קהילה - סיפורים ושירים
roei888
578
681

מאיה בדרך! החלק השלישי והאחרון! 16/12/2018

החלק האחרון ב"טרילוגית"(חחח xd) הסיפורים שלי ושל נפולאון! ההמשך הישיר לפרק הזה הוא אלויס ומונדו 2!(שאני ממליץ לכם מאוד לצפות בו בקהילה ובאתר שלי ושל נפולאון5)
פרק יא - "כפר הדרדסים"
השניים הגיעו ליער ענקי. לא רק ששטחו היה עצום אלא כל דבר בו היה מוגדל, העצים לדוגמה נראו כשלוש מאות מטרים כל אחד, אפילו הנמוכים ביותר. "אההה! אתה כחול!" צעקה מאיה כשהביטה בצייד. "מוזר, אולי המשקה ההוא שאכלתי גורם לי למחלה". חשב הצייד. "לא נראה לי, זה רק מיקשייק! אולי משהו ביקום הזה משפיע עלינו…" מאיה והצייד שוטטו ביער שהרגיש אין סופי, וגילו מגדל של שני תפוחים הנערמים זה על זה. מאיה והצייד היו כל אחד בגודל של שני תפוחים. "מצאתי כובע מצחיק!" אמרה מאיה והושיטה לצייד כובע בצבע לבן. "נחמד." אמר הצייד וחבש לראשו את הכובע. לפתע ראו השניים מן המרחק שדה פטריות, מאיה הבינה לאן הם הגיעו. כפר הדרדסים. "היי אתה! איפה דרדסבא?" שאלה מאיה בצחוק, הצייד המצחקק מהצד לא הבין מה פשר השם המצחיק הזה, קודם הגודל, הצבע הכחול, כאילו זה עולם אגדות. הדרדס שהביט מהצד לא הבין למה הצייד צוחק. "מה בדיוק מצחיק אותך בשם של אבא שלנו ומנהיג הכפר?!". מאיה ניסתה להרגיע את הדרדס הרוגז "אני מצטערת בשמו של אחינו, אה… מצחיקי." "אה… לא זכרתי שיש לנו אח בשם מצחיקי ואתה מי בדיוק?" שאל הדרדס. "אני אה… דרדס-ארוך-שיער-עם-קול-נשי!" ניסתה לדבר מאיה בהיגיון וזרקה שם סתמי. הדרדס לא הצליח לעלות על התרמית של שני "הדרדסים" הזרים כיוון שרעש חזק נשמע ביער. "להסתתר! כולם לברוח!" זעקו הדרדסים השונים והסתגרו מהר בפטריותיהם. מן העצים הגיח פתאום ענק עצום מימדים (בהשוואה אליהם) "אני שונאת דרדסים!!!" זעק הענק, שהתגלה כענקית בכלל. מאיה הייתה בטוחה שמדובר במיק-גרגמל, אבל פניה של הענקית התגלו כלא אחרים מאשר פניה של מנדליסטי, המכשפה המרושעת. "אה, מר צייד, תכיר… זאת הכפילה של אחותי, ביקום הזה." ניסתה להסביר לצייד בעוד שניהם נסים אחר הדרדסים למקום מסתור. "אני מוכרח לציין…" אמר הצייד בעוד כף רגל ענקית רמסה בית פטרייה סמוך אליהם. "היא כלל לא דומה לך…" גיחך הצייד. "טוב, היינו כאן?" הוציאה מאיה את המכשיר בעזרתו נסעו בין היקומים. "רגע! עלינו לעזור לחברינו הכחולים!" אמר הצייד, הרים אבן גדולה מהקרקע וזרק לעבר הענקית גרגמליסטי. "סליחה, דרדס...משהו!" פנתה מאיה אל אחד הדרדסים. "כן?" השיב לה. "באמת קוראים לך ככה? לא משנה, האם ראיתם לאחרונה דרדס בשם דרדס אלויס או משהו בסגנון?" שאלה מאיה. "כלל לא… היזהרו! סילוור החתול!" חתול ירקרק רדף אחרי כמה דרדסים. מאיה שבה אל הצייד שעזר לקבוצת לחימה מול גרגמליסטי. "אלויס לא כאן, צריך להמשיך!" מאיה פתחה את השער והשניים קפצו. לאחר כמה שעות, הדרדסים חגגו בארוחה מפוארת את ניצחונם. "למה אתה לא אוכל איתנו, בר-מוח?" שאל דרדס אחד את חברו. "אני לא בר-מוח דרדס מטופש! קוראים לי ביירון ואני עומד למצוא את אלויס ראשון!" אמר ביירון המחופש לדרדס וקפץ לשער בין-יקומי שפתח.

פרק יב - "ארץ גיבורי העל"
מאיה והצייד נזרקו מהשער אל תוך עיר רגילה ומשעממת. "אני אשמיד את כולכם!" צעק קול ולפתע בניין שלם עלה באש. "מה זה?! מה קורה כאן?!" הצייד נבהל. "מאיה? איפה את?" שאל הצייד. "ממש מעליך!" הצייד הרים את ראשו ונדהם לגלות את מאיה תלויה באוויר. "את מעופפת? איך זה ייתכן?". "לא יודעת… היקום הזה גם משפיע עלינו…" אמרה מאיה בעודה מרחפת בשמי העיר. "אוי אופס!" מכשיר המעבר בין היקומים נשמט מידיה ונחת על הקרקע. "מעניין אילו יכולות אני קיבלתי…" אמר הצייד והרים את המכשיר. קנאק! הצייד אחז במכשיר ומעך אותו לגמרי. "אוי לא… אני מצטער! לא ידעתי שאני עד כדי כך חזק…" אמר הצייד והביט במכשיר ההרוס שבידיו. "לא נורא, זה בגלל הכוחות שלך ביקום הזה. נסתדר…" אמרה מאיה בסלחנות. "אבל האם המכשיר אינו נדיר ביותר?" התפלא הצייד. "כן, אבל אני רואה למי יש עוד אחד כזה" מאיה הצביעה אל מיקמק עצום על ראש בניין. גם ביירון היה ביקום הזה והוא קיבל כוחות על בדיוק כמותם. "אם נרצה להמשיך אל היקום הבא, נצטרך לחסל את העוזר של המכשפה!" אמר הצייד ואיגרף את ידו בנחישות. "או ש… רק נתפוס אותו וניקח את המכשיר, גם סבבה?" אמרה מאיה בניסיון להרגיע את הצייד הקרבי. מאיה עפה במהירות סילון לעבר ביירון שכוחותיו ביקום זה הפכו אותו לענק והצייד השרירן רץ בצעדים כבדים אחריה. "ביירון! זה הזמן שלך לוותר! תן לנו את מכשיר המעבר בין-היקומים ותזכה לחנינה אחרי שננצח את מנדליסטי!" "חע! איך?! לכם סיכוי לנצח את מנדליסטי הנוראה, אני מציע לכם להצטרף אליה כמוני!" זלזל בהם ביירון. "אפשר כבר למחוץ אותו?" שאל הצייד. "אני מניחה שכן…" אמרה מאיה והצייד ניתר על ביירון. בעוד השניים נאבקו זה בזה קרב איתנים מאיה הושיטה ידה אל עבר המכשיר והצליחה לפתוח שער. "קפצי פנימה! אני אבוא אחרייך!" אמר לה הצייד בזמן שהתקוטט עם ביירון. "השער עלול להיסגר!" צעקה לעברו מאיה. "תשאירי את המכשיר, אני אסתדר! את מוכרחה להמשיך!" הסביר הצייד. "בסדר" החליטה מאיה בלב לא שלם, הניחה את המכשיר וקפצה אל תוך השער. הצייד ניסה לזנק אל השער אבל ביירון תפס אותו ובידו השנייה גם את המכשיר. "למה שלא נשלח אותך למקום אחר?" אמר ביירון ברשעות, לחץ על הכפתור וזרק את הצייד אל תוך שער אחר. "אני אמסור ד"ש למאיה!" צחק ביירון ונכנס לשער של מאיה בעוד הצייד מובל ליקום שונה מהשניים, חושש לא רק מגורלו, אלא יותר משלומה של מאיה.

פרק יג - "ממלכת האלים"
מאיה נחתה ביקום אחר לבדה. הוא יגיע בקרוב, הוא בטח מנצח את ביירון ממש ברגעים אלו חשבה לעצמה מאיה והמתינה לצייד. הדקות עברו באיטיות וכך גם השעות, הצייד לא הגיע ומאיה החלה לחשוש. "סלחי לי גבירתי, איני מזהה אותך" פנה אליה מיקמק בלבוש לבן עם זר עלי זית לראשו. "מה הסיפור שלך? אנטיפוליק?" שאלה מאיה. "שמי דיונוסוס, אל היין והמשקה. את נראית לי קצת עצובה, למה שלא תצטרפי לחגיגה שלנו בממלכת האלים?" הציע לה. "אלים? אתם כאילו יווניים כזה?" שאלה מאיה בסקרנות. "כן, האולימפוס, משכנם של שולטי כוחות הטבע החזקים ביותר!" התגאה. "אני מניחה שנחמד שם… אולי עדיף לחכות לצייד במקום בטוח, אולי גם אמצא את אלויס!" אמרה מאיה ונזכרה במטרה לשמה הגיעה. מאיה הלכה בעקבות המיקמק במעלה הר עד אשר הגיעו לשכבת עננים צחורים. מאיה גילתה לפניה כס מלכות ושולחנות זהובים עטורים במאכלים ובמשקאות שהוגשו בכלי זהב. "אני גאה להציג את חברתי בת-התמותה… מה שמך אמרי לי?" לחש לה. "אה… מאיה." אמרה במבוכה. "מאיוסוס! אכלי ככל שתרצי כאחת מאיתנו!" אמר לה אך עצר אותה רגע לפני שהתנפלה על ערימת אפרסקים. "אבל טרם, תצטרכי להתלבש כאחת משלנו! אפרודיטה!" קרא המיקמק לעבר מיקמקית אחרת. "אחותי למחצה והאלה אפרודיטה, תדאג לך למלבושים מהודרים!". למאיה הוענקו בגדים חדשים ונקיים וזר עלי זית בדומה לזה שהיה לשאר היושבים באולימפוס. מאיה נהנתה מהשפע שהוצע לה במקום ולאחר מספר שעות כבר שכחה לגמרי מכך שהצייד עדיין לא שב מהיקום הקודם. לפתע שליח הגיח וקרא בקול "אני גאה להציג את האל ה… חזק ביותר..? כך הוא טוען לפחות… ביירונוסוס!" מאחורי השליח התגלה ביירון בחיוך זדוני. "מאיה, נדמה שאנחנו נפגשים שוב". "לא תתחמק ממני הפעם!" אמרה לעברו מאיה ושלפה מכיסה את האקדח העתידני שלקחה ממנו לפני כמה יקומים. "זוכר את החבר הקטן שלך?" אמרה וירתה לעברו. ביירון התחמק מהירייה, הפך את אחד השולחנות והסתתר. "צא החוצה בן-דוד פחדן שכמותך!" התקרבה לעברו מאיה. "דרמה משפחתית, מי כמונו יודע הא?" אמר דיונסוס לאחיו ולאחיותיו. ביירון הבין שלמאיה יש יתרון עליו כאשר האקדח בידיה ופתח לעצמו שער. מאיה נרתעה ומהחשש שיברח לה ירתה אל עבר השולחן של ביירון. מאיה נדהמה והתחרטה על כך שפגעה בו, אבל הבינה שלא הייתה לה ברירה וקפצה אל עבר השער שביירון פתח בעוד הוא פצוע ומוטל על הקרקע. מאיה נעה בריק היקומים וחשבה לעצמה. זאת רק היא עכשיו, הצייד וביירון כנראה לא ישובו אחריה. הכל תלוי בה והיא מוכרחה למצוא את אלויס כדי להשיב אותו לטינטאון ולנצח את מנדליסטי. היא קפצה אל תוך שער וברגע אחד איבדה את נשימתה ונתקלה בעצם גדול ומתכתי. בינתיים בממלכת האלים, ביירון הפצוע התחיל להתאושש. היא לא יודעת שאני עוד בחיים, חשב לעצמו ביירון, היא תהיה מופתעת למצוא אותי ביקום הבא. השער עוד נותר פתוח וביירון נכנס אליו.

פרק יד - "סוף דבר: אלויס ומונדו"
מאיה הייתה מעורפלת במחשבותיה. סוף סוף היה נראה כאילו ביירון חוסל והסיכויים למציאת אלויס עלו ועלו. היא פקחה עיניים. "קומי לך דרדסבת קומי!" אמר אחד מהמיקמקים שהתגלה כאסטרונאוט. בעוד המיקמקים שבצוות החללית רבים אם היא חייזרית או דרדסית, מאיה התאוששה ושאלה את חבורת האסטרונאוטים בפשטות "המיקמק הזה מוכר לכם?" והראתה להם את התמונה של אלויס. המיקמקים ענו בשלילה, אבל החליטו לבדוק אם המיקמק הזה קיים בעולם שלהם. להפתעתה, הם קיבלו תשובה לאחר מספר דקות. התשובה היתה חיובית! סוף סוף היא עומדת למצוא את אלויס! ולנצח את מנדליסטי! ולחזור הביתה! רגע… איך הם יחזרו הביתה בלי המכשיר? חשבה לעצמה מאיה. והאם בכלל יהיה לה בית לחזור אליו? מה עלה בגורל חבריה? מה קרה לאלויס בכל הזמן הזה? ולמה צוות החללית קיבל את ההודעה דווקא מ… מונדו?!

הסוף!

רגע, אל תלכו עדיין מיקמקים! הסוף של הסיפור הזה הוא לא הסוף של כל ההרפתקה! יש המשך, והפעם הוא בסרט! אפילו שניים: "אלויס ומונדו"! מוזמנים לצפות עכשיו בשאר התכנים של "אלויס הפקות" ו-"הפקות מונדו" ולגלות עוד על היקומים המופלאים של אלויס, מונדו, מאיה ושאר החברים :) מקווים שנהנתם! roei888 ונפולאון5



מוקדש ל popi987, נפולאון5, למעןהכפר, ןדובוני, נדין111, אבטחה033, כוכבית775, תהל6882
7
7
254


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/12/2018   13:22 נפולאון5  7
היי חברים!
למי שלא הבין, ההמשך הוא ביצירות אחרות שלנו שכבר קיימות :)
הקישורים כאן בסוף הסיפור!
16/12/2018   20:38 מעולה10  6
כנ"ל
16/12/2018   18:22 תהל6882  5
מרגש:)
16/12/2018   17:34 נפולאון5  4
נהנתי לכתוב איתך את הסיפור בהשקעה!
מקווה שגם אתם נהנתם מהקריאה :)
16/12/2018   17:18 עינב2803  3
מגניב
16/12/2018   16:30 כוכבית775  2
המשך בסרט? יש יותר טוב מזה? XD
16/12/2018   16:24 אבטחה033  1
ואו... זה נשאר מותח....
בטוח שלא יהיה לזה המשך?:(