קהילה - סיפורים ושירים
לוקליק23
103
437

סוד המראה המכושפת עונה 2 פרק1 24/05/2021

היי לוקליקים! מצטערת שלא כתבתי הרבה זמן היה לי כמה דברים לעשות... למרות שירד לי עוקב וכעת אין כבר חמישים עוקבים אז נמשיך את הספיישל וההבטחה הבאה שהייתה לי היא... עונה חדשה של סוד המראה המכושפת!
וגם הזוכים בהגרלה הם... אוריאן1990! היא זוכה בפריט נדיר שהיא בוחרת! כל השאר תמיד יהיה את הפעם הבאה.. בנתיים מי שלא זכה בהגרלה הנה עוד עונה של סוד המראה המכושפת כדי לעודד אתכם!

פרק1

כבר נמאס למאיה לחפש את המשפחה שלה ושל באתני. הם חיפשו בכל מקום אפשרי. גם בצינוק של המכשפה. (הן לא הלכו לשם כי היה מסוכן מידי ללכת לשם אבל מאיה הצליחה ליצר סוג של אשליה של המקום שמראה את הצינוק של המכשפה בזמן אמת). בכל מקרה מאיה כמעט והתייאשה. היא ידעה שאסור לה להרים ידיים, אחרי הכל גם אם הוריה המאמצים ואחותה החורגת לא באמת המשפחה שלה הם עדיין גידלו אותה ודאגו לה. והכי חשוב- הם אהבו את מאיה. והיא אהבה אותם. אין ברירה. אמרה באתני. אנחנו חייבות להתפצל. זה מסוכן מידי. אמרה מאיה. עכשיו שנכנסנו שוב למראה המכשפה יכולה לתפוס אותך, ו- אני לא רוצה לדעת מה היא תעשה לך. אני אהיה בסדר. הבטיחה באתני. מאיה הרגישה את הנחישות בקולה. אך גם את הפחד. טוב. קחי רק את זה. היא מסרה לבאתני מכשיר שחור. הוקי טוקי? שאלה באתני. אני לא חושבת שזה יעבוד פה כל כך. זה לא הוקי טוקי. מאיה נשמעה נעלבת. זה מכשיר קשר אמיתי! לא צעצוע. ככה נוכל לתקשר. בסדר. באתני לקחה את מכשיר הקשר. נתראה אחר כך. אמרה, והלכה.

מוקדש לימון0000, קק2e
4
1
189


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/05/2021   07:16 ארטמיס22  1
אני העוקבת החמישים;)
פרק מושששש