קהילה - סיפורים ושירים
MAORBH
3

סגן ראש העיר שהוא בעצם מלצר 17/09/2018

סגן ראש העיר מונדו הרגיש שהוא חייב לקחת חופש מתפקידו אחרת הוא כבר לא יוכל לתפקד ולכן הוא חייב להתנתק קצת מהתפקיד ולקחת חופש ולצאת מעולם המיקמק

הגיע אותו מונדו לראש העיר וביקש ממנו חופש, אמר לו ראש העיר כי תפקידו מחייב אותו להישאר ביער ולכן הוא לא יוכל לקחת חופש. מונדו התעקש ואמר לראש העיר כי החופש הכרחי והוא מוכן לקחת חופשה ללא תשלום, העיקר לצאת לחופש. ראש העיר הסביר למונדו כי אם הוא יצא לחופש יהיו חייבים לקחת מישהו במקומו ולא בטוח שהתקן שלו ישאר לסגן ראש העיר לכשיחזור. מונדו חשב הסכים ולקח את החופש.

כעבור שלושה חודשים חזר מונדו לעולם המיקמק והגיע ראש העיר לצורך ראיון חזרה לתפקידו. כשהגיע לראיון הסביר לו ראש העיר כי התקן של סגן ראש העיר תפוס וכי לא יוכל לחזור לעולם המיקמק בתור סגן ראש העיר. מונדו לא הסכים ואחרי דיבור קצר עם ראש העיר, ראש העיר הציע לו כתפקיד זמני להיות על תקן מלצר במיקפה וכשיתפנה תקן מונדו יחזור להיות סגן ראש העיר. מונדו הסכים והחל לתפקד כמלצר. עבר כחודש בו מונדו ממלצר מגיש ומכין אוכל עד שנמאס לו מתפקידו כמלצר והחליט לגשת לראש העיר ולבקש לעבור תפקיד. ראש העיר הסביר למונדו כי עדיין לא נפתח התקן של סגן ראש העיר והוא צריך להמשיך לשמש כמלצר. התעצב מהבשורה המרה והתהלך לו בדיכאון ברחבימיקמק, כעבור זמן מה של הליכה ראה להפתעתו מלצר.
השועל ניגש למלצר ושאל אותו: “תגיד מלצר מה אתה?”
ענה לו המלצר : “אני, אני סגן ראש העיר”.
השועל אמר: “תגיד איך זה שאני מונדו (כל משפחת מונדו תמיד הייתה בסגנות של ראש העיר) ונמצא על תקן מלצר ואתה מלצר ונמצא על תקן סגן ראש העיר?

ענה לו המלצר : “זה מה שקורה שיש מנקה על תקן ראש העיר”.
1
41


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה