קהילה - סיפורים ושירים
ליאורציק43
202
312

סיפור לכתב אורח- המסע בזמן!! 08/11/2020

היי כולם!!
סיפור לכתב אורח הראשון שלי!!
מקווה שתאהבו אותו!!
אם אהבתם אשמח אם תכתבו לי בתגובות אם אתם רוצים חלק שני!!
קריאה מהנה!!

המסע לזמן!

פרק ראשון- הכרות:
-------------------------------------------------------------------------
מכירים את זה שלפעמים בא לכם לחזור בזמן ולשנות את העבר?!
טוב אז זה מה שקרה לי...
בוא נתחיל מההתחלה.
אז היי קוראים לי גל ואני גר במיקמק סיטי באזור המעבדה. אני אף פעם לא הייתי מצטיין במיוחד בלימודים ולא בשום דבר אחר, הדבר היחידי שהייתי מצטיין בו זה כדורגל⚽... תמיד שחילקו אותנו לקבוצות אני הייתי ראשון שבחרו אותו!, טוב נו בסדר כזה השווצתי... אבל מותר להשוויץ עם הדבר שאתה הכי טוב בו זה כדורגל...!
בכל מקרה... אספר לכם את הסיפור שלי!
יום אחד אני וחברה שלי הלכנו לטייל בפארק סתם טיול רגיל... באותו הזמן היה ממש חם!! אי אפשר היה לשרוד!! אז הלכתי לקנות לשנינו גלידה בדוכן המיקגלידה(גלידות סוף הדרך חשוב לציין!). בינתיים חברה שלי ראתה בקצה הפארק בסמטה שאף אחד לא מעז להיכנס אליה, משהו מהבהב בין השיחים ובגלל שהייתה כל כך סקרנית לא יכלה לעמוד בפיתוי ונכנסה לשם.
כשנכנסה שמה לב לדלת ישנה שהיית חצי מפורקת... כמובן שהדבר נראה חשוד אבל היא פחדה לגלות על זה למישהו והיא העדיפה לשמור את זה לעצמה בסוד!!
בערב שכבר חזרנו הביתה היא ניגשה אליי וקראה לי לחדר...
"אני חייבת לומר לך משהו!!" אמרה "אתה לא מבין מה גילתי!!" גלגלתי עניים לאות תהייה "נכון שהינו בפארק?!" "כן" אמרתי בנימת בלבול "כשאתה הלכת לקנות גלידות ראיתי משהו מהבהב וה-" "היית חייבת להיכנס..." קטעתי את דבריה "בדיוק!! למה שאני לא יכנס!!" עברו מספר דקות... היא הסתכלה עלי במבט מאיים שכבר הייתי חייב לענות לה!! "מה?!" פלטתי "לא משנה!! למה כי אתה לא הייתה נכנסת?!" כמעט צעקה! "טוב עלית עליי כן הייתי עושה את זה תמשיכי...!" "אז ככה הייתה שם דלת בא לך שמחר נלך לבדוק מה יש שם?!" "את השתגעת לגמרי!! מה לך ולדלת הזאת?!" "אה אוקיי הבנתי אז אתה לא מעוניין!" "מה הקשר?! לכי תדעי מה יצא לך מהדלת הזאת!!" "לא אכפת לי מה יצא בא לי לבדוק!!" "את יודעת מה?! רק בשבילך אני יעשה את זה אוקיי?! אני ילך לבדוק איתך אבל אם יש שם משהו מסוכן אנחנו חוזרים אחורה טוב?!" "אוקיי" "סגרנו".
השעה כמעט חצות ואני לא מצליח להירדם!! אני מרגיש פתטי ממה אני לא מצליח לישון?! התמלאתי במחשבות שגרמו לי להתעייף ולהירדם ונכנסתי לתוך חלום קסום!

פרק שני-הדלת הקסומה:
--------------------------------------------------------------
למחרת בבוקר התארגנתי והלכתי לאכול ארוחת בוקר. הדלקתי את הטלוויזיה והאזנתי בשקט
"שלום רב לכם ובוקר טוב, היום בחדשות הקורנה ממשיך להתגדל ולהתפתח ולהמשיך לסגור את בתי העסק ולהדביק, ניר הפרטים שלך..."
"הקורנה הזאתי הלוואי והיא היתה פשוט נעלמת מהעולם!, מי צריך אותה!" חשבתי לעצמי.
השעה 9:00 בבוקר אני מתארגן ליציאה ולוקח מסכה כמובן הבטחתי לחברה שלי שנלך למערה או למה שזה לא היה...
10:00 הגענו לפארק ונכנסנו בזהירות לסמטה. "אוקיי תוציא את הפנס מהתיק כי חשוך בפנים..." אמרה חברה שלי נועה, עשיתי כדבריה פתחתי את התיק והוצאתי את הפנס. "יופי עכשיו ניכנס פנימה" היא כמעט באה להיכנס אבל תפסתי את כתפייה "מה?!" היא שאלה בחוסר סבלנות "את בטוחה שזה נכון מה שאנחנו עושים?!" "גל אני לא מבינה מה עובר עליך בשבוע האחרון!" אמרה בבוז והמשיכה "אתה ממש מפחד!! וואו מה יצא לכם משם ממוימות, עכבישים, ג'וקים?!" היא התקדמה וכבר לא הייתי יכול לעצור אותה.
נכנסנו למערה היא צדקה באמת היה חשוך אבל מה היה הסיבה לאור שיצא ממנו?!
הדרך הייתה ארוכה והיתה מלאת עפר נראה היה שאף אחד לא דרך עליה כבר 100000000 שנה. היא נחת ראשונה על הקרקע היא הייתה אמיצה מביננו. "ידעתי!, אין פה כולם!" "אז מה הסיבה לאור שיצא ממנו?" שאלתי. "אין לי מושג" אמרה והוסיפה "אבל למי אכפת אין פה כולם ולא נראה שמישהו היה פה מלאאא זמן!" המשיכה ואמרה "יכול להיות שזה יהיה חדר סודי שלנו אבל חייבים לנקות כאן!!" היא הבחינה בכפתור קטן שהיה ליד הקיר "אוו זה הופך את זה ליותר מעניין, מה זה הכפתור הזה?!" "אל תיגעי בזה!!" אמרתי אבל איחרתי את המועד היא כבר לחצה על זה... אמרתי לכם שהיא סקרנית!
הקיר זז ממקומו ונפתח לפנינו חדר חדש והבנו שזה החדר שיצר את האור המוזר!!

המשך יבוא!!

מוקדש לכל-העוקבים-שלי
12
7
140


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
10/01/2021   21:51 מתוקה2748  7
מקסים!
13/11/2020   01:05 טוסט369  6
אמאאאאא אני בלחץ
תוציא את הפרק השני פליזזז
סיפר מושלם!
09/11/2020   17:59 חמוצי370  5
מושלםםםםםםםםםםםםם
קראתי הכל!!
מחכה לפרק הבא!!♥️
09/11/2020   17:42 שירה9916  4
יפה ומהמם
09/11/2020   14:42 לוליו59  3
אהבתי
09/11/2020   09:58 יעל936  2
נחמד מאוד
09/11/2020   09:04 אלינוי106  1
חמוד אהבתי