קהילה - סיפורים ושירים
אמיר1105
3
7

החיים הם לא המשחק שלה-סיפור לכתב אורח 10/09/2020

פרק ראשון- מי אני?
היי לכולם, קוראים לי נעמה ואני בת שתיים עשרה היום, אני בחוג משחק כבר שלוש שנים
ותמיד רציתי להיות שחקנית שכולם מכירים, זה בעצם החלום שלי.. מה אני מוכנה לעשות בשבילו אתם שואלים?
הכל, להשקיע שנים במשחק עד שאני יגיע לקולנוע, אני לא רק חולמת על זה, אני עושה גם בשביל שזה יקרה...

פרק שני- אודישנים
כל פעם אני מסתכלת על אודישנים להצגות וסדרות..
אבל היום ראיתי הודעה תלויה בחוג שלי של אודישן, ולא סתם אודישן.. אודישן לסדרה של אחד מהתסריטאים האהובים עליי, והמוכרים בארץ.. אני הייתי בהלם! באותו רגע חשבתי " אני חייבת ללכת!" ובדרך הביתה הבנתי מה יקרה אם אני לא יתקבל.. אני לא שחקנית טובה?
דיברתי עם אמא שלי, והבנתי שאם יש את הסיכוי שלי להופיע בסדרה, ללכת עליה, יש לי רק שבוע להתכונן, ללמוד בעל-פה למרות שיש דפים באודישן, תמיד עדיף ללמוד בעל-פה ורק להיעזר בדפים.. ככה הרבה יותר קל לי שאני יודעת שאני לא צריכה את הדפים אבל הם רק מחזקים אותי אז למה לא?
בחרתי להיבחן לדמות הראשית- אביגיל, אביגיל היא ילדה רגילה עד שיום אחד היא פוגשת מישהו, והוא משנה לה את כל החיים, היא לא תחזור להיות רגילה יותר ברגע שהיא תבין מה יש בתוך הקופסא..
ברגע שהיא פתחה את הקופסא היא הייתה בשוק! לא הבינה מה זה בכלל ולמה שלחו לה את זה, מה היה בתוך הקופסא? כתר, רק כתר.. למה היא הייתה בשוק?
על הקופסא היה כתוב לפתוח לבד, מה מפחיד בכתר..

אוקיי סיפרתי מספיק אבל הגיע הזמן להתכונן באמת, אמא שלי עזרה לי להתכונן, היא ידעה שזה החלום שלי ולא וויתרה וישבה איתי על שה ארבע שעות כל יום.. בשאר היום התכוננתי לבד.

פרק שלוש- האודישן
היום זה יום לפני האודישן ואני בשיא הלחץ אבל כל השחקניות המפורסמות אומרת:"להירגע לפני אודישן, רק להתכונן וגם להשאיר זמן מנוחה.. את יודעת את הטקסט"
אז חזרתי על זה במהלך היום הרבה זמן ורק נהייתי לחוצה יותר ויותר, לא ידעתי מה לעשות, עברו ששעות ולא הצלחתי להספיק להתכונן ועברו בראשי כל כך הרבה מחשבות: "מה אם אני לא יעבור?","אני טובה מספיק?" לא ידעתי מה יקרה אם אני לא אצליח.. אם תהיה עוד הזדמנות כזאת, אז פשוט נרגעתי וזה מה שעשיתי נרגעתי וצפיתי בטלוויזיה..
אחרי זה חזרתי להתכונן, אמא שלי עזרה לי הרבה באותו יום. כבר מאוחר ואני צריכה ללכת לישון כי מחר האודישן ואני עדיין קצת לחוצה.. הלכתי לישון.
קמתי בבוקר וצעקתי "היום זה יום האודישן!" הייתי כל כך שמחה ולחוצה בו זמנית, ורצתי להתקלח ולבשתי את הבגדים החדשים שקנינו לכבוד האודישן -{לא משהו מיוחד} אני עשיתי חזרה אחרונה ונסענו לאודישן, הנסיעה לא הייתה ארוכה כשנכנסתי ראיתי שמה ארוכה של בנות שנבחנות לתפקיד הראשי וקצת נלחצתי, קצת.. קצת הרבה, לא ידעתי מי תהיה הכי טובה ובסופו של דבר תיבחר, אני הייתי בערך באמצע הרשימה אז חיכיתי הרבה זמן..
כשהגיע התור שלי נכנסתי בלי לחץ {אני עובדת עליכם, איך בלי לחץ} ועשיתי את שלי,את התפקיד הכי טוב עד עכשיו! אבל תוצאות רק שבוע הבא..

פרק ארבע-תוצאות
שלחו לנו אם התקבלתי במייל ולא הייתי מסוגלת לפתוח אותו.. בסופו של דבר אמא שלי לחצה במקומי כי הייתי לחוצה מדי, רוצים לדעת מה התוצאה?
התקבלתי!!
לא הייתי בהלם כל כך..או שכן.. אבל זה לא משנה, אם תעשו את ההכי טוב שלכם תצליחו! ותזכרו את זה, לא תמיד תהיו הכי טובים אבל תעשו את הכי טוב שלכם..
כי זה משתלם בסוף, תאמינו גם בעצמכם.

פרק חמש-מה קרה בקריירה שלי?
אז אני הרבה אחרי הצילומים של הסדרה..
רק תעשו הכי טוב שלכם.. אני מספרת את זה כי אני עדיין בהלם שהצלחתי! אתם בטח יודעים שלא גמרתי כאן נכון? הופעתי בעוד סדרות ועשיתי עוד הרבה אודישנים..חלק קיבלתי לא אבל זה לא משנה, זה לא אומר שאני לא טובה.. הכרתי מלא אנשים וחברים מהקאסטים של הסדרות ואני שמחה שהולך לי טוב.

פרק שש-הסוף
אני עשיתי הרבה בשביל להגשים את החלום שלי, הופעתי במלא סדרות בכל מיני מקומות ולא וויתרתי אפילו לדקה, כי אני אוהבת את מה שאני עושה..
אם אתם רוצים שמה שאתם עושים יגמר כבר וללכת הביתה, אולי זה לא מה שמתאים לכם? תחשבו על זה ותאמינו בעצמכם.

מוקדש לכולם!
5
8
50


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/09/2020   12:57 חרצף503  8
מהמם!
16/09/2020   12:56 אורוויל  7
אמהלה סיפור מהמם!
14/09/2020   18:20 מרשמלו6490  6
יואו זה מהמם!
את כותבת מדהים!
תלכי לקהילה שלי ותראי גם אני כתבתי סיפור
(את האמת שניים) מקווה שתאהבי(:
14/09/2020   10:35 אגמוגם  5
וואי סיפור מרגש ברמות! אני חולמת להיות סופרת ואני רואה שאת ממש הצלחת להגשים את החלום שלך אז אשמח שתצרי איתי קשר במיקטוק ותתני לי טיפים להצליח, תודה מראש!
13/09/2020   10:42 אורוויל  4
סיפור מהפנט
עם מסר מאד חשוב!
12/09/2020   21:13 פונפונה  3
זה המיק השני שלי התבלבלתי והעלתי כאן אבל השקעתי!
תעקבו גם אחרי אם אתם רוצים!
12/09/2020   12:24 גיסטיק  2
מושלםםםם
12/09/2020   09:29 חתלתולה333  1
סיפור מושלם!