קהילה - סיפורים ושירים
אבישג450
137
359

שחור ולבן- פרק ראשון 18/04/2021

היושש סורי שלא העלתי יצירות.
היה המון עומס בלימודים.
אז זה הסיפור שלי
זה בפרקים.
מקווה שתהנו

_______________________________________________קוראים לי לילך, אני בכללי ילדה רגילה ל-ג-מ-ר-י אין לי מישכפיים ואני לא צריכה לקחת רטלין, אבל בעני הבנות (והבנים) בכיתה שלי אני שונה, אני מוזרה. אני אוויר. ישבתי באוטובוס לבש בשקט אצמתי עיניים והיתחלתי לחשוב איך הכול התחיל.
אני חושבת שהכול התחיל בעצם מהשניה שהגעתי, עברתי דירה מירושלים לרמת גן, בירושלים היו לי המון חברות ועכשוי, כלום. אני בת 11 וחצי אם אתם שואלים ואת האמת ניסיתי להבין למה כולם שונאים אותי, אני ילדה די יפה אם שיער חום-דבש ועניים ירוקות העור שלי שזוף מעט ואני לא כזאת גבוה אבל לא נמוכה ואני גם די רזה אני זורמת ועושה צחוקים, אז מה רע בי? אני ילדה בכיתה ו בדיוק כמו מיקה, המלכה של הכיתה. היא התחילה הכול אני לא אוהבת להגיד את זה אבל אני שונאת אותה, אבא תמיד אומר שאסור לישנאו. שזה רע, אבל מה לעשות? אני שונאת אותה, היא הביאה המון, אבל המון עצב ובדידות לחיים שלי.
בשניה שניכנסתי לכיתה מיקה הביתה בי ובחנה אותי מה ניראה לה? אני צעצוע? שהמראה הוא אחי חשוב? אגב מיקה ניראת מושלם יש לה שיער שאני חלק חלק ודי עווה יש לה עיניים תורקיז עדיין היא ממש רזה ולבושה תמיד בבגדים הכי הכי באופנה. ברגע הראשון שראיתי אותה ידעתי שהיא מלכת הכיתה, לידה ישבה ילדה (גם מהממת) עם שיער שחור ועיניים ירוקות גם היא הייתה רזה ונתנה בי מבט מזלזל כבר אז ידעתי שאני והם לא הולכות ביחד אנחנו לא ניהיה חברות, ואם אנחנו לא חברות אז אין לי מעמד בכיתה, ואז, אלך אלי ובגדול בקיצר הכלתי אותה.
-

מוקדש לכול, העוקבים
6
3
61


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/04/2021   13:48 השוקולדית5  3
ומזל טוב 80 עוקביםםםםםם!
19/04/2021   13:48 השוקולדית5  2
מקסים מאוד אהבתי!!
כמובן כמובן שהמראה הוא כל כך כל כך טפל לעומת התכונות והמידות הטובות:)

אבל רק כותבים- משקפיים:)
יצירה מהממת מאוד מאוד אהבתי!
18/04/2021   14:48 ינלי108  1
יפה מאוד