קהילה - סיפורים ושירים
ספורטאי898
4
5

מיקסינדרלה 11/10/2019

בוקר רגיל בבית סינדרלה. סינדרלה יושבת לבדה, משחקת בתיאטרון הקטן שלה ומוצאת ניחומים בשירה. האחיות מודדות בגדים, אביזרים, כובעים ונעליים מול המראה. הן מתחילות לריב ביניהן מי יותר יפה, תוך כשהן קוראות זו לזו בשמות גנאי שונים. כשהן מואסות אחת בשניה הן חוזרות כל אחת לפינתה ולארון הבגדים והכובעים שלה, וסינדרלה מנסה להתנתק ולהכנס אל תוך עולמה, ושרה על מלך שחי בארץ רחוקה, אשר נושא לאישה משרתת יחפה וענייה. האחיות שוב מפריעות, צועקות על סינדרלה להפסיק לשיר, וסינדרלה עונה להן שהדבר היחיד שנותר לה בחיים הוא היכולת שלה לשמח את עצמה בשיר.
לפתע נשמעת דפיקה בדלת, ואל הבית מגיע קבצן זקן ומבקש משהו לאכול. האחיות צועקות עליו ומסלקות אותו מהבית, בעוד שסינדרלה נותנת לו מהמעט שיש לה, קצת לחם וכוס מים. מה שהאחיות אינן יודעות הוא שהקבצן אינו אלא אלידורו, אשר מחפש אישה ראויה לנסיך וזהו אחד מהמבחנים שהוא עורך. כאשר נשמעת כריזה כי הנסיך עורך נשף ענק בו יבחר את אשתו, האחיות מתרגשות ומעוררות מהומה, בה הן מעבידות את סינדרלה על מנת שתספיק להכין את בגדיהן לנשף.
מרוב מהומה מתעוררת האימא, ונכנסת כעוסה כשהיא עדיין שקועה בחלום המתוק ממנו העירו אותה בנותיה. הנסיך עצמו, בתחפושת של משרת, מגיע לביתה של סינדרלה, פוגש אותה והשניים מתאהבים ממבט ראשון. אל הבית מגיע דנדיני, משרתו של הנסיך המחופש עתה לנסיך עצמו ושתי האחיות כמובן מתרפקות עליו. סינדרלה מתחננת כי ירשו לה ללכת לנשף גם כן, אך אמה והאחיות צוחקות עליה בבוז רב. לפתע מגיע אלידורו ומכריז כי כל נשות הבית, האימא ושלוש בנותיה, חייבות להגיע לנשף בארמון. האימא מספרת כי הבת השלישית מתה מזמן וכמובן אוסרת על סינדרלה להגיע לארמון.

אלידורו יוצר את הקסם בו סינדרלה מחליפה את בגדיה הבלויים והופכת ליפהפייה המקסימה את כולם. סינדרלה מגיעה לנשף ואחיותיה לא מזהות אותה למרות שהן חשות בדמיון הרב של הדמות היפה לאחותן. סינדרלה נפגשת שוב עם הנסיך ואהבתם מתחדשת. ההתרגשות, החששות וההתאהבות המהירה מבלבלים אותה והיא נוטשת את הנשף. רק נעל אחת נשארת מיותמת. הנסיך אוסף את הנעל ושר ומביע את געגועיו. סינדרלה חוזרת לבמה, שרה את געגועיה גם היא, והקול והשירה מאחדים ומקרבים אותם שוב. סינדרלה סולחת לאחיותיה ולאימה, וכולם שרים שיר הלל לאור ולתקווה, לאהבה, לנתינה ולסליחה.

מוקדש לכל המיקמקים ,באהבה
3
99


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה