחיים!!!" "ברור שאני בחיים למה איפה אני יהיה?" "ג'ימבו אתה נזרקת לקיר ופתאום אתה איבדת הכרה אתה..."
"רגע רגע מה?" "כן ודולי ניסתה להציל אותך רק שגם
היא ניזרקה, וגם היא איבדה הכרה..." "דולי זה נכון?" "כן..." "למה?" "כי יש משהו שרציתי להגיד לך כבר די הרבה זמן...אני אוהבת אותך ג'ימבו..." "את אוהבת אותי?" "כן, כן ג'ימבו אני יודעת שזה נשמע מוזר אבל..." "את אוהבת אותי! אני גם הסתרתי ממך ומכולם את זה גם אני בעניין שלך!"
+= -חיבוק- "טוב קדימה אנחנו צריכים לזוז יש לנו עוד מכשפה להביס...קדימה!".

פרק אחרון "המסע אל התרופה חלק ב'":
והנה החבורה ממשיכים בדרכם על מנת למצוא את המכשפה ולעצור אותה ולקחת מיידיה את התרופה והנה עד מהרה החבורה מצאה את עצמה בתוך פרוזדור ארוך מאוד, אך שזה רק פרוזדור כלומר מסדרון והוא גם לא הוביל לאף מקום, החבורה נראתה מבולבלת: "סאני אתה בטוח שאנחנו במקום הנכון" "לפי החישובים שלי המכשפה צריכה להיות ממש פה..." "והיא כאן, שלום חבורת ה...מה אתם בכלל?" "אנחנו החבורה שהמלך שלח, אנחנו חבורת הנבואה!" "חבורת הנבואה? רגע אחד אתם הם השישה גיבורים שיכלו להשמיד אותי נכון?" "בדיוק כך ואנחנו גם נשמיד!" "וגם ניקח את התרופה!" "בחיים לא!" "אם ככה את אומרת אז אולי כדי שנתחיל לשקשק" "או בהחלט כדי לכם לשקשק ואפילו יותר מזה לרעוד ולפחד!" "לרעוד ולפחד זה פחות מלשקשק" "אוקיי אז פשוט בוא נראה מה אתם שווים חבורת הנבואה!" "בשמחה, ג'ימבו זה הזמן לקצת מוזיקה!" "אוקיי כולם לעצום את האוזניים זה עומד להיות חזק יותר מתמיד!" --
ג'ימבו ניגן ממש חזק יותר מאי פעם אבל לא קרה דבר להפך המכשפה מתה על זה! והוא נפל על הריצפה: "ג'ימבו אתה בסדר?" "כן דולי אבל כנראה שהמוזיקה שלי היא לא הפתרון..." "דווקא כן בנבואה היה כתוב שילוב כוחות אולי כדי שננסה את זה..." "רעיון מעולה זואי קדימה כולם!"
⚔++++‍♀️+✨=
"לא!!!...אני נמסה לא!!!" יש הצלחנו עכשיו כדי שנמהר חייבים להביא את התרופה למלך מהר!" וככה הם עברו במהירות את כול הדרך עד שלבסוף הגיעו אל המלך: "הנה אדוני המלך קח אתה חייב לשתות את זה ככה תחלים!" "אוי תודה רבה מקס האביר..."
-- המלך שתה את התרופה והחלים במהרה, ובשנייה הזאת חזרו חבורת מיקמק ואלביס עם אלכסיס ודולי ופנסי והם נהיו החברים הכי טובים לעד
הסוף
3
1
73


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/08/2018   15:36 וונדרניקי  1
אני יודעת שיש סימנים מוזרים זה טעות בהקלדה