קהילה - סיפורים ושירים
מעולה10
73
80

מיקמק- גאווה אסטרונומית- סיפור לכתב אורח 19/12/2018

שלום לכולם. מיקמק- גאווה אסטרונומית- סיפור לכתב אורח.
הקדמה- שלום. קוראים לי חן. אני רוצה לטוס לחלל. זה החלום שלי כבר בילדות. אני מתה להתגאות, בקרב מיקמק, אם אטוס לחלל. אני אצטרך לעבור במתקני האימונים המשוכללים בארה"ב. בהצלחה לי!
פרק 1- חן. היא נולדה למשפחה אוהבת ומחבקת. היא נולדה בבית החולים של מיקמק. היא גדלה, כאשר שמו לב את אהבתה לאסטרונומיה. בגיל 5, החליטו הוריה להפתיע אותה, וקנו לה חדר אסטרונומי, הכולל חללית על הקיר, ואת מערכת השמש. היא הייתה שמחה מאוד, והודתה להם. בגילאים הללו, היא שיחקה בחללית צעצוע. כשהייתה בגן, היא הצטיינה בכל תחום אפשרי. בגיל 6, כאשר התחילה ללמוד ב-א, התקשה, והייתה בסכנת חזרה לגן. היא ידעה שהיא צריכה להפיק את הטוב ביותר, כך גם הוריה חשבו. מאז, היא קיבלה בהכול 96 ומעלה. בכיתה ה, היה לה משבר. חברותיה הפסיקו לשחק איתה, היא קיבלה 60 בכל מבחן, והוריה היו במינוס בבנק. האמת, שהיא השתפרה בהכול בערך, קיבלה 99 במבחנים, חברותיה שיחקו איתה כל יום. מה שכחנו? הוריה היו במינוס. המורה, שאהבה את חן, עזרה להוריה לאזן את המינוס, ושלחה את חן לקורס אסטרונומיה. שם היא התבלטה מעל השאר, והחליטו לשלוח אותה לכל כיתה ו, לתיכון, כדי ללמוד אסטרונומיה. היא עברה לתיכון, עשתה את הכול בהצטיינות יתרה, והייתה אופטימית. ביום האחרון של הלימודים, פתאום, הספרדים חטפו את חן לספרד, ואיימו שתמות.
פרק 2- הספרדים עדיין החזיקו בחן. הם שלחו אותה למחנה מתיש, בעיר סביליה. המחנה היה בכל קשור לבעיית ספרדים, חלליתם התקלקלה, וכמעט התפוצצה. חן טיפלה בהכול, קיבלה מיליארד מטבעות בתמורה לעזרה, והחזירו אותה להוריה. ספרד הגיעה לכוכב נפטון, ובו שמה את דגל מדינתה. חן קפצה לכיתות י"ב, י"ג ו-י"ד. בי"ב, היא פתאום שכחה איך כותבים וקוראים. היא הייתה צריכה משקפיים. היא הייתה מובכת מהמשקפיים, אולם אזרה אומץ, ועברה את י"ב ו-י"ג. בי"ד, כמעט ואינה הצליחה לעבור את המבחנים הקשים, אבל היא הצליחה.
פרק 4- חן התחתנה עם גבר בשם כפירמיק. הם היו זוג יונים, שדאג אחד לשני. הם הולידו 3 בנים ובת. הבנים- יפתח, ישראל וטוני. הבת- רונה. הם אף פעם לא היו עצובים, אמנם הוריהם של חן וכפירמיק מתו בטיסה להודו.יפתח וישראל גדלו עם בעיית שמיעה, טוני ורונה עם בעיית ראייה. עדיין הם עשו את אותם הדברים שעשו חן וכפירמיק. יפתח מת בטיול כיתתי לניאגרה. ישראל, טוני ורונה היו אלה שנשארו עם הוריהם. טוני ישראל קפצו מצוק בגלל שהיו מובכים ממוגבלותם, ההפך מרונה. רונה הייתה היחידה שנשארה , עם הוריה. רונה הייתה חולה בסרטן במשך 5 שנים, ובגיל 31 נאלצו לקבוע את מותה.
פרק 5- חן וכפירמיק היו המומים ממות ארבעת ילדיהם. הם השקיעו סכום כסף נכבד, בקברי ילדיהם. חן וכפירמיק, שניהם היו בני 79. כפירמיק עבד במחשבים, ואשתו חן, עדיין רצתה להיות אסטרונאותית. היא עברה קורס טיס בהצלחה, היא גם הלכה לקורס טיסה בחללית, לפני אימוניה בארה"ב. היא לא רכשה הרבה חברים, נפצעה כמה פעמים, אולם היא טסה עם כפירמיק להתגורר בארה"ב.
פרק 6- חן הייתה באימונים 10 שנים. שנה ראשונה- אימוני טיסה- היא טסה ממקום למקום, במכשולים רבים ומשונים. שנה שנייה- היא עשתה אימוני שחייה במים. שנה שלישית- היא למדה כיצד לנועבחלל בחופשיו. כל שאר השנים- היא התאמנה על טיסה נכונה. ב-29 בינואר 2000, חנה טסה במעבורת מיקמק לחלל, כשלקחה עימה ספר תנ"ך, כלבה בשם תמר, את יומנה, מגן דוד , יין ולחם, לקידוש שישי. הטיסה לחלל ארכה כשלושה ימים- רביעי, חמישי ושישי. בשישי היא קיימה קידוש שישי. היא הגיעה בשלוש וחצי צהריים לירח. היא שמה דגל בירח, ואמרה-" זהו צעד קטן לאדם, וצעד גדול לאנושות" יא ערכה את הניסיוים, ואת כל מה שהייתה צריכה.
פרק 7- ביום הטיסה, דקה לפניה, גילו שהדלק דולף. שלחו חלללית לחן. החללית באה בעצמה לירח. ב-1 למרץ 2000, יום שלישי, חן טסה שלישי, רביעי וחמישי. ב-3 במרס 200, בשעה 9 בלילה, נחתה חן בארה"ב, וכל מיקמק התרגשה.
פרק 8- חן אמרה, ילדים, תגשימו את חלומותיכם, ואני אומרת את זה שוב, זה צעד קטן לאדם, וצעד גדול לאנושות! אהבתם?

מוקדש ל חן, מעולה10, מלוטי, מיקגיא07, מגחשר123, שועלדימיון
8
4
275


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/12/2018   16:01 מעולה10  4
מוגוטרופי ושירה בעולם המתים יידחו קצת זמן.
25/12/2018   15:14 מעולה10  3
תודה
24/12/2018   18:48 אור44884  2
כל הכבוד את נהדרת
21/12/2018   07:36 snowfox1  1
מדהים!