קהילה - סיפורים ושירים
מייסוקית
190
214

גיטריסטית ליום אחד- סיפור לכתב אורח! 16/08/2020

פרק 1- הגיטרה החשמלית
—————————————————
׳׳ביפ, ביפ!״ צלצל השעון המעורר. לונה קמה ופקחה עינייה. ״הההההא!!!״ נזכרה לונה. ״היום היומולדת שלי!!!״ אמרה בהתרגשות .
היא יצאה מחדרה והבחינה במתנה שהייתה על השולחן בסלון. על המתנה היה פתק. ״היי לונה! יומולדת שמח. אני בעבודה אך קנינו לך מתנה. פתחי אותה! אוהבת, אמא❤️״ לונה הקריאה את הפתק.
היא קרעה את העטיפה של המתנה. ״אומייגאד!!!!״ התלהבה לונה. ״גיטרה חשמליתתתתתתתת!!״

פרק 2- זה קשה!
—————————————————
לונה חיברה את הגיטרה לחשמל, וניסתה לנגן עליה . ״דראאם״ נשמע הצליל מהגיטרה. ״אוףף אני לא יודעת איך מנגנים עליה!!״ התבאסה לונה. לונה ניתקה את הגיטרה מהחשמל והלכה לחדרה. היא פתחה את המחשב וצפתה בגיטריסט האהוב עליה, ג׳ון טייל. ״אוף. הלוואי ואני אהיה כמו ג׳ון,זה קשה לנגן על הגיטרה...״

פרק 3- יש לי פתרון!!!
—————————————————
לונה התלבשה ויצאה אל הבית ספר. שנכנסה לכיתה, השליכה את התיק שלה אל הרצפה מתחת לשולחן והתיישבה במקום. ״היי לונה, את נראית עצובה. מה קרה?״ שאלה אור חברתה. ״לא משהו רציני.״ השיבה לונה. ״היום היומולדת שלי ו...״ ״סליחה מה זה מה?״ קטעה אותה אור. ״איך שכחתי?!״ ״לא קשור אלייך... אמא שלי הביאה לי גיטרה חשמלית ואני לא יודעת איך לנגן עליה״ אמרה לונה לחברתה. ״אז זה העניין? יש לי פתרון!״ צחקה אור. ״מה הוא הפתרון שלך???״ שאלה לונה בסקרנות. ״את יכולה ללכת לחוג!״ ענתה לה אור. ״נכון!!אני אלך!!״ השיבה לונה.

פרק 4- החוג
—————————————————-
לונה יצאה מהבית ספר והתקשרה לאמה. ״היי אמא!״ אמרה לה. ״היי לונה! אהבת את המתנה?״ שאלה אמה בטלפון. ״מאוד ! אבל אני לא יודעת לנגן על הגיטרה. אולי אני אלך לחוג?״ השיבה לאמה. ״רעיון נפלא! מיד רושמת אותך לחוג!״ השיבה לה. ״אוקיי. ביי אמא!!״ אמרה וניתקה. ביום שלישי יצאה לונה אל החוג. היא פגשה את המורה והמורה אמרה לה:״ היי לונה. אני אלמד אותך לנגן על הגיטרה! אני המורה שלך ולנטינה! נעים מאוד״ ״היי ולנטינה!״ ענתה לה לונה. ״אוקיי לונה, תניני לי חריקה.״ אמרה ללונה ולנטינה. ״חררראק!״ ניגנה לונה חריקה כבקשת המורה. ״נפלא! בואי נמשיך.״ אמרה לה המורה.

פרק 5- תעודה
——————————————-
עברה שנה מאז שלונה התחילה ללכת לחוג. היא כבר ניגנה כמו מקצועית. ״לונה, הנה עברה לה השנה! ואת יודעת לנגן בצורה מופלאה!״ אמרה ולנטינה. ״תודה ולנטינה!״ ענתה לונה. ״לונה. מאחר ואת יודעת לנגן, הנה התעודה שלך❤️״ סיפרה ולנטינה בהתרגשות ללונה. ״תודה!״
הוקירה תודה לונה.
לונה יצאה מהחוג בהתרגשות רבה וקראה את התעודה:״ תעודת ניגון, מוענקת ללונה מרצ׳נייד. על יכולות הניגון המופלאות! המשיכי כך!״
״יש! עכשיו רק להיות כמו ג׳ון ואני מוכנה!

פרק 6- תחרות ניגון
——————————————-
לונה עלתה לתיכון. וכמובן עם התיכון, באות חברות חדשות! ״לונה, לונה ,לונה!״ קראה לה קייט,חברתה החדשה. ״כן קייט??״ שאלה אותה לונה. ״תראי את הפלייר הזה!!!!״ השיבה לה קייט. ״הנך מוזמנת ל... אווהוו!״ קראה בהתרגשות לונה! ״תחרות ניגון! בואו עם כלי משלכם ועם שיר מקורי ותוכלו לזכות בלהתפרסם!״ לונה התרגשה. אני הולכת הביתה לנגן שיר! לונה התחילה להקליט. ״הזמן כבר נגמר.. מחפשת עוד ועוד תירוצים.. רק חופרת.. אז מה עם איזו סתם אגדה טובה! משהו שהוא חם כמו מוזיקה! אוהבת את המוזיקה! רוצה רק את המוזיקה! כל היום!!! כולם לי אומרים שכולם מספרים שאני טובה בלנגן! ואני אומרת שכולאה אה אה אה אם, אני אומרת שכולאה אה אה אה אה אם . אני אומרת שכולאה אה אה אה אה אם! יכולים!!״ הפסיקה את ההקלטה ושלחה.

פרק 7-התקבלתי התקבלתי!
——————————————-
״וואואם״ נשלחה הודעה ללונה. ״הממ?״ חשבה לונה והסתכלה. ״יש!!! התקבלתי התקבלתי התקבלתי!!!״ ורצה ישר אל האולפן של התחרות. ״היי !״ אמרה לונה אל שני המתחרים האחרים. ״היי״ אמרו שניהם. ״אני לונה. מי אתם?״ שאלה. ״אני בקי.״ ״ואני ג׳וני.״ אמרו. ״לא הזמן לדיבורים! בואו!!״ אמרו המפיקים. באולם היה קהל רב. ״הראשונה זאת בקי. ״יש!״ בקי ניגנה בפסנתר. ״אני עדיין עומדת כן! אווו!״ שרה בקי. ״שיחקת אותה בקי!״ פירגנה לונה. ״תודה״ . ״ג׳וני מהר!!״ אמרו המפיקים. ג׳וני ניגן בתופים. ״בום באק אני עדיין כאן חי ונושם עם כל החברים שעומדים!״ שר ג׳וני. ״היית טוב!״ פירגנו בקי ולונה. ״לונה את עכשיו!״ אמרו שוב המפיקים. ״הזמן כבר נגמר....״ שרה לונה ונתנה פה שואו! היא ניגנה בגיטרה החשמלית חזק. ״טונאנאנאנאנאם טנאנאנאאאאם דאםםםםםםםםםם״ ניגנה בגיטרה. ״אני גיטריסטית ליום אחד!!״ צרחה לונה.

פרק 8- התוצאות.
————————————-
הגיע שלב ההצבעה של הקהל. הקהל הצביע ברוב קולות לאחד/אחת!
המפיקים ספרו את הקולות. ״הזוכה או הזוכה היא הוא הםםםםםםם....לונה!!!!!!!!!!״ ״מה זה?? זכיתי?? כן! זכיתי!!״ לא האמינה לונה. ״תודה לכם העיר הנפלאה שלי רואי פרינס!!!!!״ צעקה לונה. ״אני גיטריסטית ליום אחד!! האהא!!״ צחקה לונה. ״את גם זוכה בלפגוש את ג׳ון טייל!״ אמרו לה המפיקים. ״גגגגגג׳ון טייל??? אני שרופה עליו!!!״ צרחה לונה שוב. ״ היי לונה!״ אמר ג׳ון. ״גגגגגגג׳ון!!! אומייגאד!! סלפיייייי!״ לונה ממש התלהבה!
היא ניגנה עם ג׳ון ושוב אמרה:״ אני גיטריסטית ליום אחד!!!! רוקנרול!!!!״
———————————————————————————
סוף❤️

מוקדש לואי, ולכולםםםםם
7
3
141


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/08/2020   13:59 מנהמנה130  3
אהבתי שהיא גיטריבטית וקוראים לה לונה כמו לגיטריסטית לונה מהרעשנים!
סיפור יפה
18/08/2020   08:12 דעדע7  2
איזה סיפור מדהים!
לא יכולתי שלא להתלהב מלונה!
זה סיפור מושקע ! תמשיכי לכתוב עוד!
17/08/2020   11:51 מייסוקית  1
יש פאדיחה קטנה: בפרק 4 כתבתי תניני במקום תנגני מצטערת על זה!