קהילה - סיפורים ושירים
יעלוש9182

להציל את היטי סיפור לכתב אורח 16/10/2020

להציל את היטי

פרק אחד - לתפוס את יטי
רוח קרה נשבה בהרים הרחוקים. אמה, התכרבלה במעיל הפרווה שלה. ההרים הלבנים המתנשאים מעל היו כמחזה מדהים. רכבל בצבע טורקיז העלה את נוסעי הסקי הנרגשים למעלה הפסגה, אבל אמה לא עלתה לשם, היא בחרה ללכת לבית התה. בית התה היה מבנה מעץ מכוסה בשלג צחור, בפנים הייתה תחושה נעימה וחמימה. אמה נכנסה, רועדת מהקור, היא הלכה לדלפק להזמין משהו חם לשתות ושיחה שקטה של אנשים שהיא חשבה שכבר שמעה את קולם נקלטה באוזנה.
"טוב אז כמו שאתה יודע, היטי בטח מסתתר כאן". אמה, הסתובבה בזהירות על מקומה וראתה את מיקיאוולי, לבושה במעיל מעצבים מדברת עם מונדו שחבש כובע פונפון. "מה זה יטי?" שאל מונדו בסקרנות. מיקיאוולי גלגלה עיניים בבוז. "יטי, מפלצת השלג האגדית. יש עדויות שהוא נראה כאן ממש לאחרונה!" אמרה מיקיאוולי ונימה של התרגשות התגנבה לקולה. "אבל גברתי לתפוס את היטי? מה יצא לנו מזה?" שאל מונדו מבולבל, אותה שאלה הטרידה גם את אמה.
מיקיאוולי לחצה על אפו האדום ומונדו ילל בכאב. "שקט מונדו!" היא אמרה והנמיכה את קולה ללחישה "אם אתפוס אותו נמכור אותו ונרוויח המון המון כסף!". הם יצאו מבית התה. אמה החליקה מהכיסא בשקט ויצאה מבית התה אחריהם, העיפה מבט במיקמק לבוש בגדי סקי, מתעסק במצלמה. ואז חיפשה את מיקיאוולי ומונדו, אבל אלה נעלמו כבר מזמן.

פרק שני- במעבה היער
אמה המשיכה לרעוד מקור, שעה שעמדה בתור לעלות לרכבל איתו נסעה באיטיות לפסגת ההר. אמה ירדה מהרכבל. היא הביטה סביב, לפניה עצי אשוח שענפיהם עמוסים בשלג.
היא נכנסה ליער עצי האשוח והביטה סביב, קופצת מכל זרד המתפצח וכל משב רוח קל. היא הלכה עד שפתאום נפלה לתוך השלג הצחור. היא קמה, מנערת שלג משערה ובודקת מה גרם לה ליפול. היא נפלה בתוך טביעת כף רגל ענקית השקועה בשלג. היא הרימה מבט וראתה שביל של עקבות ענק. היא הביטה לאחור ושמה לב רק עכשיו שהרחיקה לכת בתוך היער. היא הזדחלה מתוך טביעת כף הרגל והתחילה ללכת בעקבות השביל של עקבות הענק. רק לא שמה לב לרשרוש חשוד מתוך שיח מושלג ומצחקוק מרוצה שבקע ממנו.

פרק שלישי - בשעות הלילה
לאחר שעות של הליכה בכפור, השמים המעוננים החשיכו וכוכבים זעירים נצצו ממעלה הרקיע. אמה הייתה בפריצת דרך ולא רצתה לעצור. זה עתה גילתה שערה לבנה על רקע שיח ירקרק. לבסוף החליטה ללכת לישון באחד השיחים וככה עשתה. ברגע שאמה שקעה בשינה עמוקה מתוך שיח מקביל לאותו שיח בו אמה ישנה זינקה מיקיאוולי ומונדו מיד אחריה.
מיקיאוולי העיפה מבט מלא רוע בשיח בו נמנמה אמה. "לולא המיקמקית הזאת, מונדו, לא היינו מוצאים את היטי הזה" אמרה מיקיאוולי באושר. "כן גברתי, אבל את לא חושבת שכדי שננוח אולי כמה דקות?" שאל מונדו בתשישות. "מכיוון שאין לנו מתחרים בחיפוש היטי כעת נוכל לנוח חצי שעה" אמרה מיקיאוולי. אבל בזמן שאמה ישנה לה, מיקיאוולי ומונדו התרווחו במנוחה, מיקמק נוסף רץ בסתר.

פרק רביעי- לכודה ברשת
אמה כבר קמה מזמן והתחילה ללכת אבל משהו הדאיג אותה, היא ראתה לפתע שעקבות נעלים נוספות ומוכרות הולכות בעקבות צעדי היטי.
אמה נלחצה והחלה לרוץ במהירות כמו הרוח הקרירה, מהר מאוד התגלתה מולה מערה מצופת שלג וכפור לבן. היא פסעה צעד מהסס ומיד מלכודת נחתה על אמה והרימה אותה לצמרת העץ. שעלתה למעלה ראתה מחזה משונה ביותר; מונדו ומיקיאוולי לכודים במלכודת זהה לשלה. "מה אתם עושים כאן לכל המיקמוקים?!" שאלה אמה בתדהמה "תקועים במלכודת בדיוק כמוך!" אמרה מיקיאוולי ועטתה הבעה נרגזת ביותר. "אבל רגע לא חיפשתם את היטי?" שאלה אותם אמה. מיקיאוולי גלגלה עיניים בזלזול. "כן חיפשנו עד שהרשת הזאת קפצה עלינו משום מקום" יבב מונדו שהיה דחוק לפינת הרשת כי מיקיאוולי התמתחה על כל המקום. "אם לא אתם עשיתם את המלכודת הזאת... אז מי כאן?". רשרוש בקע מאחד השיחים למטה ואז קול עמוק אמר: "אני"

פרק חמישי - היטי, המיקמק המסתורי וסוד לעולמים
אותו מיקמק העטוי חליפת סקי שאותו ראתה אמה בבית התה עמד שם בהבעה מלגלגת. "חשבתם שאתן לכם סתם ככה למצוא חיה נדירה? אני אמצא אותה לפניכם ואצלם אותה מיד" אמר ונקש קלות על המצלמה התלויה על חזהו. "למה אתה עושה את זה?" קראה אמה. הוא הרים אליה מבט מלא בוז, "בגלל תחרות הצילום כמובן אני יהיה הזוכה הגדול שיקבל את הפרס הגדול ואהיה עשיר" אמר לה בביטול.

פתאום נשמעו צעדים כבדים. מאחורי אותו מיקמק עם מצלמה הופיע היטי מכוסה בפרווה מדובללת לבנה ופרועה. הוא תפס את המיקמק בידו הענקית וקרע את הרשת של מיקיאוולי ומונדו ביד השניה. "ניסיתם לתפוס אותי?" שאג היטי ונופף בידיו. "עצור!" צרחה לפתע אמה "אל תפגע בהם ניקח אותם אל המשטרה. לא רציתי לתפוס אותך" הוסיפה אמה במהירות בעקבות מבט חשדני מאוד שהיטי שלח אליה. "אני לא יכול לבוא אסור לי לגלות את עצמי תעשי זאת לבד ואל תגלי את הסוד שלי זה יסכן אותי ואת בני המשפחה שלי מאוד!" אמר לה בתחנונים.
"כן, אני אדאג שהם ישכחו שאתה קיים" אמרה אמה והצביעה למיקיאוולי מונדו והמיקמק הזר. היטי זרק אותם אל הקרקע ובתנועה מגושמת קרע את הרשת ואמה צנחה אל הקרקע הלבנה.
הזיכרון של מיקיאוולי מונדו ואותו מיקמק זר נמחק מיד ואמה שמרה את סודה בליבה. כל חורף זכרה לבקר את אותו יטי נחמד ואםם אתם קוראים את הסיפור הזה זכרו לשמור על סודו של אותו יטי שנראה מפחיד כל כך אבל בסוף מסתבר שהוא יצור חמוד שרק רוצה להגן על משפחתו היקרה מכל.

מוקדש ל מורנוש1001, שתיחברות, לואי, yaniv
1
15


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה