קהילה - סיפורים ושירים
מעולה10
73
80

מיקמק- חיים במקום אחר 02/01/2019

שלום לכולם. כפי שראיתם, אני כותב סיפור בשם "מיקמק- חיים במקום אחר"

הקדמה- הרבה זמן שחלף, ואנשים רצו להוכיח את קיומם של חייזרים. הם תמיד היו בתימהון היכן הם נמצאים, כיוון שלא ראו ולו חייזר בודד.

פרק 1- 1/1/2001, משפחת חייזרים נולדה ( שלושה ילדים תאומים בהפרש של 2 דקות מהאחר.). המשפחה הכילה אבא הקרוי בשם הו, אמא בשם אה, שתי בנות, יורי ואיריס, ובן הקרוי בשם נפטון. אף אחד לא ידע על קיומם, אבל הם עשו דברים שגם בני אדם עושים. לאחר שנה אחרי שהילדים נולדו, האבא היה בן 54, האמא בן 45, יורי, איריס ונפטון בני שנה.

פרק 2- המשפחה המשיכה כהרגליה. הילדים לא הלכו לשום מסגרת, כיוון שלא הייתה. כשהאבא היה בן 76, האמא בת 67, יורי, איריס ונפטון בני 23 כל אחד. למשפחה הייתה חללית. בעזרתה, טסה לכדור הארץ, המשפחה הייתה עם מכשיר שמייצר כסף, היא קנתה בגדים, בית בכרמיאל, 2 מכוניות, בית משוכלל מאוד, דרך אגב, וכל מה שמשפחה צריכה.

פרק 3- המשפחה כל הזמן הסווה את האמת. היא בסך הכול נשארה בבית וחדשות לבקרים יצאה להתעמלות. לא היה לה משקל קבוע. ביום אחד, המשפחה שמעה על בחירות לראשות העיר, והאמא התמודדה בתור ראש העיר. האבא רצה להיכס לתפקיד נשיא הממשלה. הם זכו בבחירות, ולקחו עימם תארים חשובים. הרבה אנשים הבחינו בתופעות לוואי שקוראות למשפחה. הגוף שלה ירוק ויש להם תמיד כסף.

פרק 4- אינספור אנשים ניסו לעקוב אחר תופעות הלוואי. אפילו אנשים מארצות אחרות עשו כעשיית הרוב. פעם אחת, המשפחה הלכה ליער בכנרת, שהיה קרוב לבילוי שלהם בכנרת. הרבה אנשים התמינו שם מצלמות, כדי לתפוס את התופעות הנ"ל. הם לא הצליחו למצוא כלום, אבל ראו שהמשפחה חדשות לבקרים משנה את צבע עורה. אף אחד לא מצא כלום. יום אחד, מכשיר מיוחד כיווץ את כל תושבי מיקמק למיקרוסקופ קטנטון, וכל מיקמק ניצלה הזדמנות זו לתפוס את החייזרים, וכן, היא הצליחה. נתנו לחייזרים מאסר עולם (25 שנים בכלא).

פרק 5- כל מיקמק הרגישה בשונה, ובכך שטעתה. היא שיחררה את החייזרים מהכלא, ופיצתה אותם ב-5 בתי מלון אישיים ו-4 וילות. המשפחה גילתה למיקמק ולעולם שהם חייזרים, כולם היו בשוק, וחילקו להם כבוד.
מה נמשלו מסיפור זה? לקבל כל אחד כפי שהוא באמת.
אהבתם?

מוקדש ל חןמיק, מעולה10, תומריקו261, מיקגיא07, מלוטי, לו1006
4
1
161


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
13/10/2020   19:22 רפונזל7148  1
מאוד יפה ומאוד אהבתי, יש לך מסרים טובים מאוד!!