קהילה - סיפורים ושירים
יהלי11772
49
131

סיפור לכתב אורח 01/09/2020

החלום

פרק 1 - כיתה ו'

היה היה פעם ילדה בשם יעל. יעל גרה בשכונה בשם נווה צור שנמצאת באלכסדריה.
יעל סיימה את כיתה ו' אם ציונים לא כל כך טובים ולכן היתה צריכה ללכ לבית הספר העירוני. בבית הספר העירוני של הישוב היו בנות נוראיות אבל לא היתה בררה. יעל עשתה שוב פעם את כיתה ו' אבל הציונים לא השתנו היא כל כך רצתה להתקבל לבית הספר שלג המקצועי אבל היתה צריכה לקבל 90 ממוצע לתעודה אבל היה לה רק 80 בממוצע ולכן הלכה לבית הספר העירוני.

---------------------------------------------------------------

פרק 2 - כיתה ז' בבית הספר העירוני
בבוקר של יום הראשון ללימודים יעל חשבה לעצמה על הבנות והמורה החדשה ואמרה לעצמה בלב עם בבית הספר הקודם לא הייתי טובה פה אני יכולה להתחיל דרך חדשה וטובה יותר ולכן אני צריכה להשתדל ולהקפיד.
יעל לקחה את עצמה ביידים והבינה מה מצפה לה.

היא נכנסה לכיתה ב7:55 כדי לא לאחר לשיעור הראשון.
בשיעור הראשון היה שיעור הכירות עם הכיתה. יעל התחילה לרשום לעצמה יומן במהלך השיעור כדי לספר את החוויות שלה ובו כתבה " קצת נעלבתי בשיעור הראשון כשסיפרתי את שמי הבנות צחקו והמורה לא עצרה אותם לאחר מכן בהפסקה הבנות באו אליי ואמרו לי שאני פתטית, בדיוק כמו שחששתי. אני יודעת מה אני רוצה לעשות כשיהיה גדולה ולעולם לא אוותר על חלומי בשביל הבנות האלה....
---------------------------------------------------------------
פרק 3 - תחילת כיתה ט'
יעל כבר מאוד בוגרת ויש לה עוד קצת כדי להשלים את החולם להיות מתכנתת מקצועית אבל הבנות לא מרפות וכל הזמן צוחקות אליה שהיא בחרה מקצוע לחנונים והיא חנוניתחנוניתחנונית....

היא למדה התעלם רק הבעיה שכל המורים עוזרים לבנות שאומרות שהיא חנונית ברמות המורים אפילו אומרים שלא יצא ממנה כלום חוץ מחנונית.
אבל היא לא מוותרתת..
---------------------------------------------------------------
פרק 4 - סיום י"ב

יעל קיבלה אתמול את תעודת הבגרות שלה היא מאוד התרגשה כי התחילה דרך חדשה וטובה יותר מהקודמת וכפתחה את המעטפה של הציונים התרגשה יותר כי הממוצע של היה 100 בדיוק כמו שרצתה ועכשיו היא ניגשמת להגשים את החלומה הגדול והדבר היחיד שיעל חושבת עליו הוא הבנות האלה ותמיד אומרת לעצמה בלב אתם עוד תתחרטו על ההתנהגות שלכם כלפיי ואי יוכיח את זה.

---------------------------------------------------------------

פרק 5 - כעבור 3 שנים

יעל כשכבר בת 21 פתחה START APP (סטראט אפ)
העוסק בתחום הטלפון החכם בעולם הסטארט אפ הצליח ועשה אקזיט של 2 מילארד ש"ח.
יעל היתה מאושרת ובחרה לאחר האקזיט הגדול שלה לעשות תואר של מורה לתכנות ומחנך. מחנך בשביל ללמד את דור ההמשך להאמין בחלום ולהתעלם מילדים כאלה, ומורה לתכנות כדי ללמד עוד ילדים לרצות ליהיות כמוהה..

מקווה להגיע לכתב אורח..
16
4
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/10/2020   13:14 הלל24684  4
הייי אני עוקבת אחריך יצירות מושקעות אפשר עוקב?❤
יש לי הגרלה בקהילה ממש עכשיו שווה להכנס❤
17/09/2020   15:40 זואי4הבובה  3
סיפור מהמם!! אני מאוד אוהבת איך שהיא המשיכה עם החלום למרות היחס מבחוץ והאמת שאני קצת מרגישה את זה לגבי החלום שלי לעבוד בעולם וירטואלי כמו מיקמק ומקווה שאני אצליח כמוה :)
03/09/2020   13:38 כן97  2
נחמד
02/09/2020   19:58 חתלתולה333  1
סיפור טוב!