קהילה - סיפורים ושירים
ליליפינקי2
155
318

הכוח שבחברות-סיפור לכתב אורח 22/01/2021

כתבתי סיפור לכתב אורח מקווה לזכות!!
-הסיפור כתוב בתור יומן.
חלק ראשון-מי אני?
אז היי אני נוגה בת 12 מהוד השרון(כמובן שזה לא מי שאני באמת זה רק סיפור). יש לי שתי חברות הכי טובות
יהלי ורוני. כל סופש בערך היינו עושות מסיבת פיגמות.
עד שיום אחד זה קרה....
חלק 2-המסיבה שהשתבשה
אז היום הגדול הגיע!!! עברתי שבוע בבית ספר וחיכיתי רק לזה- למסיבת הפיגמותתת.
אספר לכם למה כל כך התרגשתי- קודם כל זה היה עם חברות. אני אירחתי את המסיבה הפעם. וגם כמובן כל המשחקים ששיחקנו-אמת או חובה. מה קרה השבוע. סרט. מסיבת חטיפים. שופינג באינטרנט ועוד כל מיני דברים.היום הגורלי הגיע והנה אני בשעה 5:00 מתחילה לארגן את הכל:חטיפים.רשימת דברים לעשות.מסדרת את החדר ועוד כל מיני דברים שלא אחפור לכם עליהם.
והנה פתאום הגיע השעה 5:50 אני כולי בהתרגשות שיא!! מסתובבת בחדר ומחכה לטינג של הטלפון שהבנות יודיעו שהן למטה. אני מחכה ומחכה ומחכה.
בינתיים ממשיכה לראות את הפרק של מיקמק הסדרה שלא הספקתי לראות אתמול. והנה עוברות להן הדקות עוברות השעות. ובלי אפילו הודעה אחת. עכשיו קלטתי שאני כבר בעונה השנייה שרק לפני רגע המשכתי את העונה הראשונה....
ואין מענה. נכנסתי קצת לראות אולי הם שלחו משהו לא יודעת כל דבר... השעה עכשיו 7:00 זה ממש מוזר הן מעולם לא איחרו... איך זה הגיוני??
החלטתי לעשות משהו.החלטתי שאני מתקשרת לרוני ושואלת אותה מה קורה פה ולמה הן לא באות.
מתקשרת ומתקשרת ואין מענה. מתקשרת ליהלי לאמא של יהלי לכולםםם. אף אחד לא עונה. למה הן לא מגיעות???.התקשרתי לאמא ואמרתי לה מה קרה. "תירגעי " היא אמרה "כנראה יש סיבה טובה. לונה בבית?(לונה זו אחותי הגדולה)" "כן" עניתי לה "היא בחדר, יש לה עבודה להגיש"
"טוב, אמרה אמא אם הן לא מתקשרות עד שמונה תנסי להתקשר אליהן את ואם זה לא מצליח תתקשרי לאבא הוא יגיע גם בשמונה אולי תראי איתו פרק של הסדרה שאת אוהבת אה?" "טוב" אמרתי לה בחצי חיוך
ניסיתי להתקשר אליהן אך ללא הצלחה שום דבר.
פתאום אני שומעת טינג.טינג שחיכיתי לו שעות על גבי שעות!!. זינקתי אל הטלפון שלי כאילו אני באולימפידה. ומה אני רואה? הודעה קולית מיהלי. אני פותחת את ההודעה ואני שומעת:"היי נוגה סליחה שלא הגענו... היה לנו משהו לעשות" בשלב הזה כבר כעסתי מאוד איך זה הגיוני שהיה להן משהו לעשות חוץ מלבוא למסיבת פיגמות הכל כך חשובה הזאת??
חלק 3-לבד בבית
כיביתי את הטלפון ויצאתי מחוץ לחדר כדי לדבר עם אחותי לונה על מה שקרה. אך הפלא ופלא לונה לא הייתה בחדר!!! מה מה מה????? חשבתי איך??
אז אני לבד בבית? חכו רק רגע אני לבד בבית!!!!!!!!!
קפצתי מאושר כל כך הרבה זמן לא הייתי לבד בבית!! אבא עמד לחזור עוד שעה כי אמא אמרה שלכל המוקדם הוא יחזור בשמונה אבל זה לא סביר כי הוא צריך לעשות קניות קודם. אזז אני לבד בביתת פתחתי את המגירה של החטיפים הוצאתי פופקורן והדלקתי את הטלויזיה בסלון.החלטתי לראות סרט אבל איזה? "אממ את זה כבר ראיתי גם את זה ואת זה. רגע עוד לא ראיתי את זה "המסע לכוכב המינימיקים נשמע מעניין...
הדלקתי את הטלויזיה והתחלתי לצפות הייתי כל כך שקועה ששכחתי מהכל התרכזתי רק בסרט. בסופו של דבר הסרט נגמר והפופקורן כבר הפך לקשה וצמיגי.
הסתכלתי בשעון וראיתי שהשעה כבר 21:00
עוד שעתיים למיטה.החלטתי שזהו אני לוקחת את עצמי בידים. ולא יושבת על סרטים עכשיו עד שאלך לישון.
הייתי ממש רעבה לא אכלתי באותו הערב כי רציתי להזמין פיצה עם יהלי ורוני. אבל זה כידוע לא קרה
החלטתי להזמין פיצה מהכסף שאבא ואמא נתנו לי לפיצה בשביל מסיבת הפיגמות הזמנתי פיצה. תוך עשרים דקות היא הגיע. אכלתי אולי 3 משולשים הייתי כל כך רעבה!!!!!!. קיצר אכלתי ואכלתי ואבא לא מגיע זה היה לי די מוזר אבל הייתי כל כך עייפה שלא היה לי כח לכלום נכנסתי לחדר שלי וישנתי כן ישנתי.
חלק 4- הבוקר
קמתי כרגיל ללא שום מושג מה קרה אתמול פשוט ישנתי טוב. היום יום שישי אין בית ספר תודה לאל.
קמתי ב9 בבוקר כרגיל שוטפת פנים מצחצחת שיניים
ההורים שלי עוד לא התעוררו. לונה לקחה את עידו לגן(עידו זה אחי הקטן)והלכה לכנס מדריכות או משהו כזה. בדקתי את הטלפון שלי. כרגיל הודעות מהמחנכת על המערכת ששונתה. וחוץ מזה כלום.מגיעה למטבח עושה לי כוס שוקו חם ויושבת בסלון רואה מה קרה הבוקר. כל מיני חידונים ושעשועונים. בשעה 10 יש לי פעולה בתנועת הנוער שאני נמצאת בה.
ועוברת שעה והנה הגיעה הזמן ללכת לפעולה.
מתארגנת שמה את הסוודר כי חורף ויוצאת.
מגיעה למקום המפגש ורואה את שני המדריכים שלנו:עילאי ונויה.התחלנו בפעולה. למדנו איך לקשור חבלים. לבנות אוהלים וכדומה.והנה אני קולטת שיהלי ורוני לא שם. עכשיו כבר התחלתי לדאוג איפה הן?
עוברת הפעולה חזרתי הביתה בשעה 11. אמא כבר יצאה לעבודה.ואבא בטח לקח את החולצות שלו מגיהוץ שיהיה לו לכל השבוע.
לונה עוד לא חזרה וזה בסדר כי היא חוזרת בשעה 1
ואז ניזכרתי שעוד שעה אני צריכה לקחת את עידו מהגן
ולהחמיא לו על כמה שהציור שהוא ציר יפה ולתלות אותו על המקרר.עוברת שעה בשיעמום מוחלט.מחליפה בגדים ויוצאת לגן. פוגשת את הגננת ואומרת שבת שלום. עידו כרגיל מראה לי את היצירה שלו והכל.
חזרנו הביתה. הפעלתי לו כוח פיג'י בטלויזיה עד שאבא יגיע. והנה אבא חוזר.השעה כבר 12 ואני רעבה!
ומתחילה בהכנה של הסנדוויץ האולטימטיבי חברים
-מורחת מטבוחה(כן אני מרוקאית) על חלה
-אחר כך חציל מטוגן
- ולסיום איך אפשר בלי קטשופ??????
מניחה חלה אחרת ואוכלת
השעה 1 כבר איך הזמן טס.והנה אמא חוזרת
ומתחילה להעמיד סירים של עופות דגים וכולי כל מיני פינישים כאלה
אני כמובן צריכה לעזור לה(זה היה בחירה בין לעזור לה ולשחק עם עידו תאמינו לי שעדיף לעזור לה)
והנה לונה מגיעה.שאלתי אותה איפה היא הייתה אתמול
היא ענתה לי שאצל נועה(חברה שלה) עכשיו הכל מתחבר...טוב עוד שעתיים לכניסת שבת. המשכתי לראות טלויזיה מאיפה שהפסקתי אתמול. שלחתי ליהלי ולרוני הודעה שהיה כתוב בה:"מה איפה הייתן אתמול(סמיילי מרים גבה) ממש דאגתי וגם למה לא הגעתן לפעולה ולמסיבה?. שעה בלי שהן ענו.
ואז יהלי אמרה:"רוצה את הסיפור המלא?"
"אני דורשת את הסיפור המלא" אמרתי
"טוב אז ככה.נכון יש לנו ילדה חדשה בכיתה?"
"כן" עניתי "יולי מה איתה?"
"היא מאמריקה" אמרה אמרה יולי. רציתי להגיד ליולי שאני יודעת את זה אבל לא רציתי לעצור את מה שהיא אומרתי ולגזול זמן יקר."אז נכון אני ורוני בדוברות?"
הנהנתי אבל לא עניתי.
המשיכה יהלי ואמרה "אז המורה ביקשה שאני ורוני נעזור לה להתאקלם פה בגלל זה לא הגענו אני מצטערת .אני יודעת כמה זה היה חשוב לך..." "אז למה לא סיפרתן לי?" שאלתי. "כי פחדנו שתחשבי שיש לנו חברה חדשה במקומך". "ממש לא למה שאחשוב ככה?" אמרתי. "לא יודעת... פשוט לא חשבנו כמה תתאכזבי אם לא נגיע.." "זה בסדר סלחתי" אמרתי. "אז שבוע הבא שוב?" "שוב" שתיהן אמרו. בינתיים כיבנו מסכים ונכנסה שבת.
חלק 5- סוף דבר
בסוף נהיינו חבורה אני רוני יהלי ולא תאמינו גם יולייי
המסיבות שלנו הפכו מגניבות מרגע לרגע ונהיינו חברות הכי טובות.
(ליליפינקי2) מה שרציתי לספר פה, הוא שוויה של חברות וכמה אנחנו צריכים חברי אמת.
אז נתראה ביצירה הבאה כולם:)

מוקדש ל _תמרדבורה2_ענן1441_2ברברברבר_ולחברייהאמת
4
1
69


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/03/2021   21:57 גילי12521  1
סיפור מהמם! אהבתי!!!