קהילה - סיפורים ושירים
ממית106
123
256

היומן של אלסי פרק 1 13/05/2021

13.1.21
יומן יקר אני אלסי נעים מאוד אני בת אחת עשרה וחצי תמיד היה לי חלום ללמוד בלט מחר אני הולכת לחוג הראשון שלי אני אספר לך מה יהיה מחר לילה טוב.
14.1.21
היי יומן יקר טוב זה מוזר להגיד את זה כל פעם נקרא לך נועם כן שם סבבה
אז סיפרתי לך שהלכתי לחוג ריקוד בלט היום בוא אני אספר לך מה קרה
באתי אל החוג הייתה שם ילדה עם קוקו אסוף ושמלה יפיפייה של בלרינה הלכתי אליה אמרתי לה היי אני אלסי את נראית ממש יפה היא הסתכלה אליי ואמרה מה זה השם הזה אלסי ומה את לובשת בכלל אנחנו בבלט לא בהיפ הופ עניתי לה שאני יודעת אז היא אמרה לי אם את יודעת אז למה באת לבושה ככה מוזר.
זה היה רגע מביך ממש ולא נעים הלכתי לצד וחיכיתי שהמורה תבוא היא באה ושאלה אותי אם אני אלסי עניתי לה בחיוב היא חיכה אליי ואמרה שנחמד לפגוש אותי ונתנה לי הערה קטנה שהבגדים האלו לא מתאים לבלט לא הבנתי למה כולם לועגים לי לבגדים אבל התעלמתי מזה.
בהתחלה עשינו מתיחות כל כך כאב לי אבל המורה אמרה שזה כדי שלא יתפסו השרירים אחרי זה או משהו כזה אני לא באמת יודעת. לאחר מכן התחלנו לרקוד כל כך שמחתי, הדבר הראשון שעשינו היה להתאמן בפוינט היינו צריכות לעמוד בפוינט במשך עשר דקות אלו היו העשר דקות המשעממות בחיי. כן עד כדי כך לאחר מכן הלכנו לפינת הסטודיו והתאמנו על כל מני תרגילים משונים.
הלכנו להפסקת המים הלכתי שנייה החוצה הילדה ממקודם באה אליי ואמרה לי ילדה החוג הזה לא בשבילך את לא מספיק טובה כמוני זה היה כל כך מעליב שלא ידעתי מה לענות אז פשוט לא עניתי וחזרתי לסטודיו.
עשינו עוד כמה תרגילים ונגמר השיעור ישבנו במעגל והמורה שאלה כל אחד איך היה השיעור ואמרה כל אחת תאמר את השם שלה ואיך היה לה השיעור הילדה התחילה קוראים לה מינדי. הגיע התור שלי גמגמתי בשקט כי התביישתי אני אלסי והיה לי שיעור טוב, המורה אמרה לי לדבר יותר חזק לקחת נשימה עמוקה ואמרתי אני אלסי והיה לי שיערו טוב מאוד היום (:
יש המשך אבל אני צריכה ללכת לישון אז ביי

15.1.21
היי נועם טוב איפה הייתי אה כן אז בעצם סיימנו את החוג ארזתי את הדברים שלי מינדי חיכתה שהמורה תצא וישר באה אליי ואמרה לי. אל תתחנפי את רוקדת ממש גרוע ואל תחזרי לפה יותר אמרתי לך כבר את אף פעם לא תהיי בלרינה. לא ידעתי שילדה יכולה להיות כל כך רעה כולן מסביב צחקו היא דחפה אותי על הרצפה אבל לא נפגעתי. היא התחילה לחכות אותי ואמרה דברים כמו תראו אותי אני ילדה מוזרה עם שם מוזר ואני לא יודעת לרקוד. זה ממש פגע בי לא רציתי לבוא שוב ואז נזכרתי שהיא אמרה משהו אל היפ הופ ושהמורה אמרה לנו שיהיה לנו תחרות נגד קבוצת ההיפ הופ בסוף השנה חשבתי שאני יכולה ללכת לנסות אז הלכתי למכונית וסיפרתי לאמא שלי מה שקרה ואמתי לה שאני רוצה ללכת לרקוד היפ הופ וזהו ככה נגמר היום הלא ממש כיפי הזה ושבוע הבא אני אלך לנסות היפ הופ מקווה שזה יהיה יותר טוב.
25.1.21
היי נועם כבר עבר שבוע מאז מה שקרה עם מינדי והיום אני הולכת לרקוד היפ הופ אני ממש מתרגשת ומחכה לזה מקווה שיהיה טוב
ביי נועם אני אכתוב לך מחר כל מה קרה.
26.1.21
אוקיי אז זה מה שקרה בחמש בצהריים אמא שלי הסיעה אותי לחוג הייתי בהרגשה טובה מאוד
אמא שלי אמרה לי בהצלחה לפני שהלכתי אמא שלי מסרה לי בהצלחה חייכתי אליה והלכתי לחוג.
הגעתי אל החוג ישר מישהי זיהתה שאני חדשה ובאה לכיווני ואמרה היי אני רונה נחמד לפגוש אותך את אלסי נכון שם מגניב. אני תודה וחייכתי ראיתי כמה כולן מאוחדות ביחד המורה קראה לכולם לעמוד בשורות עשינו מתיחות והתחלנו ללמוד ריקוד. זה היה כל כך משחרר כיפי הרגיש כמו מה שתמיד רציתי להיות.
לאחר מכן הבנות באו אליי ושאלו אותי עם רקדתי היפ הופ בעבר אני להן בשלילה הן היו בשוק הן אמרו שאני רוקדת כל כך יפה כאילו התאמנתי שנים ושאלו אותי עם בשישי באלי להצטרף אליהן להתאמן בסטודיו ואז ללכת לבלות בקניון ישר אמרתי כן אמא שלי הסכימה לי.
קיבלו אותי כל כך יפה אמרו שאני רוקדת מהמם ואיזה כיף שאני שם.
1.7.21
זה הגיע הרגע הגיע בלט מול היפ הופ הייתי חייבת לנצח..........
אז מה קרה לאלסי היא ניצחה היא הפסידה או שזה היה תיקו
את זה תדעו בפרק הבא
אתם רוצים לדעת מה קרה אני יודעת שאתם רוצים
בעשרה לייקים החלק הבא
שלום שלום ממים
כאן מאמית מהמיק
אל תשכחו להירשם לערוץ שלי בקרוב חלוק ופירמידות וכיף.
אז תנו לייק כי רק בעשרה לייקים החלק הבא אוהבת אתכם ביי

מוקדש ל אלסי_ומי_שאהב_ולכל_הממים
12
3
117


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/04/2024   17:42 2זאבשועל  3
אוהבת אותך אלסי מעלפת!
איך את שולחת את זה?
13/05/2021   19:32 לוליני10  2
יואוווו מקווה להמשךךך
13/05/2021   17:48 נייקי436  1
ממית שלי
מה קורה?
אני מצטערת על מה שקרה ביננו
רוצה לחזור להיות חברות?
אני ממש אשמח!
ואני חייבת להחמיא לך על הסיפור הממש מגניב הזה!
אהבתי מאוד את הפרק הראשון!
נתתי לייק כדי שהיא פרק שני!
(בטוח שהייתי נותנת גם אם לא היית אומרת חיחי)
אז את כותבת מושלם!
מחכה לפרק הבא!
-ניקי-