קהילה - סיפורים ושירים
ורדה909
3

מיקסינדרלה 10/09/2018

היה הייתה נערה מקסימה בשם מיק אלה אמה נפטרה כשמיק אלה הייתה ילדה קטנה. היא נשארה עם אביה שתמך בה והיה האבא הכי טוב שמיק אלה תוכל לבקש יום אחד אביה של מיק אלה התחתן עם מישהי שפגש באחד ממסעותיו היו לה שתי בנות רעות ולא יפות. הם עברו לגור עם מיק אלה ועם אביה יום אחד אביה של מיק אלה יצא למסע חדש ועברו כמה שבועות והוא לא חזר לאחר כמה שבועות נוספים בא שליח דפק על הדלת מיק אלה רצה לפתוח את הדלת ובמקום את אביה היא ראתה את השליח ומיד הבינה שאביה לא יחזור. מאז אמה החורגת והאחיות הימללו את חייה. היא הייתה כמו משרתת בשבילם הם קראו לה מיק סינדרלה. יום אחד שליח המלך הודיע שיש בארמונו נשף ריקודים כדי שהנסיך ימצא את אהבת חייו והתחתן איתה.
האחיות הלכו לנשף והשאירו את מיק סינדרלה לבדה בבית בוכה ופתאום הופיעה לפניה פיה יפייפיה שהפכה דלעת לכירכרה עכברים למשרתים ואת השימלה הלא יפה של מיק סינדרלה למהממת והיא גם החליפה לה את הנעליים לנעלי עקב מזכוכית לפני שמיק סינדרלה הלכה הפיה אמרה לה שבחצות הכישוף יעלם.
מיק סינדרלה הייתה בדרכה לנשף בזמן שהנשף כבר התחיל וכול הנשיכות רוקדות עם הנסיך, פתאום מיק סינדרלה נכנסה לנשף וכולם הופתעו מהיופי החזק שיש לה הנסיך יש ר התאהב והזמין אותה לרקוד הם רקדו ורקדו עד שהגיע חצות ובחצות מיק סינדרלה רצה במהירות אדירה לכירכרה ובזמן שהיא רצה נפלה לה נעל באחת המדרגות של ארמונו של הנסיך, מאז הרגע הזה הנסיך נשבע שהוא לא ינוח ולא ישן עד שימצא את אהובתו היחידה וכך היה הנסיך חיפש אותה ומדד את הנעל לכול בנות הממלכה ולאף אחת זה לא יתאים הוא חיפש בכול בית עד שנישאר הבית האחרון של מיק סינדרלה אמה החורגת והאחיות כשהנסיך צילצל בפעמון האחיות יתרגשו ופתחו לו את הדלה ולבינתיים אמה החורגת של מיק סינדרלה נעלה אותה במרתף. בזמן זה הנסיך מדד לאחיות את הנעל לאחת זה היה קטן מדי ולשנייה זה היה גדול מדי. הנסיך שאל עם יש עוד בנות שגרות בבית והן ענו לו לא ואחר מכן הנסיך שמע שירה מקסימה שמגיע מן המרתף הוא הלך לשם וה=ביקש מהאמא שתיתן לו את המפתח והיא אמרה שהוא נאבד לה לאחר כמה שניות המפתח נפל מהיד שלה והנסיך לקח את המפתח הוציא את מיק סינדרלה מהמרתף, מדד לה את הנעל והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
4
4
163


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/11/2020   13:37 סוניק572  4
אהבתי
02/08/2020   20:03 יהודה9999  3
מוששששששששש
15/09/2018   15:15 מרשמלו4462  2
לדעתי הסיפור קצת צפוי בעיקר הסוף
15/09/2018   14:51 צרלי06  1
וואו מאוד יפה :}