קהילה - סיפורים ושירים
אלזה2631
98
282

מכונת הזמן-לכתב האורח 26/04/2020

שלום, אני זואי ורציתי לשתף אתכם בסיפור הכי מוזר שקרה לי. זה לא עוד סתם סיפור, זה סיפור מאוד משונה והוא גרם לי להאמין להכל ולא לאבד תקווה.
הנה הסיפור:
פרק ראשון: איפה אלביס?!?!

אנחנו נמצאים במעבדה של סאני {חבר שלי}.
סאני הוא מדען דגול הוא אפילו זכה בפרס:"מדען השנה"
בקיצור סאני הוא מיוחד במינו! והוא קרא לי ולכל החבורה {אותה תכירו בהמשך..} סאני קרא לנו לא לעוד ניסוי אלא הוא קרוב לסיום מכונת הזמן שהוא מנסה להכין. רצנו אל המעבדה שלו והוא אמר: "כולם להתרחק והוא פנה אלי ואמר זואי תרחיקי את אלביס {המינימיק שלי}" כשסאני ספר לאחור 10,9,8... ההתרגשות עלתה בי ובחבורתי. כאשר סאני הגיע לספרה 0 הוא הזיז את הידית נפתח חור שחור! כן כן מה שאתם שומעים חור שחור! הוא התחיל לשאוב דברים ועוד שנייה גם אותנו!
אלביס לא יכל לסבול את זה ועזב אותי ונכנס לחור השחור. סאני איך שהוא הגיע לידית והזיז את הידית והכל הפסיק. כשסאני הפסיק את זה פרצתי בבכי וצעקתי למה?!?!?!!? מקס אמר {חבר שלי מהחבורה}:"זואי אל תבכי הוא יחזור תעלי חיוך על הפנים בבקשה! בואו נלך לראש העיר והוא יברר בעניין הזה אולי הוא יעזור."
פרק שני: "ראש העיר נכנס לתמונה"

בדרכנו לראש העיר המון אנשים שאלו אותי: "למה את בוכה?" ופשוט המשכתי בדרכי.
כאשר הגענו לראש העיר הוא היה בשיחה עם " היחידה המדעית העולמית" על החור השחור. והוא אמר לנו שהוא התפנה אלינו בהקדם האפשרי. ישבנו בחדר ההמתנה וחיכינו עד שהוא התפנה. הוא יצא אלינו כשגמר את השיחה ונכנסו לחדרו.
וראש העיר אמר:" סליחה על העיכוב כל היום החור השחור שאומרים שהוא בא מהעיר שלנו "מיקמק סיטי"
אני וחבורתי ענינו:"על זה רצינו לדבר איתך! סאני איך שהוא הפעיל חור שחור ששאב את אלביס לתוכו!!"
וראש העיר השיב:"עכשיו אני מבין למה זואי עצובה. אנסה לדבר עם היחידה המדעית העולמית אם אפשר להחזיר את אלביס מהחור השחור." חבורתי השיבה:"תודה ראש העיר אתה לא יודע כמה אנחנו מודים לך." יצאנו מחדר ראש העיר והתחלנו לחשוב מחשבות טובות שיעודדו אותנו.

פרק שלישי: השיר.

אני הייתי סגורה בחדרי בלי שום דבר שיעודד אותי.
ולפתע נשמעה דפיקה על דלת חדרי. היה זה ג'מבו {חבר מהחבורה}
ג'מבו הוא גיטריסט ומוזקאי ידוע מאוד מכנים אותו "מלך המוזיקה" ג'מבו ידע שאני חוששת ועצובה, אז הוא בא לשמח אותי עם שיר מעודד.
פתחתי לג'מבו והוא התחיל בקול שיר: " גם אם קשה וגם אם קל את לא תוותרי כי את אלופה! כל חיוך שלך מעלה גם עלי חיוך. אבל כאשר את עצובה גם אני עצוב.
אל תחשבי על מחשבות רעות תחשבי רק על טובות. כי חבל על כל דמעה ודמעה כי זה לא שווה את ההעצב שלך" וכאן פסק השיר. ג'מבו העלה לי חיוך על הפנים וכך גם אני לו העלתי חיוך. ג'מבו הסביר לי משהו:"החיים מלאי פלאיםלפעמים עצובים לפעמים שמחים אבל הכי חשוב לנצל כל רגע ורגע. אני וג'מבו המשכנו לדבר עד שהדבר הזה קרה...

פרק רביעי- התשובה של ראש העיר...

אני וג'מבו דיברנו עד שראש העיר התקשר, אלינו ואמר:"יש תשובות בואו עוד חמש דקות לחדר ישיבות"
אני וג'מבו עזבנו הכל ורצנו לראש העיר. ראש העיר אמר:"דיברתי עם היחידה המדעית העולמית והם אמרו שהם עובדים על זה ועוד שבוע הוא יחזור!!!." מיד עלה חיוך על פני ורצתי לקנות את כל הפינוקים שאפשר לקנות לאלביס.

פרק חמישי: ההתרגשות

ההתרגשות עלתה בי כלכך עד שסידרתי את החדר של אלביס 8 פעמים!!!
אני אפילו לא יכולה לתאר לכם את ההתרגשות! וכמה אני מודה ל-" יחידת המדעים העולמית" על זה שיביאו את אלביס מחר. כן כן מחר!! כל החבורה חגגה ואיך אפשר שלא, חגגנו עם ראש העיר! טוב אז נתראה מחר.

פרק שישי {ואחרון}-אלביס חוזר!

כולי התרגשות אני מחכה כבר שעה ליד הדלת בביתי!
ופתאום דפקו בדלת ומיד פתחתי!! וראיתי את אלביס בידיים שלהם מביאים לי אותו. אמרתי להם:"Thank you very much!!" והם הלכו.

וזהו ככה נגמר הסיפור אבל אל תשכחו את המסר!

מסר:"גם כשהמצב קשה אל תאבדו תקווה!"

מוקדש ל suruy122, נ6ג6ה6, טדרורה11, מיני1097, חתול2007, מורן1001, ולכולםםם
14
3
93


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/04/2020   16:13 נ6ג6ה6  3
מהמם
26/04/2020   20:48 טדרורה11  2
יפהה מאוד איזה סיפור יפהה
בהצלחה בכתב האורח
26/04/2020   19:22 אוריאבני12  1
וואו סיפור ממש יפה מרגש
פשוט מושלם