קהילה - סיפורים ושירים
דגםAS30
6

דגםAS-הספר 02/10/2020

הקדמה- היי לכל המיקמקים!
כבר הרבה זמן שרציתי לכתוב סיפור וסוף סוף יצא לי! שלחתי לכם לכאן את העמוד הראשון וזו הצצה ראשונה ואתם תהיו הרארשונים לקרוא לפני שיצא לאור!!
תכתבו מה אתם חושבים:) ומקווה שזה יגיע לכתב אורח.
תהנו!

בשעה האחרונה שחררנו את דגם אי.אס.30 לתיכון 'מאוחד'. נאלצתי להיפרד מדגם זה לאחר שנים של מחקר ועבודה." הקליט פרופסור רוברט "לאחר התלבטויות רבות, קראתי לרובוט בשם-". הפרופסור לא הספיק לסיים את המשפט לפני שכבתה המצלמה. הפרופסור שלח את הסרטון למחלקת אר.דבליו (מחלקת רובוט וורלד פועלת בשימור ושיפור הרובוטים הסובבים אותנו ואפילו ממציאים זנים חדשים; כגון אי.אס.30 וכו'...) כדי לידע אותם בפועלותיו דקות ספורות לפני שנאלץ לעזוב את התחום.
יומיים לאחר מכן:
"אוקי תלמידים, יש לי הודעה משמחת לבשר לכם לכבוד תחילת השנה. השנה הצטרפו לכיתתנו שני תלמידים חדשים. בואו חמודים תיכנסו." שני ילדים נכנסו לכיתה, זכר ונקבה. הנקבה הייתה נמוכה בעלת גוון עור בהיר, אפילו כמעט לבן. השיער שלה היה בלונדיני ארוך ומסולסל. הלבוש שלה התאים לעינייה הירוקות אשר הזכירו לי את הפרחים הפורחים באביב. היא לבשה שמלה לבנה ונעלי ספורט שחורות. היא חייכה אלינו עם שינייה הלבנות כקיר והישרות כפלס. מייד ידעתי שהשנה מצאתי את החברה שלי. הזכר היה גבוה ומתולתל, בעל גוון עור כהה. הוא היה חסון. עיניו היו שחורות שגם הן התאימו לשיערו השחור ולגופייתו האדומה. הוא לא נראה סמפטי במיוחד אבל הוא היה חמוד. "אוקי כיתה, תכירו את בן ואפריל." סיכם המורה. "בן אתה יכול לשבת שם לייד רון. ו...אפריל, את תשבי לייד— יעל!" "סלח לי המורה, אבל, מי זו יעל?" שאלה אפריל, אך עדיין נראתה אחוזת ביטחון. "זו היא." הכריז המורה והצביע כלפיי. נופפתי לעברה אך נראה שאיננה קלטה עדיין. נראה שהמורה הבין את המסר במבטה השואל והתחיל להסביר "הילדה שיושבת בפינה של השורה השלישית. בעלת שיער בלונד קצר ועיניים חומות." הבהיר "יעל את יכולה בבקשה לעמוד?"הוא שאל ואני קמתי. נראה שאפריל סוף סוף הבינה מי אני וניגשה אליי. היא התיישבה ליידי וחייכה אליי. השיעור נגמר וכולם יצאו להפסקה. הייתי מרוכזת כל כך בשיעור, עד שכמעט נשארתי לכתוב את הפסקה עד סוף ההפסקה. כשהרמתי את העיניים מהדף והתרוממתי מהשולחן שמתי לב שכולם כבר יצאו. הלכתי מהר לשים את הספרים שלי בלוקר. לאחר מכן רצתי לחצר הגדולה וחיפשתי את אפריל, תכננתי לבלות איתה את ההפסקה שלי. היה קשה לזהות ילדים מרוב שהחצר הייתה עמוסה. חיפשתי אותה בכל מקום אבל היא לא הייתה שם. אחר כך הלכתי למעבדת הכימיה וקיוויתי לראותה שם. שמעתי צחקוקים מהמעבדה לאורך כל המסדרון כך שהייתי בטוחה שיש שם לפחות מישהו אחד. פתחתי את הדלת בחוזקה בטעות מרוב שאני לא רגילה שילדים נפגשים מאחורי גבי. כשנכנסתי לכיתה בצעד בטוח ראיתי מולי שני ילדים שבהו בי נדהמים וילדה אחת שישבה בינהם והסמיקה, זו הייתה אפריל. אפריל ישבה שם על השולחן הגדול ומשני צדדיה רון ובן שנראו גאים בעצמם. "הי" אמרתי "לא ידעתי שאתם כאן." בהיתי בתדהמה ברון, שהיה ילד רזה. בעל עור לא בהיר ולא כהה. עיניו החומות בהו בעיניי. רון ואני היינו ידידים טובים. כל צעד שלו הוא סיפר לי.

מוקדש ל מוקדשלכתבאורח
7
5
62


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/08/2021   14:05 אבישג645  5
וואו.
25/10/2020   19:07 דגםAS30  4
תודה! תודה לכולכם! איזה כיף לקבל תגובות כאלה!!!
06/10/2020   18:07 נעמה12340  3
עוקבת אחרייך מדהיםם
04/10/2020   01:15 הלל24684  2
הייי אני עוקבת אחריך יצירות מושקעות אפשר עוקב?❤
יש לי הגרלה בקהילה ממש עכשיו שווה להכנס❤
03/10/2020   21:02 חתלתולה333  1
זה כול כך מותח!!!!!!! ומדהים!!!!!!!!