כתב אורח:)
|
08/10/2020 |
כתב אורח - פרק ראשון: היה היה שני חברות טובות! - טליה והדר. הם היו תמיד ביחד, יצאו לטיול, בכיתה ביחד, בקיצור תמיד ביחד... יום אחד הם ניכנסו לכיתה והמורה אמרה: "שלום תלמידים, היום באה כיתתנו ילדה חדשה - אילת, מהכיתה המקבילה, היא עברה כיתה" לכיתה ניכנסה התלמידה וכל העיניים היו נעוצות מיד בתלמידה! המורה התחילה ללמד, היא שאלה מלא שאלות, ובאף שאלה היא לא הצביעה:( ______________________________________ פרק שני: למחרת באו שוב לכיתה, אבל זו לא היתה הכיתה שלהם!! כל החברות הטובות, השלישיות, היו מופרדות לחלוטין! תוך שניה יצאו מהכיתה רצו לחדר מורות ואמרו יחד למורה: "המורה, הילדה החדשה הרסה לכולם את החברות!" המורה אמרה מיד: "אני יודעת, בגלל זה היא עברה לכיתה שלנו, מזה חששתי" אמרה המורה בקול עצוב מאוד... ______________________________________ פרק שלישי: טליה והדר לא ידעו מה לעשות עם הילדה החדשה. כל אחת היתה בביתה, פתאום לטליה צץ רעיון אדירר!, היא מיד התקשרה להדר ואמרה לה: "הדר, אני יודעת מה לעשות" הדר מיד הבינה למה היא התכוונה, וטליה המשיכה "גם המורה אמרה לי מה היא עשתה: היא פשוט אמרה לכל אחת שחברתה הטובה עשתה משהו, שזה שקר!!, אז אני יודעת!! אנחנו צריכות להגיד לחברות שזה לא נכון, לעודד אותן, ואז אילת תתחיל לרדת בכיתה, אף אחת לא תשים לב אליה, אבל אנחנו לא נתן לזה לקרות אנחנו נוריד אותה ואז שוב נעלה אותה! אז שהיא תבין שלא כדי לה לעשות שוב את זה כי שוב אף אחד לא יתייחס אליה" סיימה טליה את דבריה ולקחה נשימה עמוקה. הדר היתה מופתעת מהרעיון הגאוני!! ואמרה: "יוו טליה את מלכה מקווה שזה יעבוד!!" ______________________________________ פרק רביעי: למחרת הם ניכנסו לכיתה וישר התחילו בעבודה: הלכו לבנות "אילת סתם אמרה לכן את זה החברה שלך באמת אוהבת אותך" או "זה לא נורא, תהיו שוב חברות!!" וזה הצליח אילת באמת התחילה לרדת קומה ועוד אחת ועוד... אד שממש לא שמו לב אליה:( ______________________________________ פרק חמישי: ואז ללא היסוס הם הציעו לאילת לשחק איתם, לבוא אליהם. עד ששמו לב אליהם שוב:) וככה כולם היו חברות של כולם ולכולם שמו לב!! סוף טוב הכל טוב! ______________________________________ מהסיפור הזה אפשר ללמוד שבת יכולה להרוס, ובנות אחרות להקים:) אפשר גם ללמוד ממנו כמובן חברות! אוהבת מאוד, מעין❤
|
|
מוקדש
לכווולםם!!! | |
|
|