קהילה - סיפורים ושירים
סגלגל626
42
46

הטבעת- סיפור לכתב אורח 09/02/2020

הקדמה:
שמי ליטל ואני בת 11.
יש לי פנים בהירות, עינים ירוקות ושיער בלונדיני חלק וארוך ככה שאני נחשבת ילדה מאד יפה בכיתה.
גרתי בכפר קטן וחייתי חיים רגילים עד ש...
פרק א':
יום אחד, כשהלכתי לבית ספר שלי, הרגשתי עקצוץ מוזר בעורף,כאילו שאיזה מישהו עוקב אחרי. הסתובבתי אבל ראיתי רק את הזקנה המוזרה שישנה ברחובות כל הזמן.
אני קוראת לה מוזרה בגלל שלזקנה הזאת יש עיניים ירוקות-שחורות כהות וחודרות, כאלה שלא רוצים להסתכל עליהם בכלל. השיער שלה לבן, מתולתל וקצר והיא אף פעם לא מדברת אבל הדבר הכי מפחיד בזקנה הזאת הוא הפנים עצמם, יש לה צלקת שנמשכת מעין שמאל עד השפה שלה והמון המון שריטות, נשיכות ופצעים, כאילו שבזמנה הפנוי {ויש לה הרבה ממנו} היא שורטת ונושכת את עצמה.
הסבתי את ראשי במהירות מהזקנה והמשכתי ללכת, מפוחדת, אחרי כמה דקות התחלתי לשמוע מישהו קורא בשמי 'ליטל, ליטל' בקול נמוך ומפחיד, התעלמתי ממנו והלכתי מהר יותר. שוב שמעתי 'ליטל, ליטל' והתחלתי לרוץ בידיעה שהבית ספר במרחק של 3 דקות ריצה. פתאום באמצע הריצה, יד חזקה משכה אותי וסובבה אותי אליה.
פרק ב':
ראיתי את הזקנה מול עיני מביטה בי בעיניה, עם חיוך רחב ללא שינים ואומרת, באותו קול נמוך ומפחיד "למה את מתעלמת כשקוראים לך ליטל? אני רק רוצ... אייייי!"
נשכתי את הזקנה בכל כוחי ורצתי לבית ספר הכי מהר שיכולתי. כשנכנסתי דרך השער נשמתי בהקלה אבל תום, השומר פחות. "מה קרה לך? את כבר הילדה השנייה שנראית ממש מבוהלת היום." הייתי מופתעת "מי עוד נכנס ככה?" "אה, סער נכנס גם ככה, חיוור כולו, אבל מה קרה?" "אה זה פשוט עומס הש"ב" המצאתי תירוץ ורצתי אבל שמעתי אותו אומר: "בדיוק אותו תירוץ. מה הם חושבים שאני טיפש ושאני אפול בפח כמה פעמים באותו תכסיס אהה?"הגעתי לכיתה מתנשפת בדיוק בזמן לתחילת השיעור. התפלאתי מאד. 'סער מה פתאום סער?' חשבתי לעצמי והצטערתי שלא היה לי זמן לדבר איתו עכשיו 'לא נורא' חשבתי לעצמי ' אקבע עם סער פגישה ואז אני יוכל לשאול אותו'. ליטל רק קיוותה שהוא לא יחשוב שהיא רוצה לבקש ממנו חברות, יומיים לפני חופשת פסח. אבל בהפסקה, לפני שהיא בכלל הציעה לו להיפגש, הוא ניגש אליה ושאל "רוצה לקבוע פגישה בפארק? אני רוצה לדבר איתך" הוא היה מעט סמוק כאשר ביקש ממנה ולא הסתכל לה בעיניים "בטח" אמרתי "אז קבענו? בשלוש?" "אוקיי" עניתי לו "טוב אז ביי" הוא אמר ויצא לשחק כדורגל.
פרק ג':
בכל שאר היום לא התרכזתי בדבר, רק חשבתי על מה שקרה לי בבוקר.
בסוף היום רצתי הביתה, אכלתי ארוחת צהרים ועשיתי שיעורי בית ואמרתי לאמא שלי "אמא אני הולכת להיפגש עם מישהו מהכיתה שלי" "אוקיי אבל אל תחזרי אחרי תשע".
רצתי לפארק והגעתי שתי דקות לפני שלוש אבל סער כבר היה שם. הוא נראה מאד נסער ממה שהוא רצה לספר לי. הוא חיכה לי על ספסל וכשראה אותי חייך "היי ליטל" "היי סער" חייכתי אליו בחזרה. הוא אמר "יש לי כמה דברים שני דברים שאני רוצה לומר לך. הדבר הראשון הוא שאלה. קרה לך משהו מוזר בבוקר?" "כן" "גם לי קרה, תקשיבי את לא תאמיני..." "זקן אחד שלא ייחסת לו חשיבות ניסה לחטוף אותך אבל הצלחת לברוח?" אמרתי לו "איך ידעת?" הוא שאל ועיניו נפערו "את רוצה להגיד לי שאת קוראת מחשבות ולא אמרת לי? טוב אבל בכל מקרה, כן. זקן אחד שתמיד ישן ברחובות ולא אמר מילה תפס אותי אבל נשכתי אותו והצלחתי לברוח" "זה בדיוק מה שקרה לי" אמרתי, לא מאמינה למשמע אוזני "רק עם זקנה ולא עם זקן" "מה את חושבת שזה אומר?" שאל סער בחשש "עוד לא סיפרתי להורים שלי, את סיפרת?" "עדין לא" אמרתי לו לפני שהוא יתחיל לדבר, אמרתי "מה דעתך שנגיד להורים שלנו שנרשמנו למחנה עד לפסח ביחד, וככה נוכל להיפגש ביום ונוכל לחזור בלילה הביתה?" "וואלה" סער אמר "זה רעיון גאוני אני יגיד להורים שלי וממחרתיים נוכל להתחיל להיפגש" באתי ללכת ושמעתי אותו צועק "ליטל!" הסתובבתי אליו והוא אמר "הדבר השני שרציתי לומר לך, זו עוד שאלה" הוא הוסיף, סמוק לגמרי " רוצה להיות חברה שלי?"
פרק ד':
אני חייבת להודות, הייתי ממש המומה.
סער הוא ילד ממש פופולרי ומלא בנות אוהבות אותו אבל הוא אומר לכולן תמיד שהוא בוחר רק בת שמתאימה לו. כך שכשהוא ביקש ממני חברות הייתי המומה. "כן אפשר" עניתי לו בסופו של דבר והבעת שמחה התפשתה על פניו "יש!" הוא חיבק אותי. וכאשר
הוא הציע ללוות אותי הביתה, הסכמתי. כאשר הגעתי לביתי אמרתי לו להתראות והוא חייך לי חיוך רחב ואמר לי להתראות בחזרה. וככה עליתי הביתה עדין המומה.

מוקדש לואנדה, סגולי23645, היללר, noay2525, בןאדם8, בןאדם3, כחלחל57, נפל45חןמיקולכולהמיקמקים!!!
9
7
89


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/02/2020   16:00 נפל45  7
מושלם!!
15/02/2020   19:54 תופים18  6
ואוו מושלם
11/02/2020   23:03 moki12342  5
וואו, מאד מושקע!
הו, ו...מזל טוב על הזכייה.
11/02/2020   19:25 snowfox1  4
מזל טוב על כתב אורח...
11/02/2020   07:57 כחלחל57  3
סיפור מושלם! מחכה שתמשיכי אותו
10/02/2020   17:58 לואנדה  2
סיפור יפה תודה על ההקדשה
10/02/2020   15:37 בןאדם3  1
ממש מענין