קהילה - סיפורים ושירים
מתוק2609
2
1

עוגת הדבש של אמא 10/09/2018

לכבוד ראש השנה אמא הכינה עוגת דבש מיוחדת במינה!, אמא עובדת בקונדטוריה אז כולם אוהבים את העוגות שלה. ים היא הילדה של אמא, והחליטה ים כי שאמא באפיות לחג היא הולכת לבקר את בית סיפרה הסגור. שהגיעה לבית הספר ראתה איש חולה מאוד ושאלה אותו אם הוא מרגיש טוב, האיש ענה לה:"אני חולה מאוד רק עוגת דבש שהוכנה מהלב תוכל לעזור לי" שאלה ים למה הוא פה ולא בבית חולים ואיש ענה לה כי הרופאים איבדו בו תקווה וזרקו אותו החוצה מן בית החולים. ים הרגישה עצוב מאוד ונזכרה כי אמא שלה מכינה המון עוגות לכבוד ראש השנה אז חשבה לה כי עוגה אחת פחות לא תזיק לאף אחד. הלכה ים לביתה ולקחה עוגת דבש לאיש החולה שנתנה את עוגת הדבש לאיש החולה הוא ישר הבריא ונראה צעיר ושמח יותר! הודא האיש לילדה והלך. שחזרה ים הביתה ראתה את אמא שלה יושבת ובוכה, שאלה אותה ים:"אמא, למה את בוכה?" ואמא שלה ענתה לה:"הכנתי הרבה עוגות דבש ללקוחות ומכרתי להם הכל אך הייתה עוגה אחת מיוחדת שהוקדשה למנהלים שלי,כי הם באו לבדיקת העוגה,כדי לבדוק שהעוגה טעימה וללא מחלות, העוגה נעלמה ושהם הגיעו לא הייתה להם עוגה, הם כעסו מאוד והבטיחו כי שבוע הבא הם יסגרו לי את הקונדטוריה!" אמא בכתה.
הלכה ים לחדרה והתחילה לבכות! למה? כי היא לקחה את העוגה של המנהלים לאיש החולה. הסתובבה לה ים ברחובות ובכתה ופתאום ראתה מולה את האיש שנתנה לו את עוגת הדבש! האיש שאל:"חמודה,למה את בוכה? הרי את עשית מצווה!"
ים ענתה לו:"העוגה שנתתי לך הוקדשה למנהלים של אמא שלי שהם הגיעו לא היה להם עוגה והם יסגרו את הקונדטוריה של אמא שלי שבוע הבא!" לחש לה האיש בסוד אני פימיק קסום! [פימיק זה פיית מיק בזכר] הופתאה הילדה ואמרה לו:"אך איך זה יעזור לי? מה שקרה כבר קרה!" ענה לה הפימיק:" אני פימיק! ואת עשית לי מצווה גדולה! עזרת לי בתור איש גוסס! ובגלל זה אני אעזור לך! יש לי עוגת דבש מיוחדת! שמי שאוכל אותה יכול לחזור בזמן!" שמחה ים והם הלכו ביחד לביתו של הפימיק. בביתו של הפימיק היה שולחן קטן,מיטה,מקרר ושולחן גדול מאוד שצמוד לקיר ארוך, הפימיק פתח את המקרר וחתך שני חתיחות מעוגת הדבש הקסומה, אכלו השניים ביס מעוגת הדבש וחשבו על המקרה שאליו הם רוצים להגיע, ופתאום תק! ים והפימיק עמדו מול הקונדטוריה של אמא של ים! רצה ים לאמא שלה ואמרה לה שהאיש הזה גוסס והוא חייב אחת מן עוגות הדבש שלה! רצה מהר אמא למחסן והביאה מתוך המקרר עוגת דבש! אכל האיש ופתאום הוא נהיה בריא! שמחה ים ואכלה עוד חתיכה מתוך עוגת הדבש הקסומה. ים ראתה את עצמך שוב עומדת מול הקונדטוריה של אמא שלה ושנכנסה ראתה את אמא של שמחה וצוהלת ואמא שלה סיפרה לה כי המנהלים שלה מאוד התלהבו מהעוגה והקונדטוריה לא הולכת להיסגר! שמחה ים והבינה כי מעשה טוב בסוף משתלם!.
6
4
321


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/09/2018   19:50 מתוק2609  4
תודה רבה לכולם!
14/09/2018   19:35 76אניחכם  3
יפה! אני רואה שהשקעת
14/09/2018   12:54 אושר0מתוק  2
סיפור נחמד
13/09/2018   20:36 HEDAL  1
חמוד!