קהילה - סיפורים ושירים
שלגיה45680

סיפור לכתב אורח! 17/01/2019

תקציר: היו היה פעם מיקמקית יפה וחמודה, שכולם אהבו אותה... בעצם לא כולם! את זה תגלו בהמשך.
פרק 1:אמילי
" היום יום הולדת, היום יום הולדת לאמילי.." פיזמה בעליזות אמילי תוך כדי שהיא יושבת על ספסל בגינה של בית היתומים. לאמילי היה יומולדת. כיוון שהוריה החורגים אינם חגגו לה יומולדת, היא חגגה בעצמה; אמילי הייתה יתומה. הוריה מתו, אבל אמילי לא ידעה איך, והמטפלות שבבית היתומים סירבו לגלות לה. "אני יודע איזה יום היום!" דון, ילד שאהב להציק ולהצחיק על חשבון אחרים הגיח השיח. "כל הכבוד! אם איני טועה, היום יום רביעי.." אמרה אמילי והעיפה לאחור את השיער הבלונדיני הארוך שלה ונעצה בו את עיניה הכחולות. "אמממ... לא לזה התכוונתי. התכוונתי ליום ההולדת שלך, אז מזל טוב!" הוא זרק עליה קונפטי [שהוא בעצם עלים שקטף מהשיח]. "אוי איזה ילד.." מילמלה אמילי "ארוחת בוקר ילדים," צעקה גברת האן מנהלת בית היתומים "אה-לאמילי יש יומולדת, אז חשבתי שנשיר לה ו.." אמרה גברת האן, מנסה להיות נחמדה כלפי אמילי. "לא צריך..." מילמלה אמילי והסמיקה; מעודה לא חגגו לה יומולדת בבית היתומים. אמילי התישבה בכיסא הקשיח שלה, והסתכלה על הארוחה. הארוחה כללה דגים מעושנים, טוסטים, וחמאה. אמילי נגסה בטוסט ונשנקה, בתוך הטוסט היה מטבע. אבל לא מטבע רגיל; הוא היה גדול כמו צלוחית תה, ובקליק עמום הוא נפתח לשנים ומתוכו יצא רובוט קטן עשוי מתכת. "הי!! חכה לי!!" צווחה אמילי ורצה אחרי הרובוט הזעיר. "חררר.." אמר הרובוט בקול חורק ונעלם בין השיחים. אמילי נכנסה גם היא לשיחים.
פרק2: השרביט.
"ואו.." אמרה אמילי בהתפעלות גלויה. בין השיחים שכב שרביט עשוי זהב. ומשמאל עמדה דלת קטנה. אמילי ניכנסה, וראתה אולם גדול. "אמא,אבא?" שאלה אמילי. בכלוב גדול עשוי מתכת ישבו שני אנשים. "אמילי," קירקר אביה של אמילי "זהירות!.." הוא הוסיף. פתאום מין החשכה בא איש גבוה, שרירי ושחור שיער, ועיניו קרות. "סוף סוף!" צחק האיש בצחוק מצמרר. "אחרי שנים שהוריך כלואים, יצאת לחפש אותם, ככל הנראה.." האיש סרק אותה במבטו. "את דומה לאימך," הוא הרהר "אתה-אתה-אתה כלאת את ההורים שלי?!" אמילי כעסה כמו שלא כעסה מעולם "וכל הזמן הזה אני חשבתי שאתם מ-מתים!" יללה אמילי וניסתה לשחרר את הוריה, אך האיש צחק. "הם כלואים בכלוב מברזל ילדה, אני רואה שאת חסרת אבחנה.." אמילי התנפלה על האיש על השרביט, היה פרץ של אור, צרחה קורעת אוזניים, והאיש נעלם ואיתו הכלוב שנכלאו הוריה של אמילי בעננת עשן אפור וסמיך. "אמילי!!!!!!!!!" צווחו הוריה של אמילי ורצו לחבק אותה
פרק 3: אחרית הדבר.
התברר לאמילי שכל הסיפורים שהוריה מתו היה סיפור כיסוי שאותו המציא האיש, שהתברר לאמילי כניקולס,האיש הרשע ביותר בכל הזמנים. אמילי שבה לגור עם הוריה בדירה גדולה בלונדון.
טוב מיקמקים, מקווה שנהנתם, ובהצלחה למתמודדים לכתב אורח!

מוקדש ל מוקדשלמרתה454, למגניבי658, לאנהולליטלקורן, ולבסוףלצוותהמיקמק
2
2
30


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/01/2019   17:42 זואי45680  2
מקסים!
20/01/2019   17:16 מעולה10  1
מצויין!!