קהילה - סיפורים ושירים
ביגסי5742
92
180

מיקיציאת מיקצריים-לתחרות הסיפורים של פסח 04/03/2021

פרק ראשון:
כשמיקמשה הקטן נולד מיקפרעה הוציא מצווה להיפטר מהמיק תינוקות הזכרים מחשש שיתפסו את מקומו בתור מלך מצריים. מימרים התעצבנה מאוד, כי היא מאוד אהבה את אחיה הקטן אבל לא היתה ברירה.
מיקמרים לא רצתה להיפטר ממנו אז היא לקחה מיקתיבה קטנה והשכיבה את מיקמשה בפנים וכיסתה במיקשמיכה. ככה הניחה את מיקמשה על מי השיעור בתקווה שמישהו יראה אותו ויציל אותו.
פרק שני:
משרתה של המיקאחותו של מיקפרעה של מיקפרעה הציצה אל הנער ופתאום ראתה מיקטינוק קטן וחמוד מחייך לעברה היא סיפרה על כך למיקאחותו של מיק פרעה ומיקאחותו של מיקפרעה כל כך אהבה אותו והחליטה להושיט אותו מין השיעור ולאמץ אותו. המיקטינוק הקטן צחקק לעברה וכל כך צחק לחייך והיה נראה שהוא מרוצה מהמיקהתחלה החדשה.
פרק שלישי:
המיקאחותו של מיקפרעה הביאה את מיקמשה הקטן אל הארמון ומיקפרעה לא כל כך אהב את העובדה שיכול להיות שמיקמשה יתפוס את המיקמקום שלו בעתיד בתור מלך. מיקפרעה רצה לראות כמה מיקמשה חכם.
הוא הושיט אל מיקמשה שתי צלחות. האחת מלאה ביהלומים יקרים ותכולים, והשניה מלאה במטבעות. זהב יקרות נוצצות, מיקמשה הסתכל על שני הצלחות אבל ישר לקח את הצלחת עם היהלומים ודחף אותה לתוך הפה שלו. מאז מיקמשה התחיל לגמגם.
פרק רביעי:
כשמיקמשה הפך להיות כבר גדול וחזק ראו שהוא מנהיג, הוא רעה את כל מיקעבדיו של מיקפרעה ולא יכל התעלם ולא רצה שיעבודו יותר בפרך.
כשהלך מיקמשה בשביל פתאום שמע קול, הוא לא ידע מאיפה הקול מגיע אבל רעה שיח עם אש בוערת. הקול אמר: שעל נעליך מעל רגליך. ומיקמשה הסיר את נעליו, לאחר מכן מיקמשה גילה שזהו אלוהים שאומר לו שהוא חייב להציל את עבדיו של מיקפרעה ואמר לו שיש אל המיקמלך מיקפרעה ויבקש ממנו זאת, הוא גם הביא לו מטה קסמים שאם פרעה לא יסכים מה שיקרה זה ש....
פרק חמישי:
מיקמשה ניגש אל מיקפרעה שבארמון והתחנן בפניו שיוציא את עבדיו מעבדות לחירות. מיקפרעה לא הסכים אז מיקמשה ביקש שוב והפעם איים עליו שאם הוא לא יסכים אז הוא יטיל עליו את עשרת המכות.
מיקפרעה עדיין לא הסכים.
אז מיקמשה התחיל בעשרת המכות.
מכה ראשונה: מכת דם! כל מקורות המים המצריים נהפכים להיות מיקדם!
מיקפרעה נרתע, אך עדיין לא הסכים.
מיקמשה היכה שוב במטה למכה השניה.
מכת צפרדע! במכה זאת כל מצריים התמלאה במיקצפרדעים.
מיקפרעה נבהל מאוד אך עדיין לא הסכים.
אז מיקמשה הטיל את המכה השלישית מכת כינים! במכה זאת מיקצריים הייתה מלאה עד מאוד במיקינים. מיקפרעה עדיין לא הסכים כך גם במכה הרביעית:ארוב, החמישית: דבר
השישית:שחין, השביעית: ברד, השמינית: הרבה.
המכה התשיעית הייתה מכת חושך, היא הייתה מיקמכה נוראית! כל מצריים כולה הייתה מלאה בחושך.
מיקפרעה כמעט התייאש אבל עדיין לא הסכים.
מיק משה הכין את מיקפרעה למכה החמישית הנוראים מכל. מכת הבכורות.
פרק שישי: מכת הבכורות הובילה לכך שכל אחד בכור המצריים ימות. מיקפרעה כל כך נרתע שבסוף התייאש ויותר כי המכה הזאת הייתה נוראית מכל, מיק משה רץ מהר להביא את כל מיקעבדיו של מיקפרעה וקרא להם שירוצו מהר לפני שמיקפרעה ומשרתיו יתחרטו על המיקהחלטה.
הם רצו מהר אבל פתאום נתקעו בים וכילו שמיקפרעה רץ אחריהם עם משרתיו ולא ידעו מה לעשות והצעצבנו הוציאו הכל על מיקמשה. מיקמשה אמר להם לא לדאוג ואז קרה נס. מיקמשה הושיט את המטה ולפתע הים נחצה לשניים! העבדים רצו מהר מהר לפני שהמיצרים יתפשט אותה וממש דאגו. אבל ברגע שהמיקמצרים באו לחצות את הים פרעה הושיט עוד פעם את המטה והים נסגר בוא כל המיתרים ופרעה העבדים לשעבר כל כך שמחו והריעו למיקמשה וכך הם יצאו מעבדות לחירות!

מוקדש ל 7מרגלידה, דניועל1, עמיתנועה4, טיילור9978, באבל9801
5
5
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/03/2021   18:54 דניועל1  5
בהצלחה בתחרות!! מקווה שתזכי, סיפור מדהים! זה מגניב ששילבת את המילה מיקמק במלא מילים וזה סיפור מדהים וכולו מבוסס על סיפור יציאת מצרים וזו הגרסה הכי טובה שאפשר עשות! יש לך כישרון ענקיייי!!!
07/03/2021   11:14 חתול2007  4
בהצלחה בתחרות!
06/03/2021   19:09 אריול5932  3
כול הכבוד
06/03/2021   17:53 פפסי118  2
וואו
05/03/2021   17:24 ביגסי5742  1
היי מיקמקים, חשוב לי לציין שהטלפון תיקן אותי הרבה מאוד פעמים לכן היו הרבה שגיאות כתיב. ובסוף הכוונה היא למכה העשירית ולא לחמישית. בנוסף שכחתי לציין היצירה מוקדשת גם ליומי1016 ולכולכם!