קהילה - סיפורים ושירים
גובוש55
144
57

ג'ימבו והגיטרה-יום ראשון ללימודים (לכתב אורח) 27/11/2018

פרק 1 – נעים להכיר
"שלום לכולם, אני ג'ימבו והיום זה היום הראשון שלי בבית ספר לנגינה ואני מאוד נלחץ, טוב שיהיה לי בהצלחה.''
בנתיים ג'ימבו התאמן בלנגן על גיטרה והוא מאוד התרגש.
הוא אכל, שתה, לקח את הגיטרה והלך לבית לבית ספר.
פרק 2 – הדברים קצת משתבשים
כשג'ימבו הגיע לבית ספר הוא לא הבין למה אין שם אף אחד ואז לפתע ראתה אותו המנהלת ואמרה "שלום לך" לא הבנתי מה היא רוצה ממני אבל פשוט עניתי "שלום גם לך" ואז היא הוסיפה "מדוע אתה לא בכיתה? היה צלצול ממזמן!" התפעלתי ורצתי לכיתה אפילו לא עניתי למנהלת.
פרק 3 – בעיות בכיתה
סוף סוף הגעתי לכיתה כולי נושף ונושף מעייפות ואז כל הכיתה צחקה עליי ואז שאל המורה "מדוע איחרת?" ואז עניתי "אני מיצטער" ואז אמר המורה "טוב לא נורא, אני יבתר לך בגלל שזה היום הראשון, פשוט לך לשבת" "כן המורה" עניתי בקול שלא נשמה הכי שמח.
"כל ילד יקום עכשיו ויציג את עצמו ואת הכלי שלו" אמר המורה ואחרי המון ילדים סוף סוף הגיע תורי ואני מאוד התביישתי ואז עניתי בגימגום "ג'ימ ג'ימ מב בו" ואז עוד הפעם כל הילדים צחקו ואז סטיבן מי שיושב לידי אמר "שלום ג'ימ ג'ימ מב בו" וכולם צחקו אחריו "שקט תלמידים!" צעק המורה ואז היה צלצול להפסקה.
פרק 4 – חרם כיתתי
אני יצאתי להפסקה וראיתי כמה מיקמקים מנגנים בגיטרה ואז לקחתי את הגיטרה ורצתי אליהם ואז שאלתי "היי, אני יכול להצטרף?" ואז שמעתי אחד מהם אומר "אנחנו צריכים עוד נגן גיטרה, אתה מכיר מישהו שיכול להתאים?" ועניתי "אני, אני, אני רוצה!" ואז שמעתי את סטיבן והוא אמר "לא אנחנו בחיים לא נימצא עוד נגן גיטרה" ואז אמרתי ברוגזה "אבל אני רוצה" ופתאום היה צלצול.
לאחר סיום הלימודים
פרק 5 – הכל נהיה ברור
כשהגעתי הביתה אני ישר ראיתי את אמא שלי מול הדלת ואז היא שאלה "היי מתוקי, איך היה היום הראשון בבית הספר?" ועניתי בקול מאוכזב "לא טוב" ואז אמא שלי אמרה "אוי, בוא נישב ותספר לי מה קרה."
לאחר שעה
"ואין לי מושג למה הם התנהגו ככה" "אוי חמודי" היא ניסתה לנחם אותי ואז אמרה "ג'ימבו, אם בטח חושבים שאולי אתה מוזר לדעתם אבל לא משנה מה הם עושים לך תמיד יש לך את עצמך ואתה הכי מיוחד גם אם הם לא חושבים את זה." "תודה אמא" עניתי בחיוך ואז היא הוסיפה "אני שמחה שאתה שמח."
לאחר יום
פרק 6 – סוף טוב, הכל טוב
כשנכנסתי לכיתה בדיוק היה צלצול.
כשהמורה נכנס אמר "בוקר טוב תלמידים, עכשיו כל תלמיד יספר איך עבר עליו היום הראשון ללימודים, טוב מי רוצה להיות הראשון?" ואז הרמתי את היד ואמר המורה "כן ג'ימבו" ואז התחלתי לדבר "היום הראשון בשבילי היה לא טוב בגלל שאף אחד לא דיבר איתי וכולם התעלמו ממני ואני אפילו לא יודע למה ולא שיתפו אותי ובהפסקות ישבתי לבדי עצוב, זה באמת כיף לכם לעשות לי את זה? אני לא יגיד לכם להפסיק כי זה החלטה שלכם אבל אני רק מבקש בבקשה די זה לא נעים שמיתעלמים ממך. מקווה שתפסיקו"
"תודה ששיתפת אותנו ג'ימבו, ולכם תלמידים יש משהו לומר?" "כן" אמר סטיבן ואז המשיך בדבריו "ג'ימבו אני מיצטער שהתעלמתי ממך זה באמת לא היה יפה מצידי אני מקווה שתסלח לי" ועניתי לו "ברור שאני סולח לך" ואז כל הכיתה בקשה ממני סליחה ואז כולם שאלו "ג'ימבו רוצה להיות חבר שלנו?" עניתי "ברור."

מוקדש ל פיצהגבינה, אבטחה033, נפולאון5, לואי, כפירמיק, מיקמק1, AVIGAIL, נדין111, ולכל_שער_המיקמקים
15
1
157


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/11/2018   14:15 אבטחה033  1
מ-ו-ש-ל-ם!!
את חיבת לזכות!!