קהילה - סיפורים ושירים
שנאוצי5
8
1

המיקמקית והצפרדע 01/09/2018

היו הייתה נסיכה בשם טיאנה, היא הייתה אנוכית, שחצנית וגאוותנית, היא גרה בארמון אם אביה המלך.
ליום הולדתה ה-16 היא קיבלה כדור זהב טהור כבד מהמלך. כל יום היא הלכה לאגם הקסום כדי לשחק בכדור.
יום אחד נפל לה הכדור לתוך האגם ושקע עמוק לתוכו, הנסיכה צעקה למישהו שיבוא לעזור, אך אף אחד לא שמע מכיוון שהאגם היה מקום סודי שרק היא והמלך ידעו על קיומו.
פתאום עלו בועות מן האגם, ויצא צפרדע מכוער מהמים, הנסיכה נבהלה ונגעלה מהצפרדע והחלה לבכות מייאוש.
הצפרדע שאל אותה "מדוע את בוכה?" וטיאנה עוד יותר נבהלה "למה אתה מדבר?" היא שאלה וענה לה הצפרדע "אל תדאגי אני רק רוצה לעזור לך" היא השיבה "נפל לי כדור זהב מאד יקר לאגם ואבי מאד יכעס אם הוא יגלה שהוא נעלם. "אני יכול לעזור" אמר צפרדע, "באמת? אתה תעזור לי?" שאלה הנסיכה "כן.בנאי אחד, שאני אבוא לארוחת שישי בארמון" הוא אמר "בסר גמור!" אמרה הנסיכה והצפרדע הביא לה את הכדור.
עברו הימים והנסיכה שכחה שהזמינה את הדפרדע לארוחה בארמון.
הצפרדע הגיע לארמון וכולם נבהלו, הוא אמר לנסיכה "את זוכרת שהזמנת אותי, נכון?" והנסיכה אמרה "לא" וסילקה את הצפרדע, "אתה משקרת, טיאנה?" שאל המלך והנסיכה לא ענתה, המלך אמר "עכשיו את תקבלי עונש, הצפרדע יוכל איתנו בסעודה מלכותית, והוא אורח הכבוד היום, ולא רק זה, הוא גם יוכל איתך באותה הצלחת!" אמר האב והצפרדע חזר. הנסיכה נגעלה מהצפרדע ואמרה "אני נגעלת לאכול עם הייצור המטונף הזה מאותה צלחת!", המלך אמר לה "עכשיו הוא גם ישן איתך בחדר! אני לא חינכתי אותך להתנהג בצורה כזו, את נסיכה!" והנסיכה בכתה עד הבוקר.
הצפרדע ביקש מטיאנה לצחצח את שיניו והיא אמרה "אני לא רוצה, יש לך פה מגעיל!" והלכה. ה מלך אמר לה "כשיו הוא גם יוכל אינתנו ארוחת בוקר וישאר כאן איתך החדר במשך חודש שלם.
הנסיכה בכתה כל היום ונגעלה מהצפרדע המכוער והמלוכלך. גם באותו יום היא לא אכלה.
בלילה לפני שהלה הנסיכה לישום, אמר לה הצפרדע "אולי תנסי להכיר אותי, אל תשפטי אותי לפי המראה החיצוני בלבד" והם הלכו לישון.
ביום למחרת הנסיכה לא הפסיקה לחשוב על מה שהצפרדע אמר לה והחליטה לתת לא הזדמנות.
עברו הימים ונגמר חודש, הנסיכה הספיקה להכיר את הצפרדע והתאהבה בו.
ביום האחרון אמרה הנסיכה לצפרדע "אתה באמת יצור מקסים" ונתנה לו נשיקה. לפתע הפך הצפרדע לנסיך נאה ויפה והנסיכה לא האמינה למראה עייניה.
"אני הנסיך ג'ון, אני הייתי גאוותן ואנכי כמוך ואז מכשפה כישפה אותי וכעונש הפכה אות לצפרדע מכוער. אף אחד לא אהב אותי. ועכשיו את קיבלת אותי כעונש ועכשיו כהתאהבת בי הכישוף הוסר!" אמר הצפרדע שהפך לנסיך.
טיאנה וג'ון התחתנו וחיו באושר ועשר ובלי אנוכיות, גאוותנות או שחצנות ואהבו כל יצור עד עצם היום הזה.
5
2
118


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/10/2018   17:24 שנאוצי5  2
מגניב
15/09/2018   15:21 צרלי06  1
מושלמיקו