קהילה - סיפורים ושירים
המיקמקיית

סיפור - המתחזה 28/08/2018

אז היוש לכולם אני עושה סיפור ואולי הוא יופיע בספרייה! אני ממש רוצה שהוא יופיע. לסיפור קוראים המתחזה, זה סיפור קצת מפחיד אבל עם מסר חשוב מאוד!

יום אחד, הייתה מיקמקית נורא נדיבה שרוצה לאמץ ילדה. היא אימצה ילדה שנראית נורא חמודה ויפה היא אמרה לה שהיא בת שמונה עשרה. המיקמקית הביאה אותה לבית שלה ואימצה אותה.
הילדה לפי מה שאמה הבינה, אילמת וחרישת. הם דיברו רק בסמיילים. היה נורא נורא כיף והאמא לא חשדה בדבר.

לילדה שאימצה המיקמקית (נקרא למיקמקית ליה ולמאומצת גאיה) היו שני טלפונים שהיא לא נפרדה מהם לא אפילו לשנייה! גאיה אכלה איתם, ישנה איתם, ראתה טלוויזיה הכל! לגאיה היו שתי מאמצות ליה ומיקה. בעלה של ליה התחיל לחשוד בילדה שהיא לא חירשת ולא אילמת אבל לא התייחס לזה.

גאיה ישנה לילה אחד אצל מיקה, לילה אחד אצל ליה. המבט של גאיה היה מפוחד וליה פשוט עזרה לה וגאיה התגברה על הפחד.

כל ערב, גאיה הלכה לבית קפה וחזרה בשעות הלילה. ליה, לא ידעה מה היא עשתה יום אחד, ליה הלכה לשוק שליד בית הקפה בשעות הלילה, וראתה את גאיה מדברת ומפתחת שיחה עם אישה כל שהיא והיא דיברה וענתה והכל היה בסדר

בבת אחת האמא עזבה הכל ופנתה אליה, גאיה אמרה לה, שבהתחלה, זה לא היה קשר אמיתי אבל בסוף היא נקשרה אליה. ליה שאלה אותה בת כמה היא ובסוף, מסתבר שהיא בת שלושים וחמש, לא חירשת ולא אילמת! האמא נפגעה והחזירה אותה לביתה הרגיל! היו לה הורים ואחים והכל היה טוב! ושני הטלפונים? מיקה היא בעצם גאיה שהתכתבה בשמה! (הטלפון השני היה שלה)

אז המסר הוא תמיד תישארו אתם ואל תתחזו לאף אחד! מקווה שנהניתם ושזה יוצג בסייפרייה!

מוקדש ל מקינטוש5, כולםםם!
1
2
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/06/2019   11:11 המיקמקיית  2
קירי451 את באמת רוצה שאעשה עוד סיפורים?
28/08/2018   14:58 קירי451  1
צודקת אבל בבקשה תעשי עוד סיפורים