קהילה - סיפורים ושירים
לינליניה88
6
51

האי האבוד של המינימיקים 06/09/2018

זה היה יום בהיר ורגיל,ראש העיר ישב בחדרו ושיחק במשחק הווידאו האהוב עליו-"בועות", את המשחק קטע מבזק חדשות-"כל המינימיקים חלו" ראש העיר נבהל ומיד קרא לחבורה,הוא ביקש מהם לבדוק מה קרה ומה סיבת המחלה,לאחר כמה בדיקות של סאני על אלביס, הוא הבחין כי מדובר ב-"שפעת המינימיקים" ושהדרך היחידה לרפא את כולם היא הפרח הנדיר ביותר שנמצא על האי האבוד של המינימיקים.

החבורה רצה ללשכתו של ראש העיר וסיפרה לו הכל, החבורה יצאה למסע אחרי הפרח הנדיר ביותר, מקס,סאני וג'ימבו בנו את הסירה בעוד שזואי אספה מזון והכינה ציוד,היא נפרדה מאלביס והם יצאו לדרך,אחרי 7 שעות ארוכות הם נכנעו כי היו מותשים, מקס הציע שהם יחפשו את היבשה הקרובה וינוחו שם.

כאשר הגיעו ליבשה,הם פרקו את הציוד ואת הסירה קשרו לאבן גדולה,לפתע משהו חטף את זואי, סאני נבהל ושלף מקל גדול,"תחזיר את זואי!" הוא צעק, לפתע מקס הבחין בהמון עיניים נוצצות מאחורי שיחים חשוכים ואמר:"ס-סאני אני חושב ש-ש.." מקס לא הספיק לסיים את המשפט-קפץ עליהם צבא מינימיקים עם חבלים,סאני ניסה להשתחרר מהחבלים בעזרת מקלו אך הוא נפל,זואי ניסתה להזכיר את השם של אלביס כי חשבה שהם מכירים אותו, לפתע כל המינימיקים כרעו ברך ושיחררו אותם.

"אני חושבת שמצאנו את אי המינימיקים האבוד" אמרה זואי,היא סיפרה למינימיקים שהם הגיעו לאי בחיפוש אחר פרח נדיר כדי לרפא את המינימיקים והם הסכימו לתת לה אותו,כשהם חזרו לסירה הם מצאו אותה שבורה לחתיכות,"חה חה! מיקמקים טיפשים! לעולם לא תצליחו להגיע בזמן הביתה!" צעק מונדו שהתגנב לסירה לפני שהם יצאו לפי דרישתה של מיקיאוולי,"היי מונדו,אבל גם אתה לא תצליח לחזור" אמר ג'ימבו, ומונדו נבהל ומיד ביקש את עזרתם, החבורה שיחזרה את הסירה,הם חזרו הביתה והכינו את התרופה,כל המינימיקים החלימו!! והאי האבוד? כבר לא אבוד. הסוף.
5
2
144


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/09/2018   15:03 צרלי06  2
יצא לך מושלם!!!!
07/09/2018   15:08 HEDAL  1
חמוד!!!!!!!!!!!!!!