קהילה - סיפורים ושירים
מגדלאשדר
27
7

סאגת המיקמק - סיפור לכתב אורח 25/11/2018

שלום! כתבתי לכם סיפור פנטזיה מקווה שתאהבו (הדמויות בו הן ברובן דמויות מהסדרה)
פרק 1- זה היה עוד יום רגיל נחמד וחברותי במיקמק סיטי, הציפורים צייצו במנגינה נפלאה, האוויר היה צלול וטהור כהרמוניה מוזיקלית של הגיטרה של ג'ימבו, המיקמקים העבירו זמנם במיקפה בשתיית שוקו חם ועוגיות בניחוח דבש, אלכסיס ודולי יצאו לשפוינג מהנה, וכמובן; החבורה הייתה במעבדה.

מקס התאמן על תרגיל חדש בשם "סלטה בריבוע", זואי קראה את הספר 'למה בנות תמיד צודקות' וצחקקה לעצמה, סאני תיכנת את ההמצאה הבאה שלו, וג'מבו ניגן על הגיטרה.

מקס נסע על הסקייט והתכונן לעשות את התרגיל המויעד, לפתע נשמע קול פיצוץ ענק ומקס מעד ונפל, "אתה בסדר?" אמרה זואי "כן..... אני חושב", זואי חייכה חיוך קל ועזרה לו לקום, "חברה" אמר סאני "אתם לא חושבים שכדאי שנבדוק מה היה הפיצוץ ממקודם?", "מה זה יכול להיות?" אמרה זואי, סאני לקח את הראדר שהיה מונח על השולחן, הדליק אותו והתבונן בו כמה שניות, לאחר מכן הנהנן לעצמו "הראדר מראה שיש פעילות מסתורית בכיוון הר הגעש, מעניין מאוד" אמר סאני.

החבורה לקחה איתה מצלמה, מכשיר הקלטה, פנס ואת אלביס.

הם רצו במהרה לעבר הר הגעש, משתוקקים לראות מה מתרחש ומה הפעיל את הראדר, הם רצו כל כך מהר עד שהגיעו לאזור הקלאב במספר דקות.

כשהגיעו להר הגעש הם שמעו קול מוכר, כל כך מוכר שהם שומעים אותו כל יום במיקמק סיטי, מי זה יכול להיות?

פרק 2- "מונדו!" צעקה מיקיוואלי בשמחה, "זה היום בו אני מביאה קץ לטרדנים חסרי התועלת שמפריעים למזימותיי!", היא חייכה חיוך מרוצה וצחקה צחוק כל כך מרושע עד שאף דמות בסרטים לא תצליח לצחוק בצורה נבזית שכזו.

"כן גברתי" מיהר מונדו להשיב בחיפזון, "זה היום בו אני אעשה היסטוריה לעד, זה היום בו אני אשתלט על העיר האומללה המחרידה והקלפטומנית הזאת, זה היום שבו כולם ידעו שהעיר שייכת ל..",

לפני שהספיקה להשלים את המשפט התפרצו לה לדברים מקס, ג'ימבו, סאני וזואי "מיקיוואלי?!" הם צעקו

"הו שלום לכם, פרחחים עלובים" אמרה מיקיוואלי בזלזול וחוסר תשומת לב מופגנת, "אתם בטח תוהים מה אני עושה פה, הרשו לי להציג את זה" היא הוציאה בקבוק שקוף וקטן עם נוזל ירקרק עם גוונים סגולים בתוכו, "זה הדבר שיעזור לי להשתלט על מיקמק סיטי, זה הדבר שיעזור לי לשים סוף לשלטונו הארור של הפרחח שמעז לקרוא לעצמו ראש העיר, זה הדבר שיעזור לי לנצח"

היא לקחה נשימה קטנה והמשיכה "ואין שום דבר שאתם פחוני אשפה מהלכים יכולים לעשות לגבי זה" היא נופפה בידה לעבר כיוונו של מונדו "מונדו!, הכנס אותם אל תוך המפתן יצור ביבים".

אף על פי שהתגנדו בתוקף זואי מקס ג'ימבו וסאני הושלכו שלושתם אל תוך מחסן רעוע וקטן בקצה הר הגעש, המחסן, שבקושי שרד, נפל למטה ונשבר.

החבורה נחתה על מקום מוזר מלא בציורים על הקיר, "מה קורה פה? לאן הגענו? ואיפה מיקיוואלי?"
פרק 3 ' מערות מינימיקים ומה שביניהם'

********

"וואו!" אמרה החבורה בפה אחד כאשר פרצוף מופתע נשטף על פניהם.

הם נכנסו אל מן מערה שגודלה היה יכול להשתוות לשל מגרש כדורגל ממוצע, על התקרה והקיר היו מלא ציורים מלוטשים ולא ברורים שנדהו כבר ממזמן, בצד היו גחליליות אור שעפו הלוך ושוב באותם הכיוונים, בצד השני היו שיחים מטפסים שנפלו על הסלעים ועצים בצבע ירוק טהור שרק במעבדה בטח אפשר להגיע אליו, פרפרים עפו מכל כיוון ומפלי מים זרמו והציפו את הבריכות הקטנות שנמצאו שם,

"חבר'ה זה יפה והכל אבל אתם לא חושבים שכדאי לברר איפה אנחנו?" העיר סאני.

"תראו חברים!" אמרה זואי והצביעה בזמן שכיוון ידה זז מן התקרה אל הקיר,

" תסתכלו על הציורים!", הם כולם הנהנו בהפתעה, "סופר קול" ג'ימבו אמר וצחק צחוק חרשי לעצמו.

הם ניסו להבין במשך שעות על גבי שעות מהו פשר הציורים המרוטשים על הקיר, לאחר כמה שעות כולם כבר היו עייפים ותשושים מהחיפוש אחר המשמעות בציור, עד שלפתע צץ רעיון בראשו של מקס "זה נראה קצת כמו מינימיק!" אמר מקס והצביע על הציור בתחושת ניצחון "מינימיק?!" אמרו שאר החבורה ביחד "כן" אמר מקס " אתם לא רואים את הזנב? את הגוף? את האוזניים?" כולם הנידו ראש בהסכמה "מעניין מאוד, מעניין מאוד..." לחשש לעצמו סאני שוב ושוב.
זואי קמה בפתאומיות "לי זה נראה כמו נבואה, אני אסביר גם למה; אתם רואים את המינימיק השחור שם?? אתם יודעים את מה הוא מזכיר לי? את המינימיק האפל."

רגע של דממה השתרר בחדר, המינימיק האפל הייתה אגדה ישנה מאוד ומפחידה מאוד, על מינימיק שמתעורר רק כשמאכילים אותו במאכל מסוים, ולאחר מכן הוא יכול להחריב ערים שלמות.

זואי המשיכה "והדבר שם ליד נראה לי כמו האוכל שמיועד לו" אמרה זואי והפנתה את מבטה לכיוון דבר ירקרק שלטענתה היה האוכל "רגע.... אתם רואים מה כתוב שם? כתוב שם ' רק עשרה מינימיקים אגדיים יכולו לנצח את המינימיק האפל ואדונו' תראו, האחד שם נראה כמו אלביס!" אלביס התעורר מהשינה העמוקה שנפל בה מקודם במבט מבולבל, זואי צחקקה והמשיכה להסביר את טענתה " האוכל הירוק נראה כמו הנוזל הירוק שמיקיוואלי החזיקה בידה, רגע...... זה אומר שמיקיוואלי מתכוונת להעיר את המינימיק האפל?!"
פרק 4 'מונדו משתחרר'

*******

מקס זואי סאני וגימבו יצאו לדרכם אחר חיפוש המינימיקים האבודים, "בואו חברים, מצאתי פרצה בגדר" הם נדחפו בפתח הקטן שמצא סאני בקצה המנהרה "מונדו!" צעקה ברוגז גברת מיקיוואלי "כ-כן גברתי" אמר מונדו בעייפות, "אתה מוכן לבדוק בשבילי מה מצב עדר הכרניזטמות האלה שם למטה במחסן?", מונדו הנהן במהירות והחל ללכת לכיוון המחסן "פסססט מונדו" לחש מקס "אה?!" אמר מונדו עם פרצוף מופתע " מה אתם צריכים חבורת פרחחים" אמר בזלזול וכעס.

"מונדו, לא נמאס לך להיות עבד של מיקיוואלי? לא נמאס לך לעשות רק מה שהיא רוצה? לא נמאס לך שאין לך רצון משלך?" מונדו שתק אבל הנהנן לעצמו בראש "יש לנו תוכנית, אנחנו צריכים למצוא את עשרת המיקמקים האגדיים, אחד כבר יש לנו.

תגיד שלום אלביס! ברגע שיהיה לנו את תשעת האחרים אנחנו נוכל להביס את מיקיוואלי ולמנוע את התוכנית שלה להשתלט על העיר, אה, ושכחנו להודיע לך אבל אחרי כל המשימה אתה תקבל זבובים בתוספת דבש, אז אתה מוכן לעזור?"

מונדו הנהן שוב פעם בראשו והתגנב איתם אל מחוץ להר הגעש, הם מצאו את כל המינימיקים חוץ משלושה, הורוד, הכסוף, והזהוב " איפה הם יכולים להיות?" אמר סאני ותהה לעצמו בראש איפה לכל המיקמוקים הם נמצאים, "מצאתי אחד!" אמרה זואי והרימה מינימיק ורוד וקטן עם עיניים גדולות ומלאות חמידות, לאחר כשתי דקות מצאו שם את המינימיק הכסוף במסלול המרוצים.

עכשיו רק נשאר להם המינימיק הזהוב, איפה הוא יכול להיות?

' המינימיק האפל' פרק 5

********

בזמן שהחבורה ומונדו היו עסוקים בלמצוא את המינימיקים שיצילו את העיר, מיקיוואלי העירה את המינימיק האפל, "הא הא הא הא הא!" צעקה מיקיוואלי בקול רם ורועש "היום העיר תהיה שלי! אני אחריב את העיר הזאת לנצח! מהיום אין מיקמק סיטי, יש מיקיוואלי טאון!" המינימיק האפל התעורר.

"הא!" אמרה זואי "מצאתי!, מצאתי את המינימיק הזהוב!" כולם הריעו ומונדו אפילו עשה ריקוד קטן כסימן לניצחון, אחרי שעות של חיפושים שהם סוף סוף מצאו את כל המינמיקים האגדיים, הם מהירו לחזור להר הגעש לעצור את מיקיוואלי מלהרוס את העיר, הריצה שלהם הייתה כה מהירה עד שהיה נדמה שלא היו להם אפילו רגליים.

אחרי 17 דקות ריצה הם הגיעו להר הגעש בהנתשפות מרובה "מיקיוואלי!" צעק מקס לכיוון מיקיוואלי, היא הסתובבה בבלבול "חשבת שלא תראי אותנו יותר, נכון?" לפני שהספיקה מיקיוואלי לענות פקד מקס על המינימיקים לתקוף, זה היה מחזה מרהיב, לא הקרב, אלא השילוב של הצבעים של כל המינימיקים: צהוב, ירוק, כחול, אדום, סגול, זהב, כסך, ורוד, או פחות או יותר כל צבע שתרצו היה שם. לאחר כדקה של קרב מול המינימיק האפל המינימיק הזהוב השתמש במן כוח מיוחד שמרשה לו לעצור את הזמן, המינימיק לקח חבל וקשר את המינימיק האפל ואת מיקיוואלי ביחד בקשר חזק וכפול.

כשהוא שחרר את הפסקת הזמן, הופיעו פרצופים מאושרים על פני המיקמקים המנצחים, הם נתנו כיפים אחד לשני ומונדו קיבל צנצנת זבובים עם תוספת דבש, "מונדו! בוגד עלוב! חזור לכאן מיד ועזור לי לצאת!" מונדו והחבורה הלכו ביחד לעבר השקיעה וכך נגמר היום הזה במיקמק. הסוף.

מוקדש לכולם, ליאת
6
2
139


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/11/2018   20:57 מתוקה4043  2
מושלםםםםם אשמח עם תכתבי עוד
25/11/2018   20:42 מיקמקוניקס  1
יפה אחי! מקורי בטירוף