קהילה - סיפורים ושירים
חדש81888
348
863

"כפפות הקסם" - סיפור לכתב אורח! 11/05/2020

פרק 1 – איפה אבא?
------------------------------------------------------------
היי! אני עילי, אני ילד רגיל לגמרי יש לי אמא ואבא...
אבל לא סתם אבא, אבא מסתורי… מאז שהייתי בן 6 אבא שלי נעלם בכל יום... והקטע הכי מוזר הוא גם לא אמר לאן הוא הולך! מה שמוביל אותי לשאלה: לאן הוא הולך? ולמה הוא לא מספר לי? מה כל כך חשוב שהוא אפילו לא מספר לבן שלו??? אבל מה שכן הצלחתי לראות שהוא יוצא בכל פעם עם כפפות על ידיו הבעיה היחידה היא שזה כנראה פרט שולי, כי מה כבר אפשר להוכיח מכפפות?. מאז עבר חודש והגיע היום שבו אבא שלי טס לכמה שנים. שאלתי את אבי: "אבא לאן אתה נוסע בכלל"
הוא אמר לי: "אה, לאוסטרליה!" עניתי לו: "אז למה אתה הולך עם כפפות? הרי באוסטרליה חם מאוד" הוא ענה לי: "אה, כי אני נוסע להרי האלפים בצרפת אחר כך! בשלב הזה האמנתי לו, אבל אל תאשימו אותי, הייתי בן 6! אז כן אבא טס להמון זמן... אבל צריך להמשיך את החיים גם לאחר עזיבתו. 

פרק 2 – להציע או לא להציע?
------------------------------------------------------------
5 שנים מאז עזיבתו של אבי, התרגלתי לחיים בלעדיו
לא שזה היה יותר מדי קשה, הוא גם ככה בילה את רוב היום מחוץ לבית. כמו בכל יום רגיל הלכתי לבית ספרי,
זה היה יום מרגש עבור כל התלמידים, היום האחרון ללימודים!, היום עבר רגיל למדי, שיעור מתמטיקה היסטוריה, גאוגרפיה בסוף היום בהפסקה שלפני הצלצול לסיום בית הספר, החזרתי את ספרי ללוקר
שלפתע חברי עומר עמד מולי ושאלנו? אתה מתרגש?" עניתי לו "כן! איך לא? הוא השיב לי: "נו? אתה מתכוון להציע לה? תוך כדי צחוק לועג עניתי לו: "להציע? למי?" תוך כדי גלגול עיינים אמר עומר: ראיתי את הגומות שלך שאתה מסתכל על נעמה כל השיעור הסתכלת עליה" הוא צחק אמרתי לו: "אני לא יודע על מה אתה מדבר..." אמרתי לו עם חיוך לפתע נעמה עברה מאחורי עם חברותיה אמר לי עומר:
נו, זאת ההזדמנות שלך! נגשתי עליה חושש. אמרתי לה:
"ה, היי נעמה מ, מה נשמע? היא ענתה לי: "בסדר! אני מתרגשת מאוד נגמר היום בית הספר!" עניתי לה:" כ, כן!
איזה כיף! אממ י, יש לי שאלה..." היא ענתה לי: "כן?"
אמרתי לה: "א, את רוצה ל..." ולפתע נשמע הצלצול כל התלמידים רצו ליציאה מבית הספר, כולל נעמה...
אמר לי עומר : טוב תמיד יש את הפעם הבאה!" הנהנתי בראשי.

פרק 3 – כפפות או לא להיות.
------------------------------------------------------------
בדרך חזרה לביתי עברתי במרכז הציבורי, קניתי ברד וחטיף בריאות, לאחר כמה מטרים החלקתי על רצפת הגינה הציבורית תהיתי ממה החלקתי הסתכלתי למטה ולפתע ראיתי זוג כפפות מונחות על הרצפה, לקחתי אותם ושמתי על ידי, באותו זמן הבחנתי שאלו בדיוק אותם כפפות כמו של אבי... הנחתי שזה צירוף מקרים והמשכתי בדרכי עם הכפפות על היד אבל לפתע בקע מתוך הכפפות אור כחול, נבהלתי והסתכלתי על הכפפות כיוונתי את הכפפות לספסל ולפתע יצאה קרן אור כחולה שפוצצה והעלתה את הספסל באש!, כולם הסתכלו עלי נבהלתי והלכתי מאחורי בית הקפה, הכנסתי את הכפפות לתיק ורצתי הביתה, מבלי לומר שלום לאמא שלי נכנסתי לחדרי והתקשרתי לדן ולעומר אמרתי להם: "אנחנו צריכים להיפגש דחוף!

פרק 4 – כפפות מסתוריות
------------------------------------------------------------
לפתע נשמע צלצול בדלת ביתי, פתחתי את הדלת ולפתע ראיתי את עומר ודן הם שאלו יחדיו: "נו מה רצית?" אמרתי להם: "טוב שבאתם! אני צריך להראות לכם משהו פסיכי אבל צריך שנצא החוצה..." שלפתע ראיתי את אחותי הגדולה מיקה מגיעה ואומרת :"שמעתי את זה, אני באה איתכם" אמרתי לה: "נו מה את נדחפת מיקה?!" היא ענתה: שאתה הולך איתם החוצה ולא משחק איתם במחשב... ברור לי שמשהו חשוד, אני באה!" עניתי לה: "אוי בסדר מעצבנת..." יצאנו החוצה לשטח פתוח רחוק מכל האנשים מיקה אחותי אמרה: "נו? מה כבר עוללת אינשטין?" גלגלתי עיינים ואמרתי: "תסתכלי ותראי..."
כיוונתי את הכפפות אל העץ הבודד שעמד שם ולפתע קרן אור כחולה פוצצה אותו והעלתה אותו באש אחותי דן ועומר עמדו בפה פתוח, אמרתי לאחותי: "נו? מי אינשטין עכשיו? היא הסתכלה עלי וגלגלה עיינים דן אמר:
אנחנו צריכים לחקור מאיפה הכפפות האלה הגיעו ולמה הן נועדו! אני ועומר אמרנו ביחד: "אתה צודק! אמרה אחותי: "אווווויייייי בסדררר..." אמרתי: "אז יצאנו!"

פרק 5 – החקירות מתחילות!
------------------------------------------------------------
ישבנו ושתינו ברד, חשבנו למי הכפפות שייכות,
ולמה הן קיימות?... אמר עומר: אנחנו צריכים למצוא מישהו חכם... מיקה אמרה: "אני יודעת! נלך למשה! הוא תמיד עונה לי נכון!" הלכנו לבית הקפה וראינו אותו יושב על ספסל מעץ, התקרבנו ושאלנו אותו אם הוא יודע למי הן שייכות?, הוא הוציא את זכוכית המגדלת הסתכל בה על הכפפות ואמר: "אוי אני מצטער חמודים אני יודע המון דברים, אבל הכפפות האלה הן משהו מיוחד! אבל... אני חושב שאני מכיר מישהו שידע!" שאלנו אותו ביחד: "מי???" הוא צחק ואמר: "חבר ילדות שלי פרופסור מ' הוא חוקר דברים מוזרים כמו הכפפות שלכם!, אני בטוח שהוא ידע!, הנה הכתובת למעבדה שלו" הוא אמר בקריצת עין אמרנו תודה ומהרנו למעבדה של פרופסור מ' הגענו לכתובת ונכנסנו למעבדה, ראינו המון דברים מיוחדים אבל לא ראינו את הפרופסור, אמרנו ביחד: "פרופסור מ' ? הוא הגיע ואמר: "ילדים? מה אתם עושים פה?!" אמרנו לו: "רצינו שתעזור לנו לברר מאיפה הגיעו הכפפות האלו ולמה הן קיימות הוא הסכים בתנאי שלא נגלה לאף אחד,
הבטחנו שלא נגלה והוא חקר אותם.

פרק 6 – כפפות מצילות עולם?

------------------------------------------------------------
לאחר כמה דקות הפרופסור הבחין במשהו...
הוא פתח את עיניו ואמר: "ז, זה לא יכול להיות!"
שאלתי אותו: "מה לא יכול להיות???"
הוא אמר: "אסור היה לי לגלות לאף אחד... אבל אני בשוק שזה נפל עליכם..." שאלנו אותו: "מה קרה???" הוא אמר: "טוב... הגיע הזמן לספר!"
לפני כשלושים שנה כדור הארץ שלנו היה בסכנה... היה שליט חדש ואכזר ושמו:
"זורו…” מטרתו של זורו הייתה להשתלט על כל כדור הארץ במסע שלו סביב כל העולם הוא השיג כמעט את כל החפצים שמהם אפשר להכין קרן הפנוט גדולה שתהפנט את כל כדור הארץ וכל תושבי הכדור יעשו כרצונו, אך לפני חמש שנים, הגיע גיבור חדש שלא ידוע שמו... הוא היה בעל כפפות הקסם, הוא נלחם מול זורו והובס... אך לפני שהובס הוא השליח את הכפפות למקום לא ידוע, כדי שאולי המוצא שלהם ינצח את זורו, ויציל את כל העולם... והמוצא שלהם נמצא כאן מולי! אמרתי לו בחשש: "א, אני???" הוא הנהן בראשו "אה! ושחכתי להזכיר... לכל אחד ממי שהיה חלק ממי שיביס אותו תהיה משאלה!. נורא פחדתי אבל אז אמרתי לו שאני מסכים בתנאי אחד.

פרק 7 – ההרפתקה מתחילה
------------------------------------------------------------
אז איפה הייתי... אה כן! הסכמתי בתנאי אחד...
בתנאי שחברי יוכלו לבוא איתי למסע, הוא הנהן בראשו. אבל הייתה לי שאלה: "רגע! פרופסור מ'?
היכן נמצא זורו?" פרופסור מ’ אמר: "דרך השער כמובן, השער הבין ממדי". שאלתי אותו: "אבל היכן הוא נמצא?" פרופסור מ' הלך להביא משהו, כשהוא חזר ראינו אותו מחזיק מראה, אבל לא סתם מראה, מראה אדומה! היא הייתה נראית כמו השער לגיהינום! דן ועומר התלהבו, אבל אחותי פחדה... היא אמרה: "אין סיכוי שאני נכנסת לכאן!" אבל אני מכיר את אחותי טוב אז אמרתי לה ככה: "סבבה אבל שנציל את העולם את לא תקבלי קרדיט על זה שהשתתפת" היא נשפה ואמרה: "אין. סיכוי. אני באה!" פרופסור מ' איחל לנו בהצלחה ואמר: תזכרו המטרה שלכם היא להשמיד את זורו! כולנו הנהנו בראשנו ונכנסו לשער.
שהגענו ל"עולם המקביל" היה חשוך, היו ביצות מלאות בלבה, אני עומד ודן נהלנו מאט, אך ידענו שצריך להתגבר על הפחדים, לעומתנו אחותי הגדולה מיקה פחדה בטירוף ורצתה לחזור אחורה הזכרתי לה לגבי כל מה שיקרה אחר כך והיא הסכימה להישאר
אך בואו נגיד שלא הייתה לנו קבלת פנים יפה שהגענו, הגיע בחור עם חלוק שחור ומסכה על פניו הוא צעק: "היי! אתם לא אמורים להיות כאן! הוא זרק לעברנו פצצת הרדמה ו...

פרק 8 – המצב לא יכול להידרדר...
------------------------------------------------------------
כשהתעוררנו היינו בתוך חדר נעול בסורגים. שאלתי את כולם: "כולם בסדר?" אחותי אמרה: חוץ מי זה שאנחנו תקועים בתוך חדר נעול בתוך עולם מקביל בלי שמישהו יעזור לנו? אני חושבת שכן..." דן שאל: "איך נצא מכאן???" עלה לי רעיון! כיוונתי את הכפפות אל עבר הסורגים והם התפוצצו ונעלמו. כשיצאנו ראינו שאנחנו בתוך סוג של טירה... עומר אמר: "רגע! למי יכולה להיות טירה בעולם המקביל הזה?" אמרנו כולנו בלחש: "זורו!" אמרתי להם: "בואו נלך לחסל אותו!" אך לפתע שמעתי קול מהקומה למטה... ירדתי למטה לבדי... היה שם חדר אחד...
פתחתי אותו ולפתע ראיתי את נעמה קשורה לכיסא עשוי מאבן! שאלתי אותה: "נעמה?! מ, מה את עושה פה?!" היא אמרה: "מישהו עם מסכה וחלוק שחור, הוא אמר שהוא הולך להשתלט על העולם, הוא גם אמר שקוראים לו..." "זורו! אמרתי בכעס, שחררתי אותה ואמרתי אנחנו הולכים להשמיד אותו!
אך לפתע הגיע לא אחר מאשר... זורו! אמרתי בלחץ.
זורו אמר: "נו, נו, נו באת להציל את אהובתך!" אמרתי לו: "אין לי מושג על מה אתה מדבר... אבל אנחנו הולכים לשים לך סוף!"
הוא צחק ואמר: "ח, ח לא נראה לי! הוא זרק פצצת הרדמות וטוב אתם בטח יודעים כבר מה קרה...

פרק 9 – הזדמנות אחרונה!
------------------------------------------------------------
כשקמנו היינו קשורים בחבלים, לא ידענו מה לעשות
וחשבנו שזה הסוף, אז החלטתי לספר לה אחת ולתמיד.... "נעמה... למקרה שלא נצא מזה בחיים..."
"כן?" אמרה נעמה "אני מאוהב בך מאז שנפגשנו..." אמרתי לה... "את האמת... גם אני מאוהבת בך... פשוט לא היה לי את האומץ לספר לך..." היא חייכה, החזרתי לה חיוך שלפתע עומר דן ואחותי הגיעו!
נו? אמרתי לך לספר או לא? עומר אמר וצחק! חייכתי עליו ואמרתי: "אני צריך להקשיב לך קצת יותר!" כולנו צחקנו. " טוב קדימה! בואו נציל את העולם כדי שאהיה מפורסמת!" אמרה אחותי מיקה. "את משהו..." אמרתי לה וגלגלתי עיינים אבל בינתיים זורו ניהל שיחה עם אחד ממשרתיו... "ברכותי אדוני, אלך להביא את הכפפות מהילד..." אמר המשרת... "סוף סוף ! כולם יקשיבו לי... אני אשתלט על העולם!" אמר זורו... "לא כל כך מהר!"
זורו אמר: "איך הגעתם לפה?!" מבלי לענות אמרתי לו:
"זורו... הגיע הזמן לשים לזה סוף!" אני ונעמה אמרנו
"קדימה עילי, הצטרף עלי! נשלוט יחד בעולם!" אמר זורו
"לא, זורו אני לא כמוך כיוונתי את הכפפות אל עבר זורו
קרן אור כחולה ענקית השתגרה עליו ו...

פרק 10 – אין יותר טוב מזה!
------------------------------------------------------------

עמדנו מול שער החזרה בגאווה שניצחנו את זורו והצלנו את העולם. "טוב חברים, הגיע הזמן לבקש משאלה!" אמרתי בחיוך. עומר ודן אמרו: "הלוואי שזורו לא יחזור יותר לעולם!" אחותי מיקה אמרה: "הלוואי שאהיה מפורסמת" נעמה אמרה: "אני רוצה טונה של איפור כי אני הולכת לצאת עם עילי להרבהה דייטים" צחקנו יחדיו. ואני ביקשתי ש...

כעבור חצי שנה...

"ביי אמא ביי אבא!" אמרתי. "יום נעים!" אבי אמר...
שכנגמר היום דיברתי עם נעמה: "דייט בשש?" שאלתי, "דייט בשש" היא אמרה וקרצה... אז כן חזרתי הביתה במרכז המסחרי רק שהפעם לא החלקתי מכפפות, אז כן זורו לא חזר אחותי נהפכה לזמרת פופ מפורסמת, ואני קיבלתי בחזרה את אבא שלי!
ויש לי עוד משהו קטן לומר לכם:) לא צריך כפפות קסם,
כדי לדעת שאתה קסום.
567
257
4245


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/01/2021   22:04 YAIRMIK1 257
מהמםםםםםםםם
07/09/2020   20:44 קרפי105 256
אני באיחור רציני אבלל אני רוצה לאמר לך שאתה יצירתי...
והסיפור מושש,עם קצת אקשן,אווירה רומנטית ועוד!
ביי!
16/07/2020   15:36 המלך38 255
יפה איך עושים סיפור
16/07/2020   14:19 צלרש5אש 254
יש סוף סוף סיפור ארוך!
16/07/2020   11:19 012אילאי 253
אלוףףףףףףף
16/07/2020   10:15 חברימיק1 252
פעם 9 שאני קורא את הסיפור
15/07/2020   21:40 פלורה1398 251
כל הכבוד רגע אני רואה את העתיד שלך........... אתה תהיה סופר
15/07/2020   19:53 בהצלחה90 250
מושלם !
15/07/2020   12:42 סופרבובי1 249
סיפור מושלם ומהמם.
יש הרבה דימיון בסיפור.
תמשיך לכתוב סיפורים.
הם מושלמים
15/07/2020   10:07 מרבננה6 248
כול הכבוד
15/07/2020   09:30 פרחינה3 247
שילוםםםם
אני יודעת שאני באיחור חח
אבללללל
אני חייבת להגיד שאתה מאוד מוכשר!
אני בטוחה שבעתיד אתה תוציא ספרים ואנשים מכל העולם ייקנו אותם(:
בהצלחה
מפרחינה3 (:
14/07/2020   21:36 מיקסטאר990 246
יפה
14/07/2020   19:43 פרנק189 245
חח מגניב
14/07/2020   15:09 אביטל340 244
יפה מאוד
14/07/2020   09:16 קפקייק312 243
כל הכבוד אתה סופר מלידה
בברכה קפקייק312
14/07/2020   09:11 קפקייק312 242
וואווווו זה סיפור מושלם כל הכבוד אתה צריך להיות סופר בעתיד ואני היה הראשונה לקנות את הספר חחח
יש בוא את כול התכונות שצריכות להיות בספר
*מושלםםםםםם*
12/07/2020   09:51 דוריתוסית2 241
יש אתה סופר כל כך טוב
12/07/2020   09:04 חדש81888 240
שלום חברי,
רציתי להודות לכם על התגובות החמות, זה ממש מחמם את הלב...

רציתי לומר שאני עובד על סיפור חדש, שכרגע לא אחשוף את שמו...

תודה חברי♥
נתראה בקרוב:)
11/07/2020   15:54 בהצלחה90 239
מושלם ומהמם
10/07/2020   13:09 פנקיק667 238
מותח מאוד!!!!!!!!!
09/07/2020   12:32 קירי2 237
סיפור אחלה אני ממש אוהבת סיפורים.
09/07/2020   09:44 גיסטיק 236
יפה
08/07/2020   19:42 לב481 235
סיפור דרמתי ומרגש בטירוף ממש אהבתי
08/07/2020   17:24 כלהכבוד93 234
מושלם רעיון מטורף אני מעוקבים שלך סיפור מושלם
08/07/2020   14:54 ליליפינקי2 233
הסיפור ממש מעניין נהניתי מאוד לקרוא והייתי בטוחה שה סיפור כתוב כי זה היה פשוט מהמם וממש אהבתי
08/07/2020   13:26 מזלטוב2222 232
סיפור נהדר ומותח
08/07/2020   11:04 קיטי00020 231
מהמם!!
08/07/2020   08:54 נועמק11 230
וואו איזה סיפור מרתק ורומנטי
07/07/2020   20:16 מייק23455 229
ממש זוג מושלם!
מתי החתונה?!
07/07/2020   20:13 מייק23455 228
מרגש ומושלם!!!!!!!
ממש באלי לבכות!!
07/07/2020   19:29 חדש8188 227
תודה
07/07/2020   17:02 לוליני10 226
מושלם מאיפה הרעיון המטורף הזה? יש לך דמיון ממש קסום:)
07/07/2020   14:36 רננה143 225
סיפור
מהמםם ומושלם ומעניין
07/07/2020   13:37 אטינו2002 224
הכי יפה שבעולם זה סיפור פשות מדהים
07/07/2020   10:56 טלולה65 223
זה סיפור מדהים
07/07/2020   08:12 מתוקית1967 222
כל הכבוד
06/07/2020   22:47 בום9090 221
כל הכבוד!!!
06/07/2020   22:06 ינוןשמי1 220
יפה ממש מענין כיף
06/07/2020   14:17 אלישבע25 219
יפה מאוד
06/07/2020   11:06 אטאררר 218
וואו עכשיו קראתי סיפור ממש יפה וטוב מותח לא הייתי יכול להפסיק לקרוא!!!
06/07/2020   09:40 אלינור1625 217
סיפור מושלם ומעניין
06/07/2020   05:24 0קסxטוב2 216
סיפור מהמםםםםם
05/07/2020   21:15 מדהים 215
שוקולד
05/07/2020   17:16 מיקוש4222 214
יפה וממקמק
05/07/2020   17:14 איששש43 213
יפה ממש
05/07/2020   13:12 ליבה8765 212
אתה צריך להיות סופר!
05/07/2020   09:11 981ילוש 211
וואו איזה תוכן איזו השקעה רואים את הניסוח ללא שגיאות כתיב אני מתחילה להיות סופרת בעצמי (אני מוציאה לאור בגיל 15 כי יש לי עריכות לשוניות לעשות ) בקיצור זה סיפור מדהים אם הרבה הרבה עניין ותוכן
05/07/2020   02:45 נועה555555 210
ואווו !!
הסיפור גם ממש מרתק ומענין ואתה יודע לכתוב
בצורה מדהימה!
אהבתי מאוד... תמשיך לכתוב סיפורים מעניינים!
בטוח שאתה תצליח...
04/07/2020   21:57 קלואי146 209
אורח כל הכבוד זה ממש יפה
04/07/2020   15:24 מור1410 208
מהמם אני אהבתי את הסיפור
123456 >