קהילה - סיפורים ושירים
קימוש48
3
11

''עניין לא פתור''- פרק 1 12/12/2020

-פרק ראשון, איפה הכל התחיל-
(בשביל ההקדמה תדפדפו אחורה)
הכל התחיל בשנת 2006, היום בו חיינו השתנו מקצה לקצה, זה היה עוד יום רגיל אבל בהמשך התברר שלא.
אז היי, אני עומר, והסיפור שאני הולך לספר לכם הוא סיפור ששינה את החיים שלי ושל אחותי גיילי.
נסענו לבית ספר, הכל היה כרגיל, עד שהלכתי לספרייה בהפסקה, ניסיתי לחפש ספר שיעזור לי במבחן בהיסטוריה אבל פתאום נפל עליי ספר על הראש, לפני שהחזרתי את הספר למקום שלו במדף שמתי לב למשהו שונה, משהו מיוחד, שלא ראיתי אף פעם על ספר, על הכריכה של הספר היה רשום-''החיי משפחה של עומר וגילי'' ישר הבנתי שמשהו לא בסדר, אז פתחתי את הספר והופתעתי לגלות שבפנים היו תמונות משפחתיות שלי ושל גילי, אחרי שדיפדפתי בתמונות כמה דקות היה צלצול, אז ישר הלכתי לכיתה.
השעה 15:00 חזרתי הביתה וגילי חזרה ביחד איתי, בדרך חזרה הביתה אמרתי לגילי שמצאתי משהו מוזר היום בספרייה בבית הספר, אמרתי לה ברגע שנכנס הביתה שתבוא ביחד איתי לחדר שלי, וכך קרה, הגענו הביתה, רצנו במדרגות מבלי לרוץ למטבח ולראות מה יש לנו לאכול, נכנסו לחדר שלי, סגרנו את הדלת, פתחתי את התיק בפניה והוצאתי את הספר, היא הייתה בשוק בדיוק כמוני.
לאחר כמה דקות שהראתי לה את התמונות מצאנו דף מוזר, על הדף היה רשום-''האם תרצו לקבל מיליון שקל או לנסוע בזמן, לגלות ולהילחם במשפחה שלכם''? לא ידענו מה אנחנו אמורים לעשות, איפה אנחנו אמורים לענות, מאיפה נקבל מיליון שקל או מאיפה נסע בזמן בכלל? בתחתית הדף ראינו קו שבו היינו צריכים לרשום את התשובה כנראה, אבל לא ידענו מה לענות, אחרי התלבטות קשה שבו רשמנו על דף יתרונות וחסרונות לכל אופציה הגענו להחלטה.
אנחנו נוסעים בזמן, מגלים ונלחמים במשפחה שלנו!! מה כבר יכול להיות כל-כך קשה בזה? זאת המשפחה שלנו ואנחנו מכירים אותה כבר מספיק טוב, ובמה יש לנו להילחם?

אוי, נגמר הפרק הראשון, בשביל לראות מה יקרה בפרק השני הנכם צריכים לענות על שאלה בתגובות, מה אתם הייתם בוחרים? ומה נראה לכם שעומר וגילי יגלו?
אם הסיפור נראה לכם מעניין תעקבו אחריי כדי שתוכלו להמשיך להתעדכן בכל פעם שעולה פרק(:
שלכם, קימוש48
(ואל תשכחו, לא להפסיק לחלום!)
3
3
34


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/12/2020   15:01 קימוש48  3
היי, תודה רבה לכל הקוראים ולכל התומכים!!
זה מחמם לי את הלב ואני עכשיו כותבת עוד כמה סיפורים שאוכל לעלות לכם לפה(:
12/12/2020   23:12 בימבה7676  2
מהמם
12/12/2020   21:18 ארטמיס22  1
אני עוקבת זה אחלה של ספר.
תוצאי לאור את זה שיהיה לך סיפור שלם