קהילה - סיפורים ושירים
אור44884
32
13

המפלצת שכבשה לי את הלב3 23/01/2019

יומני היקר פחד עבר בגופי כשגיליתי מה קרה ואני לא יודעת איך לתקן את זה אני צריכה לבקש עזרה אבל על מי אני יכולה לסמוך? יש לי רעיון הרי אנשים לא רואים שגייסון הוא מפלצת אז אני אבדוק במבחן כזה מי מסוגל לראות את הגייסון האמתי אני אציל אותו אוקי מה המטרה של השד? כרגע הוא עדיין לא מעוניין לפגוע בי אז אני עדיין יכולה להתקרב אל גייסון אז כמו שכל בן אדם נורמלי ושגרתי היה עושה לבשתי בגדים שחורים וטיפסתי לחדר של גייסון מהחלון היי זה סך הכל לטפס מהחלון לחדר של מפלצת ישנה באמצע הלילה שגרתי ביותר זה קורה כל הזמן. צילמתי את גייסון כשהוא לא שם לב לקחתי אותה לכל החברות שליי והן רק חשבו שאני מאוהבת בגייסון בטירוף ואז הגעתי אל בלה. בלה תמיד הייתה קצת מוזרה הייתה לי הרגשה שהיא תהיה מסוגלת לראות את הגייסון האמיתי אז ברגע שהיא ראתה את התמונה היא צרחה עד השמייים סיפרתי לה את כל הסיפור מהתחלה ועד הסוף "אז את אומרת לי שהחבר שלך הוא מפלצת? קולל" אמרה בלה "הלוואי שזה היה קול" המשכתי "תקשיבי אני חייבת שתעזרי לי להוציא את השד מגייסון"
"אוקי אבל קודם נצטרך לעשות כמה שינויים" אמרה בלה "גייסון האמיתי אמור להתפרץ החוצה מתי שהוא ולהלחם בשד על הגוף שלו כמו מלחמה בין חיות על אזור מסוים" "טוב אז מה נצטרך לשנות?" אמרתי לה.
אבל היא רק הסתכלה עלי במבט מטורף הלכנו לחדר שלי בלה נתנה לי אזניה ואמרה לי לחזור אחרי כל מה שהיא אומרת שכאפגוש את גייסון.
הסוף

חברים הסיפור הזה ממש ארוך אז אני אעשה לו עוד חלקים
11
2
94


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/11/2019   16:22 אור44884  2
אני מושלמת
24/01/2019   14:30 אור4484  1
מי אורי היפה