קהילה - סיפורים ושירים
יוסף11המלך
2

הביתה חלק1 03/02/2019

היו היה לו מינימיק בשם בוביק. בוביק היה לו הכול ממש, היה לו תמיד אוכל משובח וטעים צעצועים יקרים מיטה גדולה ומרווחת שלא היה לאף מינימיק אחר! אבל לא היה לו אהבה. הבעלים שלו היה עשיר מאד אבל היה גם עסוק מאד כל הזמן היה עובד ועובד ובוביק היה תועה לעצמו "מה הוא כבר עושה שם?" יום אחר יום יצא רועי [הבעלים של בוביק] מוקדם בבוקר והיה חוזר מאוחר בלילה. אולי אתם שואלים את עצמכם מי האכיל את בוביק עם רועי לא היה בבית? אז טוב המשרתים של רועי עשו את זה. וכך בוביק היה אוכל, ישן, קצת משחק בצעצועים שלו לא היה לו באמת כיף הוא היה מסתכל בחלון ורואה ילדים משחקים עם המינימיקים שלהם והיה ניזכר איך פעם היה משחק עם רועי והיה עוד יותר מתעצב...יום אחד הגיעה היום של בוביק להתקלח וכמו כל מינימיק זה היה הדבר השנוא עליו ביותר! גם המשרתים לא אהבו את היום הזה ממש... שהיו מזכירים לידו את המילה "אמבטיה" היה ניבהל ובורח לכל מקום אפשרי מלכלך את הספות קופץ על זכוכיות ומפיל רהיטים לרצפה! [וכך השאיר למשרתים עוד מה לנקות] אבל הפעם היתה בחוץ סופת רעמים ורוחות. ורועי [שהיה קטן] היה מקפיד תמיד שלא לקלח את בוביק במזג אויר קר שלא יחלה והמשרתים המשיכו ב"מסורת". אבל לא היה אפשר להיתעלם מהריח של בוביק. המשרתים ניסו לקלח אותו בכל זאת. כרגיל בוביק נס על נפשו! אבל הפעם סגרו עליו המשרתים ולא היה לו כמעט דרך לברוח בוביק זינק בזריזות אל דרך המוצא היחידה שלו החלון! הקולר של בוביק נתפס בעדן החלון וניתלש מבוביק.
לפתע הכה ברק חזק ליד הבית, בוביק קפץ בבהלה על הכביש ואיבד את הכרתו. ואז הגיעה מכונית עם גג גבוה בצבע ירקרק ומישם יצא מיקמק עם רשת גדולה וכובע שכתוב עליו: "מקלט לחיות אבודות" ואז המיקמק טפס את בוביק והכניס אותו לרכב ואז התחיל ליסוע...
מה עלה בגורלו של בוביק? האם בוביק יחזור הביתה? אולי בוביק יצליח ויקבל אהבה אם בכלל יצליח להשתחרר? העם רועי יצליח להבין את הטעות שעשה? האם הולכות להופיע עוד דמויות מוקרות?
כל זה יהיה בסיפור- הביתה חלק2
המשך יבוא...

מוקדש לקשת1שלימיוסף11המלך
4
2
52


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/02/2019   15:32 קשת1שלי  2
ואוו מוש!
08/02/2019   12:20 בגיטה  1
סיפור מעולה