קהילה - סיפורים ושירים
roei888
578
681

מאיה בדרך! החלק הראשון! 26/11/2018

סיפור מקורי מאת : roei888 ונפולאון5
--------------------------------
מאיה בדרך חלק 1 - יקום 107
פרק א - "התספורת של אלויס"
הערב ירד על העיר "טינטאון סיטי". אחרי שניצחו את מנדליסטי המכשפה הנוראית הגיע הזמן של צוות הגיבורים והמשמר של העיר "ליגת טינטאון" לחגוג ובגדול. כל חברי הליגה האמיצים הוזמנו למפקדה כדי לחגוג את הניצחון והראשונים להגיע למקום היו אלויס ומאיה, זוג הסוכנים מהמובילים שבליגה. אלויס שמח לראות את חברתו משכבר הימים וסוכנת הליגה גם כן, מיקה, בעוד היא הזדעזעה מתספורתם החדשה. "מה הולך לכם עם השיער?!" שאלה בתדהמה. "מייג'ור חילק לנו קופונים למספרה," הסבירה מאיה והמשיכה "הוא עשה לנו קצת בעיות…". "אם אתה מבקש שיורידו לך קצת מהרעמה, זה לא אומר שאתה רוצה שיעשו לך גאלח לגמרי" הוסיף אלויס בעוקצניות כלפי הספר שכנראה גזם יותר משביקש אלויס. "אני לא מבינה על מה אתה מדבר, שלך מאוד יפה", ניחמה אותו מאיה, "שלי לעומת זאת…" "גם יפה, מה אתם דרמתיים?" קטעה אותה מיקה. טווי, חבר הליגה המטופש ביותר, צעק אל החדר "מאיה! אני מצאתי את הכדור שלך שחיפשת!". מאיה, בעייפות רבה השיבה "מישהו יכול להביא לי את זה? אני אעצום עיניים שנייה…". "אוקיי! אל תירדמי עכשיו, מייג'ור עלול לפטר אותנו שוב, חחחחח" התלוצץ אלויס. אלויס זרק לעברה את הכדור, אך פגע בטעות בשולחן הבקרה של הליגה. גיצים עפו לכל עבר ולפתע מערבולת נפתחה מאחורי אלויס. "רגע... אלויס? אלויס!!! מה זה?! נפתח מאחוריך שער!!!" צעקה לעברו מאיה. אלויס המבולבל לא הבין דבר ולפני שהספיק לשאול נשאב אל הלא נודע דרך השער…

פרק ב - "הסוכן מ"
מאיה נותרה המומה בחדר. היא לא הבינה מה היה הדבר שלקח את אהובה אלויס. הם הכירו זמן רב כל כך וכעת היא אינה יודעת איפה הוא נמצא ואיך להתחיל לחפש. מיקה הייתה הראשונה לדבר "מה אנחנו עומדים לעשות?". "אני… אני לא יודעת…" מאיה השיבה בקול חנוק. הרובוט מייג'ור, הסוכן הבכיר במפקדה שלהם, ניגש אל מאיה. "בואי איתי". הוא הוביל אותה אל חדר אחר במפקדה בעוד השאר נותרו מאחור, המומים גם כן. מייג'ור הדליק את האור בלי ללחוץ על אף מתג, כיוון שהוא רובוט מתוחכם יכול היה לשלוט במערכת המחשוב של המפקדה מגופו. בחדר התגלו מספר ארגזים סגורים בנייר-דבק, חפצים משונים ומספר מכונות שבורות. "לא ידעתי שיש לנו מחסן… יש כאן משהו שימושי?". "מיד תגלי מאיה יקירתי" ענה לה מייג'ור וניגש אל אחת הקופסאות, עליה היה כתוב בטוש שחור מייג'ור - לא לגעת - להרחיק מידי טווי. הוא הוציא מכשיר לא גדול הדומה בצורתו לטלפון נייד, אך מאיה לא הבינה מה מטרתו. "מה זה? זה יעזור למצוא את אלויס?" מאיה שאלה בחוסר סבלנות. "זה מכשיר ישן מאוד, לא השתמשתי בו זמן רב אך הוא אמור לעבוד" השיב לה ופירט אודות הפלא הטכנולוגי שבידיו "הוא נבנה על ידי חבר ותיק שלי, כדי לעבור בין יקומים". "בין יקומים?! אלויס נמצא ביקום אחר?!" נדהמה מאיה, אף אחד מדען עוד לא הוכיח כי קיימים יקומים אחרים. "אני ראיתי את השער ההוא שאלויס נבלע בו, אין לי ספק שהוא נמצא באחד מהיקומים המקבילים אלינו", הסביר מייג'ור. נימת קולו הייתה רגועה, כאילו נסיעה אל יקום אחר אינה חדשה לו כלל. "אחד היקומים? איזה מהם?" מאיה עדיין הייתה מבולבלת מהידע החדש שצברה. "את תצטרכי לשוטט לאורך היקומים אחר אלויס, בתקווה שתמצאי אותו במהרה" אמר מייג'ור וידע שמאיה לא תסרב. "אני אעשה את זה ואמצא את אלויס" אמרה בנחישות ובביטחון. מייג'ור הניח בידה את המכשיר, כעת יכלה לראות שהוא בעל כפתור אחד בלבד. "בהצלחה הסוכנת מאיה מיקמוק. חיזרו אלינו בשלום".

פרק ג - "המכשפה הנוראה מנדליסטי"
בינתיים בכיכר העיר, אויבת הליגה הגדולה ביותר, המכשפה מנדליסטי, הצליחה להשתחרר מהכלא בדרך פלא והשיבה במתקפה. "אתם כלאתם אותי! אתם תשלמו על זה! עם הצבא החדש שלי, הברית הישנה והטובה שלי, ומיקי הרע שלי! אנחנו ננצח!" צעקה מנדליסטי לעבר ההמון שהחל לברוח מפאת המיקמקית המפחידה. חברי הליגה שהספיקו להגיע לא היו שווים לכוחה של מנדליסטי, לא היה להם את גורם ההפתעה כמו בניצחונם הקודם בבית העירייה. הם ניצחו אותה מספר פעמים, אבל זה האחרון היה במזל בלבד. "את לא תנצחי אותנו! גם ללא אלויס ננצח!" השיבה לה מיקה ללא שום פחד. "ללא אלויס? מה קרה לכפיל הלא יוצלח שלי? סוף סוף חוסל?" השיב בזלזול סילוור, הביריון הטיפש והעוזר הבכיר של מנדליסטי, שדומה מאוד לאלויס במראה אבל שונה לגמרי באופיו. "היית רוצה גוש סלט!" צעק לו טווי, אמיץ גם הוא. שני עוזריה המרושעים של המכשפה, מונדו וסילוור, הופתעו מתשובתו של טווי והחלו לצחקק מהצד. מנדליסטי, שאינה טיפשה לעומתם כלל, ענתה בחוכמה "כמה שפחות ממכם, יותר טוב". בהנפת יד אחת כישפה את הליגה הרחק מהעיר, אפילו היא לא יודעת לאן, העיקר שלא יפריעו לה להתחיל את בכישוף האמיתי שתכננה, זה שיתן לה את הדבר היחידי שרצתה כל החיים: שליטה בהכל. היא הצליחה, שלוש הערים השכנות מיקמק-סיטי, טינטאון-סיטי ומוקמוק-טאון הפכו כולן לאחת: העיר הגדולה והקודרת מנדליסטי-טאון בה השליטה היחידה היא מנדליסטי. היא כישפה את המיקניון, המיקפה, הבנק, מרכז ההחלפות, ואפילו את ערוץ החדשות הפכה למעין מעריץ שלה. כעת שידה של מנדליסטי על העליונה יש לה רק בעיה אחת: אלויס. הוא אולי הסוכן הטוב מכולם בליגה, היא לא יכולה לאפשר לליגה למצוא אותו ולאבד את שלטון הטרור שלה. בעודה חושבת על פיתרון לבעיה, ראתה פתאום מן המרחק את ביירון, בן-דודה הרחוק ואחד מעוזריה.

פרק ד - "המשימה של ביירון"
ביירון שהתחמק מלהשתתף בכיבוש של מנדליסטי כדי לא לסכן את עצמו, הגיע לאחר כל האקשן ומצא את מנדליסטי בשיא זעמה "אז... אני מניח שניצחנו?" אמר ביירון בתמימות מזוייפת. מנדליסטי העצבנית על איחורו של ביירון כישפה אותו אל האוויר, "ניצחנו זאת מילה גדולה ביירון! ניצחתי! בן דוד לא מוצלח! וזה ממש לא בזכותך!" מנדליסטי השיבה לו והמשיכה "אלויס מיקמוק נעלם! כנראה ליקום אחר, אני צריכה שאתה תעצור אותו מלפגוע לי בתוכניות!". ביירון המבולבל אינו הבין את מקור כעסה של מנדליסטי, כיצד יתכן שמיקמק פשוט מאיים על ניצחונה הכביר של המכשפה העוצמתית? "אני לא מבין, אם אלויס נעלם ליקום אחר בלי דרך לחזור, זה לא יעזור לך דווקא?". מנדליסטי הסבירה לו את הסיכון שבכך "יש המון יקומים מקבילים והפוכים... חלקם כוללים אותנו בגרסה טובה ומגעילה, אם אלויס יפגש עם אחד מהם ויבקש מהם עזרה… זה הולך להיות הסוף שלנו!". "ולמה את מצפה שאני אעזור לך? הרגע איימת עלי בגלל שהתעכבתי ברבע שעה למרות שאני שותפך!" השיב ביירון לבת-דודתו בלי פחד. "אתה יודע מה אני מסוגלת לעשות! זאת לא שאלה! אתה תעשה את זה! הכנתי לך מכשיר מכושף בעזרתו תעבור בין היקומים… זה לא מסובך בכלל! חפש את אלויס בכל מקום, כל יקום, בכל נקודה נסתרת, אפילו בבתי כלא ובמקומות אפלים! העיקר שתמצא אותו לפני שהליגה תעשה את זה!" שער דומה לזה שהעלים את אלויס נפתח פתאום מתחת לרגליו של ביירון, ביירון העטוף בכישוף התעופה של מנדליסטי התחנן לעברה שתרחם עליו ותתן לו משימה אחרת, בעיר החדשה שלה. מנדליסטי סירבה לו והפילה אותו לעבר הפורטל הבין-מימדי.

במסתור לא רחוק משם, צפתה מאיה במעשה ובלי חשש התקרבה אל מנדליסטי "מה את עושה?!". מנדליסטי הגיבה בצחקוק, "תראו תראו, איפה היית בזמן הקרב הגדול? התחבאת בליגה?". "ממש לא, עשיתי… עשיתי.. דברים אחרים!" החזירה לה מאיה, באופן פחות מוצלח משתכננה. "אני אחותך מאיה... את יכולה לספר לי הכל, גם על העובדה שזרקת את אלויס ליקום אחר" מנדליסטי הגיבה באכזריות עוקצנית. "איך את יודעת את זה?!" התבלבלה מאיה. "יש לי עיניים בכל מקום" השיבה מנדליסטי. "לכן שלחת גם את ביירון…" הבינה מאיה. "זה לא עניינך! אם היית מוכנה להצטרף אלי קודם... למה את פה עכשיו? אם את רוצה שאסכים, לא היית צריכה לבוא עד לכאן סיס." מנדליסטי ניסתה לפתות את מאיה לעבור לצידה אך זה היה מהלך חסר סיכוי. "שאני אצטרף אלייך?! לא תודה! אני חושבת... שאני אצטרף לבעלי!". מאיה לחצה על הכפתור ונעלמה אל תוך שער נוסף, מותירה את אחותה המרושעת מאחור.

האם מאיה תצליח במשימתה? לאן אלויס הגיע? מי ימצא אותו ראשון? מה יהיה בגורל העיר החדשה של מנדליסטי? כל זאת ועוד - בחלק הבא של "מאיה בדרך"!

מוקדש ל popi987, נפולאון5, למעןהכפר, ןדובוני, נדין111, אבטחה033, כוכבית775, תהל6882
13
3
235


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/11/2018   14:15 אבטחה033  3
איזה מותח!
26/11/2018   20:22 נפולאון5  2
מקווים שאהבתם :)
בקרוב ההמשך!
26/11/2018   19:30 roei888  1
כן כן! העלתי פעמיים אבל זה בגלל שהיה לנו כמה תקלות! חחח!
תגידו מה דעתכם בתגובות!