קהילה - סיפורים ושירים
בוסי676
87
80

המשך לסיפור 26/04/2020

בהתחלה , הם היו צריכים לעלות על גבעה גבוהה מאוד , וללכת רק ישר , הם אגיעו ליער , ופתאום אמה אמרה "אני וטום שמענו על סיפור עתיק שמשהו בשם רוזניק נמצא ביער הזה " " כן , גם אנחנו שמענו על זה " אמרה אמילי " והוא מסתתר כאן רק בגלל שגירשו אותו " " גירשו אותו בגלל שהוא היה קצת שונה , מענין עד כמה שונה" אמר שון .
ארג! . פתאום שמעו כולם . ארג! הם שמעו שוב .
" מה זה ?" אמרה אמילי . " תראו , שם " אמר שון , ופתאום , הם ראו את רוזניק , "היי ילדים " אמר רוזניק בקול חביב " אההההההההההההה" צעקו כולם
" אל תדאגו , הכול בסדר , אני לא באתי להבהיל אותכם , ולא לאשות לכם כלום , אני רק באתי לעזור לכם למצוא את האוצר באיטליה ואת האבן ספיר בצרפת , יאלה אתם באים לצרפת? " " אנחנו יכולים לשמוח עליו ?" אמר טום " אני אזרתי לכולם למצוא את הדברים , אני מחכה לזה כבר מאה שנה , הרי יש לעיר הזאת סוד , כולם חיים לנצח נצחים , אז יאללה אתם באים ? " " אתה לוקח קרדית ?" מר שון " לא , אני רק עוזר , זה משימה שאמרה לי מגדת אתידות 60 שנה לפני המשימה הראשונה . נו יאלה אתם באים ? "
" יאלה בואו " אמרו אמה ואמילי ביחד , תוך דקות ספורות הם אגיעו לשדה , " ילדים , השריף לא אמר לכם עליי כלום , אבל תכנית , הוא אזמין גם לי כרטיס טיסה , ממש לידכם , אז ... אנחנו נתחלק בחדרים בנים בנות סבבה ? " אמר רוזניק " סבבה אמרו כולם , הם עברו את כול עניני ההבתחה , והגיעו לדיוטי פרי , " ילדים , נתחלק אכשיו לבנים בנות , ונלך לקנות ממתקים , אוכל , וכל מיני דברים שאנחנו רוצים , ניפגש כאן בדיוק בעוד שעה בדיוק " אמר רוזניק " כן המפקד " אמרו כולם , והלכו לקנות ממתקים , אוכל , צעצועים , בשמים , מוצרי תפוח , ועוד .... ונפגשו אחרי שעה כדי ללכת לאוטובוס , שיסיע אותם למטוס , במטוס הם אכלו מלא ממתקים , והגיעו לצרפת , ולבית מלון שלהם , הם היו צריכים להתחיל את החיפושים מ שעה 8:00 בבוקר עד השעה 8:00 בערב . הרמז מהשריף היה שהאבן ספיר נמצאת באחד הבתים באזור הבית – מלון שלהם , " כל יום , אנחנו , הבנים , נלך לחפש באזור הצפון , והבנות באזור הדרום , כל קבוצה תקבל וואקי טוקי , וככה נתקשר , מקובל ?" אמר רוזניק " מקובל עלינו " אמרו אמילי ושון " גם אלינו " אמרו אמה וטום . ויצעו לדרך .

מקווה שאהבתם את המשך הסיפור , הסיפור הוא מקורי לחלוטין, ואני זאתי שכתבתי אותו
עים אתם רוצים עוד סיפורים תכתבו למטה בתגובות
אוהבת
6
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה