קהילה - סיפורים ושירים
חדשי33
14
22

כתב אורח ll נועה ואני 24/04/2021

פרק 1-הכרות
היי, קוראים לי לידור ואני בת 16, כיתה י' מחר מתחילה שנת הלימודים ואני ילמד בכיתה י' עם החברה הכי טובה שלי שקוראים לה נועה. יש לי 2 אחים- אחד גדול ואחד קטן אז אני הבת היחידה במשפחה ואמא ואבא שלי כמובן.

פרק 2- יום ראשון ללימודים
נועה!!! בואייי כבר! את מתארגנת איזה שעה!!! צעקתי לה בטלפון, התעוררנו בשבע כי הלימודים מתחילים בשמונה וחצי ובית הספר קרוב לבתים של שתינו (נועה היא גם שכנה שלי) אז נלך ברגל. עכשיו היה שמונה, אני מוכנה ונועה התעוררה רק עכשיו ונשארה חצי שעה!!!. עוד 15 דקות אנחנו יוצאות!!!! אני לא מוכנה לאחר ביום הראשון. לא לא ולא.

נועה!!! תמהרייי המשכתי לצעוק לה והיא רק אמרה:רק עוד שניונת ויצאה.
סוף סוף! רטנתי, ובצדק.
הגענו לבית הספר, לתיכון יותר נכון ופנינו לכיתה. כשנכנסנו לכיתה היו המון בנות שישבו בקבוצה אחת על שולחן של מישהי והיו שקועות בטלפון תוך כדי לעיסת מסטיק והן ריכלו ואפילו לא שמו לב שאני ונועה נכנסנו.

נראה לך שהן ממצמצות בכלל? לחשתי אל נועה שאמרה:הייי אזז כיתה חדשה, הא? אממ איפה יש מקום פנוי? שאלה אותן ואחת מהן רק בהתה בנו כאילו אנחנו מוזרות, אז חיפשנו מקום בעצמנו. לבסוף מצאנו מקום של שולחן לשתיים והתיישבנו אחת ליד השנייה ודיברנו עד הצלצול. השיעור היה די מעניין- שיחקנו עם המורה משחק היכרות ובהתחלה נועה אמרה שקוראים לה לידור ואני אמרתי שקוראים לי נועה ואז התפוצצנו מצחוק ואמרנו איך קוראים לנו באמת, והמורה אפילו חייכה! זה היה מאוד כיף והגיעה ההפסקה שבה כולם ישבו בשולחנות בכיתה, טוב, הבנים היו עם כדור כדורסל והעיפו אותו והבנות חזרו ל'חבורה' שלהן ולטלפונים ואז באה לשולחן שלי ושל נועה:היי אם אתן רוצות לבוא לשולחן שלנו, אתן מוזמנות. אמרה ואני ונועה חשבנו שיהיה נחמד להכיר עוד חברות אז בנו, וזה היה כיף, פשוט דיברנו ודיברנו... עד הצלצול. עכשיו היה לנו עוד היכרות עם מורֶה למתמטיקה. אני טובה במתמטיקה וגם נועה אבל נראה לי שהשיעור האהוב עלי הוא ספורט.. המורה למתמטיקה היה נחמד, הוא אמר שנקרא לו מר ברונר או רק ברונר ואפילו שיחרר אותנו מוקדם להפסקה ואני ונועה באנו לחבורת הבנות שדיברו וכשהגענו הבנות התחילו לדבר על מר ברונר: ראיתן את מה שהוא לבש? וגם, איזה מן שם זה ברונר? ומה הוא חושב, שאם הוא ישחרר אותנו מוקדם נאהב אותו יותר? עד שאני ונועה הסתכלנו אחת על השנייה והחלטנו להגן על מר ברונר בזה שאמרנו: אולי אל תשפטו אותו, הוא ניסה להיות נחמד והוא היה כזה ומה אכפת לכן מה הוא לבש או מה זה השם הזה מר ברונר!! והלכנו משם ואכלנו ודיברנו בנינו עד הצלצול והיה עוד שיעור- האחרון, בגלל שזה היום הראשון יש לנו רק 3 שיעורים ואחרי השיעור הזה הייתה הפסקה אחרונה ואז- חוזרים הביתה. השיעור עבר מהר מאוד והגיע ההפסקה שהייתה פחות נעימה- מישהי מחבורת הבנות באה אלינו ואמרה: אני לא יודעת מה יש לכן, כולה אמרנו כמה דברים על מר ברונר זה לא שריכלנו עליו. אמרה בכעס ואני עניתי לה: אבל זה בדיוק מה שעשיתן! אתן ריכלתן עליו!!
והילדה הלכה ל'חבורה' הזאת שלהן.
פרק 3- בבית
הגיע הזמן לחזור הביתה אז אני ונועה מיהרנו לצאת מהכיתה, עדיין קצת בכעס מהבנות האחרות. כל אחת הלכה לביתה ואני נכנסתי וגיליתי שאמא בבית אז סיפרתי לה מה קרה, אחרי שאכלתי צהריים והנחתי את התיק בחדר והיא אמרה: גם לי היו בנות כאלה בכיתה, פשוט על תתרגשי מהן. וכל הכבוד שהגנת על מר ברונר ולא נסחפת אחריהן. אמרה.

~יום למחרת, בבית הספר ~

נועה הלכה לבקר את סבתא שלה שהייתה טיפה חולה אז לא יכלה לבוא לבית הספר, אז הלכתי לבד. הגעתי לכיתה כשהבנות מביטות בי במבט שכאילו אומר: אם תעשי את מה שקרה אתמול, זה לא ייגמר טוב.

אבל התעלמתי וניגשתי לשולחן. היום יהיה יום גם קצר- ככה זה בכל השבוע הראשון ללימודים. נגשתי לבנות וגיליתי שהן מדברות עלי!! הן לא שמו לב שהגעתי ופשוט המשיכו לדבר, הן אמרו דברים כמו: מי היא חושבת שהיא וכאלה... פשוט נמאס לי. השיעור התחיל ואני נגשתי למקום, בכעס וכשהמורה הגיעה ראיתי שאחת הבנות עושה חור קטן בסווטשירט שלה וצעקה: איייי לידור! תראי מה עשית לי!!!! בגללך הסווטשירט שלי הרוס!!! ואני ישר עניתי: אבל לא הייתי לידך אפילו! והמורה אמרה: שקט! שתיכן תבואו אלי לחדר המורים בהפסקה, ונבין מה קרה. והתחיל השיעור. בהפסקה עליתי לחדר מורים וראיתי את הילדה עם הסווטשירט שקרעה בכוונה וניגשתי לעברה ושאלתי: למה עשית את זה? ואמרה: ככה זה בתיכון מותק.
המורה ניגשה לעברנו ואמרה לילדה: ראיתי אותך קורעת את הסווטשירט, וזה לא יפה מה שעשית ללידור. תתנצלי ותספרו לי שתיכן מה קרה. אז סיפרתי לה הכל והילדה צעקה מדי פעם לא נכון! אבל המורה התעלמה ממנה ואמרה: תנסו להשלים, אני יבדוק עוד שבוע מה מצבכן ונראה, ברור? שאלה וענינו כן.
[23.4, 10:41] נטע: פרק 4- בכי
נגמר יום הלימודים ונועה אמרה שלא תוכל להגיע כל השבוע בגלל סבתא שלה.

~ למחרת, בבית הספר ~

הגעתי לכיתה ואחת הבנות באה אליי ואמרה: תפסיקי. להפסיק מה? שאלתי והיא פשוט אמרה : תזהרי מאיתנו
והבנתי מה הם עושים- כל הכיתה פשוט התרחקה ממני וריכלה עליי ופעם אחת הבנות ריכלו עליי מול הפנים שלי ואמרו: מה היא עושה כאן בכלל? מי זאת? ודברים לא נעימים עד שפשוט יצאתי מהכיתה ומצאתי לי מקום משלי ופרצתי בבכי. ככה זה היה כל היום עד שסוף סוף נגמר ובערב, בבית נועה באה אליי ואמרה: מחר אני חוזרת! סבתא מרגישה הרבה יותר טוב פתאום אז במקום לבוא בסופ''ש אני באה מחר! ו.. אחת הבנות מהכיתה אמרה לי להתרחק ממך וסיפרה לי מה קרה, ברור שלא האמנתי למה שהיא אמרה שעשית ואיך שהתנהגת אז תספרי לי את, מה קרה? שאלה וסיפרתי לה ההההכל והיא אמרה: מחר כשאני באה אנחנו מתעלמות מהן. פשוט נדבר ולא נקשיב להן, הבנת? והסכמתי.

~יום למחרת ~
הגענו לבית הספר, ועשינו את התוכנית והם הבינו שנמשיך לדבר בנינו עד שמישהי אמרה: אממ, אתן כאילו לא שומעות? אנחנו בדיוק מדברות עליכן.. ואני ונועה פשוט המשכנו להתעלם ממנה ולדבר עד הצלצול. בשיעור החלטתי לספר למורה. הרמתי את היד וסיפרתי לה, סיפרתי לה הכל והיא אמרה: מה? בכיתה שלנו? אני לא מאמינה!
ולקחה ילדים לבחוץ והתחילה לדבר איתם.

~ למחרת בבית הספר ~

אני ונועה התארגנו, הפעם לא לקח לה שעה והלכנו עד לכיתה וכשנכנסנו, כולם התנצלו וסלחנו להם. וסיפרתי לאמא והיא אמרה: בפעם הבאה, תספרי לי שזה קורה לא כשזה נגמר, אני ישמח לעזור לך, אבל אני גם גאה בך שלא פשוט נתת להם להמשיך. כל הכבוד. אמרה וחיבקה אותי.

אזז זה הסוף של הסיפור!!!! איך היה? הייתם רוצים עוד סיפור? כי אני ישמח לעשות עוד אחד... ואם דבר כזה קורה לכם, תמיד יש אנשים שיעזרו לכם אתם לא לבד❤️
זה קרה בערך לי- רק עם פחות ילדים- 7 בערך או 4 שפשוט התרחקו ממני ומדי פעם דיברו עליי אבל אף אחד לא זרם איתם וסיפרתי למורה והיא ישר עזרה לי, בקיצור, יש המון אנשים שאוהבים אותכם ודואגים לכם אז תסמכו עליהם.

ביייי

מוקדש לכל המיקמקים
17
11
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/04/2021   13:37 ISHAY21 11
זה יפה מרגש עוד סיפורים כאלה ביג לייק
26/04/2021   22:56 14בנני 10
כמה כתב את מוכשרת מאוד אלופההה חמודה
25/04/2021   19:14 חדשי33  9
תודהההההההה
25/04/2021   17:00 זוהר1898  8
מושלם את פשוט כותבת סיפורים מדהימים את חייבת להיות סופרת
25/04/2021   14:41 נעמיברכה  7
וואוו הסיפור הכי מרגש אבר מי מצליח לכתוב סיפורים כאלו??? רק את!!! נתתי לייק
25/04/2021   05:30 חדשי33  6
תודהההה אני באמת שמחה שאהבתם, לעשות עוד סיפורים?
24/04/2021   23:41 הולי0125  5
אני אוחיי יקרה נשמע מעניין
24/04/2021   22:02 חדשי33  4
תודההה אני מממממש שמח שאהבת!!❤️❤️❤️
24/04/2021   20:51 סינדרלה1ת  3
מושלםםםם
24/04/2021   20:34 לוליני10  2
אהבתי מאוד יש לך כישרון נהדר
24/04/2021   20:21 ביגסי84083  1
ואווו מרטק