קהילה - סיפורים ושירים
קורצון

הרפתקאה באינטרנט 27/11/2018

שלום,קוראים לי יונתן,אני אוהב לשחק במחשב אבל יום אחד קרא משהוא מדהים!
על זה אספר בפרק הבא.
פרק אחד-איך הכל התחיל.
זה מה שקרה, יום אחד שחזרתי מבית הספר שיחקתי במחשב פיתאום, המחשב נכבה. ראיתי שכבל אחד נחתך. ציפיתי אותו בחומר מבודד, המחשב נדלק והמשכתי לשחק . פיתאום החומר המבודד נפל.פתאום התחלתי להרגיש עקצוצים בגוף. ואז הרגשתי שאני נופל.
פרק שני-איפה אני???
מהנפילה קיבלתי מכה כואבת, פתאום. ראיתי בן אדם אם כתר ובכתר היה סמל מוקר, זה היה הסמל של גוגל! אוי לא! הוא אמר ניגשתי אליו ושאלתי למה והוא אמר אתה רואה את החלון הזה? כן עניתי לו וראיתי משהו מוכר.כל האינטרנט מלא בהאקרים, בפדופילים, ובאנשים שעובדים אל ילדים. אינטרנט! אמרתי בלב ואז אמרתי מי אתה? הוא אמר הוא סליחה,אני מלך האינטרנט, תפקידי הוא לשמור אל האינטרנט, אבל אני לא מצליח תוכל לעזור לי?
פרק שלישי- המשימה
אוקי אמרתי אז מה המשימה? המשימה היא לנצח את הבוס של כולם ואז לומר להם להפסיק לתקוף. יש לך חרב שתעזור לך במשימה. מה הקשר? אמרתי ועוד לפני שאמרתי למה חשבתי כך הופיע חרב בידי. ויצאתי רכוב אל סוס. אחרי זמן מה הגאתי
פרק רביעי-איך הכל נגמר.
הלכתי אל הבוס שלהם, רציתי לנצח אותו אבל דיברתי, אדוני היקר,בבקשה, עזוב את האינטרנט בשקט. יש באינטרנט המון ילדים שמשחקים ונהנים ואתם הורסים להם אז בבקשה, עזבו את האינטרנט בשקט. המנהיג כמעט בכה אבל אז אמר חיילים! עזבו את האינטרנט בשקט!
פרק חמישי-סוף טוב, הכל טוב.
ברגע שהמנהיג שלהם אמר את זה, נפלתי שוב.(הפעם זה עבר מהר) וראיתי שלילה, החלתתי ללכת לישון. אל המיטה, מתחת לכרית, היה מכתב. ובו היה כתוב:"ליונתן היקר, תודה שהצלת את האינטרנט. הרבה מאוד ילדים מודים לך, בכבוד רב, מלך האינטרנט". ברגע הזה, הרגשתי טוב עם עצמי ומאז, אני ממשיך להציל את האינטרנט בעולם שלנו.
הסוף

מוקדש למיקמקשלאחי:מיקסניק
1
59


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/03/2019   18:16 מיקסניק  1
ואו סיפור מקסים