קהילה - סיפורים ושירים
מעולה10
73
80

סוד היהלום 16/01/2019

שלום לכולם. אני כותב סיפור בשם "סוד היהלום".בואו נתחיל.

הקדמה- יום הדלעת השנתי במיקמק, כולם מתחפשים ואוכלים דלעת, החנויות ב-50 אחוז הנחה, וכל המנהלים הצטרפו לחגיגה. במרכז מיקמק היה יהלום קסום ומיוחד שהיה מגן על מיקמק מכל מיני דברים. יום אחד הוא נעלם.

פרק 1- היהלום נעלם, ובמיקמק הייתה רעידת אדמה בדרגה חלשה. המיקמקים הבחינו שהיהלום נעלם, והם שלחו את החבורה לטפל בעניין. סאני בנה להם מטוס מיוחד שיעזור להם. הם צריכים לחפש ולרדת לשורש העניין.

פרק 2- המיקמקים טסו לבולגריה. שם היה מלך עם 110 משרתים ו-81 יועצים.איתם דיבר על כל דבר, והחבורה העמיקה בחיפוש יסודי בממלכה. הם לבשו בגד הגורם להם לא להיראות שהכין סאני. פעם אחת הם לא לבשו את הבגד וביקשו חדר במלון, ל-10 ימים, ומזלם היה שהיו הלקוח ה-1,000, לפיכך קיבלו חדר בחינם. הממלכה הייתה מלון, ונתנו להם את חדר מספר 101, שהיה ליד זה של המלך, 100. הם שמחו מאוד שהם ליד המלך. כל הזמן הזינו לשיחותיו מבעד לדלת. הוא דיבר עם צבא טורקיה על החבאת יהלום, והמיקמקים מיהרו לטוס לשם, אבל לא ידעו משהו...

פרק 3- החבורה טסה לצבא טורקיה. הצבא היה בעת מלחמה נגד סודן בים התיכון. סודן וטורקיה זרקו טילים אחת על השנייה, והרגו את כל האנשים בצבא של כל אחת מהן. היחידי שנשאר מסודן טילפן לראש העיר של מיקמק בנושא היהלום האבוד, ואמר לו שאולי יודע איפה היהלום, בגרוינלנד. ראש העיר ענה שהחבורה תלך לשם, שכן הלכו.

פרק 4- החבורה הגיעה לגרינדלנד. שם הכול היה ריק, וליד הים בו נחתו, הייתה מעלית מיוחדת. החבורה נכנסה למעלית, שהובילה אותה למכרה מסוים באיסלנד. כולם חפרו במטרה למצוא את האוצר הידוע. החבורה הבחינה בפתק. בו היה כתוב-"לכבוד החבורה, אתם מאוד קרובים ליהלום, ולא יודעים שהוא בחלל אפכם. אתם בתפל ולא בעיקר. חשבו רגע. אתם צריכים לחשוב בהיגיון, ולהשיג את היהלום אלינו. מממ"א".

פרק 5- המיקמקים חזרו למיקמק, לספסל ליד הים והשקיעה. מונדו, מיקיוואלי ואלכסיס שאלו את החבורה-"נו, מצאתם את היהלום?" החבורה ענתה שלא. הם החליטו לנסות לטוס לאוסטרליה, אבל היו צריכים לגלות משהו...
הם הגיעו לאוסטרליה. כל אוסטרליה הייתה בעבודות, ולו אחד בבית. בתי הספר פעלו משמונה עד שלוש. לפתע החבורה הבחינה בפתק מעל בניין עסקים גבוה. הם טסו אליו,וקראו אותו-"החבורה, באחד מהמקומות בעולם מסתירים סוד. חפשו בהיסטוריה של חיפושכם, ותגלו. מממ"א". המיקמקים החליטו לטוס לבולגריה, לארמון, בו נשאר להם יום אחד ללון.

פרק 6- המיקמקים הגיעו לשם. הם האזינו לשיחות של המלך בחדר 100. הם חשדו שהוא עובד עליהם. סאני הביא סיכה מיוחדת שפתחה את הדלת. החבורה אמרה-"על החיים ועל המוות", ונכנסו. הם ראו את הטלפון של המלך מקליט את ההודעה, ולידו מכתב.-"מלך בולגריה, היהלום בידי. בוא למנצסטר שבאנגליה, שם אתן לך את היהלום. בברכה, מלך ברזיל".

סיכום-החבורה טסה למנצסטר, והצליחה לעצור את שני המלכים, ולקחה עימה את היהלום. הם חזרו למיקמק, הודות להם, והם שמו את היהלום במקומו. מונדו, מיקיוואלי ואלכסיס אמרו-"כל הכבוד לכם!ידעתם שאנחנו כתבנו את 2 המכתבים, אנחנו ממ"א"...

מוקדש ל דני3212, שמפיניון2, מעולה10, תומריקו261, מגחשר123, מיקגיא07, שועלדימיון, יניבוליאת.
1
89


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה