קהילה - סיפורים ושירים
הנבשוש 15

מיקדרקולה (ומיקבאפי) 28/08/2018

בטירה אפלה מאוד חיי הרוזן מיקדרקולה, שהיה הופך למינימיק ומוצץ את דמם של המיקמקים חסרי האונים, והופך אותם למיקמקי-מינימיק(אבל אם זה אצלנו, היו קוראים להם אנשי עטלפים).
***
יום אחד ראש העיר של מיקטרנסילבניה החליט שצריך לשים סוף למגפת המיקערפדים. הוא קרא למיקבאפי, ציידת המיקערפדים. אנשי הכפר כבר אימו על ראש העיר שאם היא לא תגיע בקרוב ראש העיר ימות. כבר מנהיג האנשים (יוג'ין) עמד לחסל את ראש העיר, ואז, נראתה דמות, זו הייתה מיקבאפי.
***
ראש העיר נתן לציידת המיקערפדים ביקטה ללילה, ובבוקר שאל אותה "מה תירצי בשביל המסע שלך, חוץ מתרמיל המסע?" והיא ענתה: "שום". לאחר שיצאה היא ניתקלה ביוג'ין. "הי" אמר יוג'ין "שמעתי ב'טעות' שאת לא לוקחת קלי נשק למסע" "צריך רק שום וכישרון" היא ענתה, "אבל בכל-זאת" אמר "אני אבי חנית, כי כמה קשה כבר להרוג מיקערפד?" "קשה מאוד." אמרה מיקבאפי, "אל תבוא. אלה אם אתה רוצה להיתיבש ולהפוך לאבק בשמש."
***
באמצע התיפוס של מיקבאפי היא שמעה "שלום", זה היה יוג'ין. "למה אתה כאן?" שאלה מיקבאפי. רציתי לבדוק שאת לא בורחת אם הציוד שלנו" "לא נתתם לי זהב או יהלומים, אז למה לי?" שאלה, "במילא באתי לכאן". "טוב, אתה תמות בקרוב, כי הגענו" אמרה מיקבאפי ושניהם הסתכלו על הטירה האפלה והעצומה.
***
לאחר כמה זמן שהלכו פתאום שמעו ניפנוף כנפיים של מינימיק(ואם זה היה אצלנו, זה היה עטלף). "תתחבא!" אמרה מיקבאפי. "אני חייב לחסל אותו!", אך יוג'ין לא הצליח לעשות את מה שרצה כי מיקדרקולה העיף את חניתו ונשך אותו, הוא בא לחסל אותו ואז: "הי" אמרה מיקבאפי והרימה בקבוק דם, היא עשתה כאילו שתתה ואז אמרה: "מממ... מוגז!" מיקדרקולה עזב את יוג'ין ושתה את הדם. אך הגזים שראה היו חתיכות שום: הוא האדים מאוד וצעק בקול "מיקבאפי!!!!!!!!!!!!" ואז נשמע "בום!!!" גדול וכל החדר התמלא בריח שום ועל הריצפה שכב מינימיק שחור. אך כשמיקבאפי ויוג'ין הסתובבו "הם פתאום שמעו: "מיקבאפי...", כשהסתובבו הם ראו את המראה הכי מבחיל שיש: זה היה מיקדרקולה, רק לבן, וראו את עצמותיו, אורקיו בלטו ועיניו התערכו, בקיצור: הקטע הכי מפחיד בסיפרית מיקמק. הוא בא לתפוס את מיקבאפי אבל היא אמרה: "יוג'ין! תפתח את הווילון!". וזה מה שקרה: מיקדרקולה התפוגג, אבל גם יוג'ין. "לא!" אמרה מיקבאפי וחיבקה את יוג'ין "אני לא רוצה ללכת, מר סטארק,!" אמר יוג'ין "מה?" "סתם איזו שטות מהעתיד, אבל הי, צדקת", אמר יוג'ין וחייך את החיוך האחרון שלו.
3
3
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/08/2018   19:02 popi987  3
סיפור נחמד, מתאים לספרייה.
29/08/2018   13:08 שירונט008  2
סיפור יפה
28/08/2018   18:03 נועמושקה1  1
סיפור מקסים!