קהילה - סיפורים ושירים
שישירינה
4
13

האמת על העולם(פליז תקראו יודעת שזה ארוך) 09/10/2019

פרק 1:
לפני שנים רבות הייתה ממלכה בשם רוליאן. שם חיו המלך והמלכה הכי עשירים וטובים בעולם, לפחות כך חשבו התושבים. ובלילות הכי קרים וקודרים יצאה המלכה מהארמון, ואף אחד לא הבין או ידע זאת מעולם.
לאחר כמה שנים, בצער רב, נפטר המלך. הנסיך התמים ישב וחיכה לאהובתו, כשאימו מנסה לעודד אותו.
אמנם זהותה של המלכה הייתה מזויפת, אבל אהבתה לבנה הייתה אמיתית.
פרק 2:
חודשים אחרי מותו של המלך, המלכה שכנעה את כל תושבי הממלכה לשנוא וללכלך אחד על השני, והם כבשו את כל העולם, חוץ ממקום קטנטן באיזור טבע קסום שאף אחד לא ידע עליו, חוץ ממישהי אחת מיוחדת, ששם היא הייתה נרגעת, והיא הייתה מלטפת שם חיות קסומות ופרחים קסומים.
הילדה הזו הייתה בת 11 ולא ידעה מה הולך לקרות.
פרק 3:
בעולם הזה יש 3 ממלכות:
הממלכה הכחולה שמסמלת אומץ וכוח.
הממלכה האדומה שמסמלת שנאה, כעס ומלחמה.
והממלכה הלבנה, הקטנה מכל, שמסמלת טוב, יופי ורוגע, (שאף אחד לא באמת התייחס אליה).
כעבור כמה שנים, הממלכה האדומה התחזקה, והתחילה במלחמה וכבשה את הממלכה הכחולה, והשמידה אותה. הילדה הקטנה לא הפסיקה לבכות והלכה להירגע במקום הקבוע שלה, (אבל היא לא ידעה שזו בעצם ממלכה נוספת.) היא הלכה והלכה והרגישה משהו מוזר. היא נכנסה פנימה יותר לממלכה, וראה אור ענקי בצבע זהב. האור אמר בקול רם: "לך הלב הטהור בעולם, ולכן קוראים לך סטאר".
סטאר אמרה: "אבל אני סתם ילדה רגילה"
אור הזהב: "נוצרת בזכות הטבע, ואני החלטתי שאת ראויה להיות המלכה שלי"
סטאר: "אבל מה אני כבר יכולה לעשות?"
אור הזהב: "תחשבי חזק על איזור הדשא ועל פרח קסום ויפהפה בתוכו."
סטאר עשתה את דבריו והפרח צמח מיד. היא הבינה שיש משהו שהיא צריכה לעשות, והבינה את המשימה שלה, ואמרה בקול רם: המשימה שלי היא לתקן את המצב ולאזן את הממלכות.
פרק 4:
סטאר הייתה מאוד נחושה להצליח במשימה, אך היה דבר אחד שהפריע לה בדרך... הנסיך.
סטאר הייתה מאוהבת בו ולא יכלה לעשות לו דבר. ואז הטבע הסביר לה את סיפור חייה: "המצב התחיל להדרדר וחשנו ברע, ושאין איזון בין 3 הממלכות, אז יצרנו אותך שתצילי אותנו, ולא גילינו לך כי ידענו שיגיע
הרגע ותהיי מוכנה. כנראה זהו הרגע."
באותם הרגעים הנסיך חש במשהו מוזר ורצה ללכת לבקר בממלכתו. הוא שאל את אימו והיא הסכימה.
כשסטאר הבינה את משימתה היא הייתה בדרך חזרה הביתה, ובאמצע הדרך נפגשו עניהם של סטאר והנסיך.
זו הייתה אהבה ממבט ראשון והנסיך היה צריך ללכת, כי סטאר לא הייתה מספיק מפוארת.
הנסיך השאיר לה פתק בתיק שלה, שבו כתוב: תיפגשי איתי כאן בחצות.
פרק 5:
בחצות הלילה הם נפגשו. סטאר הרגישה שהיא צריכה להראות לו את המקום שהיא כבר הכירה, וידעה את שמו: הממלכה הלבנה. כך הם נפגשו כל לילה, וסטאר הרגישה שהיא צריכה לספר לו את כל האמת: את מה המלכה באמת רוצה, להשמיד ולהרוס את הכל, והוא באמת האמין לה והבין שזה מה שהגורל קבע.
והנה הגיע הרגע הגדול: הקרב בין המלכה המרשעת לסטאר. סטאר עמדה להיכשל. היא ניסתה אבל הייתה לשתיהן אותה רמה של כוח. ואז בא הנסיך. אימו קיוותה שיצטרף אליה. הנסיך הלך כמה צעדים לכיוון המלכה: צעד ועוד צעד, עד שהגיע אליה.
הנסיך לא חשב פעמיים, דחף את המלכה אל הקרקע, ואמר לה: אני אוהב אותך, אבל אני יותר אוהב את סטאר. המלכה קמה והושיבה את הנסיך כך שלא יכל לזוז. סטאר הבינה שאם הנסיך איתה, היא יכולה לנצח.
היא עשתה זאת למען האהבה. הכוח שלה התגבר, והיא הצליחה לנצח את המלכה. אך היא הבינה שאם היא תשמיד את המלכה, זה יהיה נורא בדיוק כמו שהמלכה עשתה, והיא השאירה את המלכה חיה.
פרק 6:
הטבע בירך את סטאר ואת הנסיך. ואז נשמע בום ענקי, וראו גל של כסף וזהב עובר על פני 3 הממלכות.
הפעם הממלכה הלבנה השתלטה, וכך סטאר והנסיך חיו ביחד לנצח ואהבו זה את זו מאוד. המלכה המרשעת הבינה סוף סוף את כל מה שעשתה, ושזה לא שווה לאהבתו של הנסיך. היא התנצלה כמו שלא עשתה בחייה. הכל תם ונסלח, אבל הסיפור עדיין לא תם, כי עדיין היה רשע ברחובות, והשפיע על אנשים.
סטאר עם הטבע לצידה, והנסיך עם כוחות האהבה, הראו לכל אחד את הצד שהוא באמת טוב. המלכה, הנסיך וסטאר גילו את מקור הרשע: אל הרוע.
הם ערכו מולו קרב, השתמשו בכל כוחותיהם, ורק כשאמרו את 3 המילים הקסומות: "הטוב תמיד ינצח", אל הרוע נעלם.
כולם המשיכו בחייהם, הטבע והאהבה התאחדו ויצרו לב ענקי מעל כל הממלכות , שהודיע: הרוע חוסל, וכולם יוכלו לחיות בשלום. סטאר והנסיך אמרו: תפקידינו הסתיים, אך שלחנו מישהי שתמשיך את דרכינו: הבת שלנו.
כל משפחת המלוכה נעלמה, חוץ מהילדה הקטנה שלהם, וזה כבר העולם שאנחנו מכירים היום.
הסוף.

מוקדש לכולם
6
3
73


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/11/2019   18:07 הנני3  3
מושלם ממש אוהבת אותך תמשיכי לעלות סיפורים ויצירות
10/10/2019   20:17 רמני11  2
אהבתי
10/10/2019   09:26 שלולי39  1
יפה!!