קהילה - סיפורים ושירים
ארלמדרה

אגדת המיקמוק 11/12/2018

היה היה בסין הרחוקה, שני חברים טובים שלא הפסיקו להחמיא אחד לשני, גם אם לא צריך. לאחד קראו מקס צ'אן ולשני ג'ימבו צ'ו. הם היו מחמיאים אחד לשני כל כך הרבה שאם הייתם מקשיבים לשיחה רגילה בינהם כל מה שהייתם שומעים זה: "מקס, שיער שלך כל כך יפה היום!" ו"ג'ימבו, איזו חולצה יפה יש לך!" שני החברים נהנו מאוד לתת מחמאות אחד לשני אבל כל סובביהם לא נהנו לשמוע זאת, הם הרגישו מוזנחים כששמעו כמה מחמאות מקבלים מקס וג'ימבו וכשמקס וג'ימבו שאלו עם אפשר לשחק איתם הם תמיד אמרו לא!
זואי צ'ונג הייתה שונה מכל השאר היא אהבה אותם וריחמה עליהם ויחד עם חברה הטוב סאני צ'וי הם ניסו לשכנע את כולם שאולי כדאי לשתף אותם, "לפחות פעם אחת!" אמרה להם זואי אבל הם רק אמרו לה: "הם מוזרים! אנחנו לא מסכימים שהם אפילו היתקרבו אלינו!".
זואי וסאני סיפרו למקס וג'ימבו למה אף אחד לא מסכים להיתקרב אליהם, ואז פיתאום מקס אמר: "מה הבעיה?! פשוט נפסיק לתת מחמאות!"
"זה יהיה קשה" אמר ג'ימבו "אם כך, אני יודע בדיוק מה נעשה!" אמר סאני "מה?!" אמרו כל השאר, סאני רק חייך ואמר: "תקשיבו לסיפור ותדעו...
על ההר הכי גבוה תיפסו שלושה מיקמקים והיטי." "יטי?!" צעקה זואי המומה ממה שאמר "תני לדבר" השיב לה סאני "בכל מיקרה המיקמקים והיטי הגיעו לראש הפסגה הם היו ספוגים מי קרח בגלל השלגים אבל הם לא הגיעו לשווא הם מצאו בדיוק את מה שחיפשו" "תכשיטים?!" שאלה זואי "הרפתקה?!" שאל מקס "ספגטי?!" שאל ג'ימבו "לא ולא הם חיפשו את הבקתה של הקוסם הנודד, הם דפקו בדלת "מי זה?!" נשמע קול מעבר לדלת אבל אף אחד לא העז לענות, הדלת נפתחה לרווחה ואיש גדול ומזוקן עמד בפתח, הוא היה לבוש נעלי בית וחלוק אמבטיה, הוא החזיק מקל הליכה שנראה כאילו בכל רגע עומד להתפרק. הוא שאל: "מי אתם ומה אתם רוצים?" כולם פחדו לענות לבסוף היטי אמר: "@#$!?" "מובן שאני הקוסם הגדול!" ענה הקוסם. הקוסם דפק פעמיים אם מקל ההליכה על הרצפה וחיש מהר בגדיו התחלפו לחלוק קוסמים, מגבעת ומטה קסמים "איך אני יכול לעזור לכם?" "באנו בישביל שתהפוך את חברנו חזרה למיקמק רגיל" אמר אחד המיקמקים "אין בעיה" אמר הקוסם "אבל מה מילת הקסם?" כל המיקמקים חשבו ולבסוף אחד המיקמקים אמר: "מקמק אותה!"

מוקדש ל מאיהפלדמן
4
1
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/12/2018   07:18 snowfox1  1
מושלם!!!!!!!!!!1