קהילה - סיפורים ושירים
981ילוש
212
680

האמת מאחורי מקס, המשך לסיפור מקס מתהפך 10/01/2021

פרק1
"מה?! איך יש שני מקס?!" אמר סאני שנראה מבולבל לגמרי "יואו מגניב!" אמר ג'ימבו. מקס האמיתי הסתכל על הרצפה במבוכה כאילו וידע למה זה קרה. "מי אתה מתחזה אחד?!" אמר מקס הרע שהביט על מקס האמיתי "אני מקס" אמר מקס האמיתי "לא אני מקס, אתה מתחזה! טוב אני מבין שאני כזה מפורסם, חתיך, מושלם, חכם, מגניב, מודל לחיכוי וכולם רוצים להיות כמוני אבל להיתחזות?! מי אתה בכלל?!" אמר מקס הרע שנראה ממש מעוצבן וזועף "מי אמר שבכלל הוא התחזה? אולי זה אתה?" אמרה זואי "אני?! למה שאני התחזה לסתם איזה ילד רגיל, למה לי להתחזות אליו?" אמר מקס הרע "אנחנו לא יודעים מי אתה אבל אתה בהחלט לא שייך לכאן" אמר סאני ופתח את דלת המעבדה, במילים אחרות סאני התכוון שמקס הרע יתחפף. "אני?! ללכת?! מי האמיתי חשב בראשו מה יקרה עם הוא ילך, יסתובב ברחבי מיקמק סיטי ויעשה מעשים רעים ואז בסוף יאשימו אותו.
פרק2
"לא!" אמר מקס האמיתי "מה?" אמרו שאר החבורה בפה אחד. "עם הוא יצא לרחובות ויגרום רוע במיקמק סיטי יאשימו אותי!" אמר מקס האמיתי "אתה צודק" אמר סאני ועם השלט שלו הוא נעל את דלת המעבדה, כי אולי "הרעיון" הזה יעורר במקס הרע הרבה מזימות. החבורה הלכה לישון, מקס הרע היה במרתף שסאני בעבר בנה. פתאום סאני רצה לשאול את מקס שאלה לפני שהלכו לישון "אז ענית לכל השאלות ששאלנו אותו אז? ביערות מיקמק? עם אתה לא אותו מקס הנבל?" שאל את מקס "אה, חשבתי שידעתם" אמר מקס "על מה ידענו?" שאלה זואי שנרדמה לפני כמה דקות אבל התעוררה מהפטפוטחם של סאני ומקס "חשבתי שידעתם שבגלל הקשיים בבית אני ברחתי אל יערות מיקמק, אני ברחתי, שג'ימבו שאל אותי עם אני מצטער אמרתי שכן כי חשבתי שהוא התכוונן עם אני מצטער על זה שברחתי פתאום, ושאמרתי שלא מגיע לי להיות מנהיג של חבורה כי הרגשתי שכאילו לא חשבתי עליכם ונטשתי אתכם" אמר מקס, גם ג'ימבו התעורר כי שמע את כל השיחה "אבל איך חשבת שידענו? לא זכור לי שסיפרת לנו" אמר ג'ימבו "אז כנראה שכחתי" אמר מקס.
פרק3
"אבל מקס עדין לא הבנתי למה שהלכת סוג של עדין נשארת? איך זה שיש שני מקס? לא יכול להיות ששיכפלת את עצמך, דבר ראשון אני לא יודע איך, דבר שני עם כן היית יודע אז השיכפול היה דומה לך גם באופי" אמר סאני "טוב אני מתוודה, אני כן יודע לשכפל ושכפלתי את עצמי, כדי שלפחות לא תרגישו שאני חסר" אמר מקס "אבל דווקא כן הרגשנו" אמרה זואי "עם אתה יודע לשכפל איך השגת את הידע?" שאל סאני "במשך שבועות, בלילות שכולכם הלכתם לישון אני התגנבתי אל המעבדה של סאני וקראתי הרבה מספרי הפיזיקה והכמייה שלו, בסופו של דבר לילה אחד הצלחתי ליצור שיכפול" אמר מקס, סאני לא האמין למה ששמע שמקס שכפל את עצמו? עוד לבד? ללא העזרה שלו? "אבל מקס אני כבר אמרתי לכם הרבה בעבר ששיכפול הוא דבר מסוכן, וצריך לנקות טוב טוב את הסביבה שבא נערך השיכפול, אחרת דנ"א יכול להתערבב! מקס אתה נקית את האזור לפני ששכפלת את עצמך?" שאל סאני בחרדה.
פרק4
"אממ, באחד הספרים שלך באמת היה כתוב לשמור על סביבה סטרילית אבל לא חושב שניקיתי, הייתי מאוד לחוץ בזמנו, עם מישהו יגלה." אמר מקס. "אוי לא! אז סביר להניח שמקס הרע הוא עירבוב דנ"א שלך ושל מישהו אחר! בו מיד למעבדה, עברו שבועות אבל בכל זאת אולי יש שרידים" אמר סאני ממהר "אבל לא חשבו שעברה שנה מאז?" אמר ג'ימבו "לא ג'ימבו חחח זה הרגיש כמו שנה" אמרה זואי, ובינתיים מקס וסאני הלכו למעבדה. "כך זכוכית מגדלת למקרה שה-דנ"א יהיה די קטן" אמר סאני ונתן למקס זכוכית מגדלת. הם חיפשו בשעות הקטנות של הלילה מבלי לעצור, למרות שהיו עייפים במיוחד הסקרנות גברה עליהם, לאחר כמה זמן סאני ומקס מצאו שערה בלונדינית. "מעניין של מי היא" אמר סאני "נראה לי שזאת מיקיאוולי" אמר מקס "יכול להיות אבל אני לא מבטיח, זה יכול להיות של אלכסיס או של פרווה של כלב, יש לי מכשיר שמזהה למה שייך כל דנ"א בואו נבדוק" אמר סאני, שניהם היו בסקרנות המחשב הראה להם תמונה של מיקמקית בוגרת, בעלת צבע עור סגלגל, שיער בלונדיני וחולצה בצבע אדום, והכותרת מעל התמונה הייתה "מיקיאוולי"

פרק5
"וואו, טוב זה היה אחד מהניחושים שלנו" אמר מקס "כן, אבל מעניין איך השיער שלה הגיע אל המעבדה?" אמר סאני, הם הרגישו זוג בלשים "טוב סאני, נראה לי שכדאי ללכת לישון השעה כרגע 2:00 בלילה, מחר נספר לזואי וג'ימבו על מה שגילינו ואולי נצליח לזהות איך מיקיאוולי נכנסה לשם" אמר מקס ופיהק, סאני ומקס הלכו לישון. למחרת בבוקר כשכולם כבר היו ערים, מקס וסאני סיפורו לזואי וג'ימבו על מה שגילו בלילה, "אבל איך מיקיאוולי נכנסה?!" שאלה זואי, שלא מבינה מה הקשר למיקיאוולי "בידיוק, היא הייתה פה ויש הוכחות, והמכשיר שלי לא טועה לעולם, אבל השאלה היא איך היא נכנסה לפה" אמר סאני. החבורה ישבה על הספה, כל אחד הירהר מחשבה אחרת, לפעמים ג'ימבו המציא רעיונות מארץ האגדות שבכלל לא הגיוניות. אבל לסאני היה איזה מחשבה די מעניין, "תשמעו ח'ברה, נכון למיקיאוולי יש טלסקופ כזה? שהיא לרוב רואה מה אנחנו עושים במעבדה? היא עושה את זה הרבה, אולי שמקס עבד על השיכפול, היא תצפתה על מקס, וכשהוא הלך לישון היא באה ובכוונה שמה שערה! ועוד בנוסחה! כי זה שיש דנ"א בשטח זה לא אומר שהם יכנסו לנוסחה. יכול מאוד להיות היא חיבלה, היא רוצה לפרק את החבורה שלנו, זאת היה ההזדמנות שלה" אמר סאני.

פרק7
"וואו סאני, איך חשבת על זה? זה באמת די הגיוני, אולי נלך אליה ונשאל אותה?" אמרה זואי. "כדי להיות בטוחים צריך לראות קודם את השיכפול של מקס ולראות עם הוא באמת דומה לה, אתם יודעים לראות שזה לא מיקרי" אמר סאני "ושוב אני מצטער על כל הבלאגן שגרמתי, רציתי לברוח שיהיה לי קצת שקט, יש לי עומס בבית, ואבא שלי כועס עלי הרבה..." אמר מקס בעצב "זה בסדר מקס, אבל עם יש לך קשיים אתה תמיד מוזמן להגיד לנו, לברוח זה אף פעם לא הפיתרון הנכון, מי שבורח לא יודע להתמודד" אמרה זואי. החבורה ירדה למרתף שסאני בנה שם פגשו את מקס הרע, השיכפול של מקס "שלום, שלום, שלום" אמר בליגלוג "בנו לבדוק עם השיער שלך בצבע בלונדיני" אמר סאני "אתם לא תיגעו בשיער היפה שלי!" אמר מקס הרע והתפתל בתוך החבל שקשרו אותו, מקס הרע התנגד בכל הכוח ולבסוף קרע את הקשרים וברח. מרוב שרץ מהר הכובע שלו נפל והיה לו באמת קו בלונדיני בשיער. הם אכן צדקו, מקס הרע מעורב במקס האמיתי ומיקיאוולי.

פרק8
מקס הרע רץ לחנות של מיקיאוולי, "היי חתיך שלי!" אמרה אלכסיס למקס הרע. "סליחה שהתעכבתי גברתי, החבורה קשרו אותי במרתף שלהם, אבל השתחררתי ותראי מה מצאתי-" אמר מקס הרע למיקיאוולי אבל מיקיאוולי קטעה אותו. "מרתף?! מעבדה הם אישרו להם לבנות לצורך המדע במיקמק סיטי, אבל מרתף? מתאם העירייה הם חייבים אישור, חחחח אפשר להפיל אותם ככה! ואז אף אחד לא יעצור אותי מלהיות ראשת העיר, אני אשלוט בכולם חחחח, מקס עשית עבודה טובה מאוד, כל פיסות הנייר על הנוסחות לא שוות כלום, את כולן זרקתי לפח, אבל זה המידע הכי חשוב שנתת לי, טוב מאוד" אמרה מיקיאוולי בתחושת ניצחון. אחרי רגע פרצו החבורה לחנות של מיקיאוולי. "אתם לא יכולים לעשות כלום! יש לכם מרתף לא חוקי! אין לכם אישור מהעירייה! חחח" אמרה מיקיאוולי "לא נכון, יש לנו!" אמר סאני "לא נכון שקרנים, לידיעתכם אני עובדת עירייה ואני מאשרת יחד עם ראש העיר ועוד איזה כמה את האישורים הללו, מעולם לא הגיע לנו אישור של מרתף למעבדה" אמרה מיקיאוולי, "נו אמא למה את מחכה יאללה רוצי לבית העירייה" אמרה אלכסיס, מיקיוולי והחבורה רצו את בית העירייה בכל המהירות.

פרק9
מיקיאוולי הובילה, אך בשלב מסויים היא נפלה בגלל העקבים הגבוהים שלה."מונדו תעזור לי!" צעקה אל מונדו והוא מיד בא, אבל לחבורה היה יתרון גדול, היה פער רציני במרחק בין מיקיאוולי לחבורה. "מונדו קח אותי הבייתה אני צריכה להחליף נעליים" אמרה מיקיאוולי ללא דאגות, "אבל גברתי איך נגיע לפניהם?" שאל מונדו ומיקיאוולי לחצה לו באף "חכה ותראה" אמרה, החבורה רצה בכל הכוח עד שלבסוף הם הגיעו אל בניין העירייה, הם היו מותשים אך המשיכו במדרגות פתחו את משרד ראש העיר אבל מיקיאוולי כבר הייתה שם, החבורה הייתה המומה הם זכרו שהיא נפלה אז איך יכול להיות? אין דרך קיצור כזאת מהירה, זה לא ייתכן. "כבוד ראש העיר, נכון שבניית חדרים תת קרקעיים היא מחוץ לחוק?" שאלה מיקיאוולי "בהחלט כן!" ענה לה ראש העיר. "אז אני רוצה לטעון שחבורת הילדים הקטנה הזאת בנתה ללא רשות מהעירייה ואני דורשת שיקבלו עונש כראוי" אמרה מיקיאוולי. "ילדים זה נכון?" שאל ראש העיר "טוב כן אבל-" אמר סאני "אין אבל, זאת עברה על החוק וניפגש בבית המשפט מחר" אמרה מיקיאוולי.

פרק10
"טוב מיקיאוולי צודקת, אולי אתם תורמים למדע במיקמק סיטי אבל זה לא אומר שמותר לכם לעשות דברים נגד החוק" אמר ראש העיר. החבורה לא האמינה שראש העיר תומך במיקיאוולי ואפילו לא נתנו את רשות הדיבור לסאני שרצה להסביר להם את האמת. ניפגשו כולם במשפט, למיקיאוולי היה עורך דין מקצועי כך שלא היה לחבורה שום סיכוי. "כבוד השופט, החבורה הזאת בנתה חדר גדול תת קרקעי וזאת עברה על החוק במיקמק סיטי" אמרה מיקיאוולי. "נכון מאוד" אמר השופט "אדוני השופט, בניית החדר היה למטרה מדעית, המעבדה שלנו קטנה מאוד ולא היה לנו מקום לעוד המצאות שתורמות למיקמק סיטי" אמר סאני "אז למה לא אמרתם?" אמר ראש העיר. "בכל מקרה, לא היה למקום הזה אישור מהעירייה" אמרה מיקיאוולי. "אבל רציתי להגיד עוד משהו" אמר סאני והמשיך "במהלך הגעתנו אל ביניים העירייה, מיקיאוולי נפלה, ועוד חזרה לביתה. וכשזה קרה היינו כבר בבניין העירייה, אבל שפתחנו את דלת המשרד של ראש העיר כבר מצאנו אותה שם, בניין העירייה די רחוק מביתה של מיקיאוולי כך שאין סיכוי שיש קיצור דרך, עם כך, אני טוען שלגברת מיקיאוולי יש בעצמה תעלה תת קרקעית שמובילה לכמה מקומות למיקמק סיטי ולא רק לבניין העירייה, ויש לי הוכחה, במעבדה שלנו היו כמה שערות של מיקיאוולי ויש לי אפילו ראיות." אמר סאני, השופט וראש העיר ואפילו עורך הדין של מיקיאוולי היו מופתעים מאוד. סאני הציג את הראיות. כל מה שסאני אמר זה אמת ויציב. "עורך דין נכבד יש לך דבר מה להגיד?" אמר השופט בנועם "אממ, אממ אני פרשתי!" אמר העורך הדין וברח מבית המשפט. "טוב אז גברת מיקיאוולי את עצורה כרגע, אבל אנחנו נבדוק עם יש תעלה ועם כן יש אז את עצורה למשך חמש עשרה שנים" אמר השופט.

פרק11
העירייה בדקה עם יש באמת תעלה תת קרקעית והובכן יש, התעלה מובילה אל בניין העירייה, המעבדה וגם למיקניון. ובאמת היה מזל שסאני צדק כי אחרת היו מאשימים את החבורה בפשע. אילו לא היו מגלים את התעלה סביר להניח שיום אחד מיקיאוולי הייתה פוגעת בראש העיר בדרך כל שהיא, ועכשיו מיקיאוולי ומקס הרע, השיכפול בבית הסוהר וראש העיר בטוח. לחבורה אישרו על החדר התת קרקעי וכרגע הוא חוקי לגמרי. עכשיו מיקמק סיטי בטוחה מצרותיה של מיקיאוולי, לפחות עדין...

מוקדש לצוות מיקמק
45
20
283


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/01/2021   19:53 נעמושמוש65 20
יאוו!!!!
24/01/2021   17:01 רפונזל7148 19
יש מצב את עושה המשך?
15/01/2021   11:13 מעייןגז106 18
מהמם! את כזאת מוכשרת
14/01/2021   12:05 ורודית7788 17
ואוו לא הייתי מנחשת!!!!
המשך מהמם כמה זמן חיכיתי!
14/01/2021   11:35 בר23452 16
אמאאלה~ המשך מוושלם! הלוואי כתב אורח הבא..
13/01/2021   18:36 סגלגל626 15
וואו ההמשך מהמם!!!
13/01/2021   09:58 רקיע0912 14
מאלף!!!!!!
12/01/2021   16:57 נוניש45333 13
זה מהמם את מוכשרת
11/01/2021   14:57 מוקמיק992 12
א ד י ר
11/01/2021   13:10 ביאטריס59 11
וואו זה מדהים!
זה היה שווה את ההמתנה.
11/01/2021   10:43 לוליני10 10
וואו זה יהיה כתב אורח הבא זה מושלם תעשי עוד פרק ממש מעניין!!! מאוהבת בקהילה שלך תמיד עקבתי ועשיתי לייק לכל היצירות מעריצה שרופה תעשי מפגש פליזזז
11/01/2021   08:54 השודדביער4  9
אעע מוש
11/01/2021   08:22 עידנציקמלך  8
תעשי עוד פרק הפעם עם קיפ
ותעשי בבקשה שמיקיוולי תברח עם אפשר
11/01/2021   08:16 981ילוש  7
הלוואי שמיקמק יעשה על זה פרק
10/01/2021   21:17 עמיאל18  6
וואוו כשראיתי שהמשכת את הסיפור של מקס מתהפך התיישבתי והתחלתי לקרוא מההתחלה עד הסוף וזה באמת ממש מעניין!!! יכול להיות שמיקמק אפילו יעשו על זה פרק במיקמק הסדרה... :)
10/01/2021   20:52 981ילוש  5
אממ הייתה טעות קטנה, בסוף פרק אחד הנה תיקון "אני? ללכת?!" מקס האמיתי חשב בראשו מה יקרה עם הוא ילך, יסתובב ברחבי מיקמק סיטי ויעשה מעשים רעים ואז בסוף יאשימו אותו.
10/01/2021   20:22 ionchi2  4
ישש חיכיתי ממש במתח סוף סוף כל הכבוד על ההשקעה
10/01/2021   20:09 קסםשלנסיכה  3
"לפחות עדיין"?!
עוד המשך!!
מושלם!!
10/01/2021   20:03 ארטמיס22  2
ממש טוב תחשבי. המשך ג
10/01/2021   19:36 ממקמקון1  1
יאאיייייייייי כתבתי את התגובה לפני שקראתי חחח עכשיו אני יקראא!

ממש חיכיתייייייייייי תודה!!