קהילה - סיפורים ושירים
גלידה4188
370
469

סיפור לכתב אורח 04/06/2021

פרק 1 - הקדמה
שלום לכולם, קוראים לי מאיה ואני מירושלים, ולפני כמה זמן קרה לי משהו בהחלט לא רגיל! ומה קרה לי? גיליתי שאני יכולה לחזור אחורה בזמן ברגע שאני רוצה! אני אולי לא יכולה לבחור לאיזו תקופה לחזור... אבל לפחות אני יודעת מתי אני חוזרת בזמן, הבעיה היחידה היא, אני לא יודעת מתי אני אחזור להווה! כל פעם זה משתנה, אבל הכי מוזר, כשאני חוזרת אם אני נפצעת בעבר זה נעלם וגם כשאני חוזרת להווה גם אם אני נשארת שבועות בעבר, זה עדיין אותו תאריך ואותה שעה! נכון מוזר? רוצים את הסיפור המלא שלי? הנה הוא לפניכם.

פרק 2 - איך גיליתי שאני יכולה לחזור לעבר?
זה היה יום חמישי רגיל, הכל בבית הספר היה רגיל, השיעורים רגילים, המורות רגילות, והבנים צועקים כרגיל, אבל כשנכנסתי הביתה לחדר שלי, ראיתי כדור ירוק זוהר מרחף לו באוויר! לא ידעתי מה זה, התקרבתי כדי לבדוק ו... בטעות נגעתי בו! ברגע שהקשתי באצבעות שלי, חזרתי לתקופת הפלמ"ח! בהתחלה זה היה מוזר אבל אחר כך הבנתי שהכדור נתן לי כוחות והתחלתי לעזור להם! כן כן עם כל המבצעים וזה, אפילו ליצחק רבין, (כן, גם הוא היה בפלמ"ח) נפצעתי קשה, בכל זאת, ילדה בת 11 בפלמ"ח אבל כמובן, כשחזרתי להווה זה נעלם, כי תכנית לא הייתי קיימת בתקופת הפלמ"ח אז תכנית, אי אפשר לפגוע בי... בכל מקרה אני חושבת שחפרתי לפרק הבא.

פרק 3 - בוא אני מגלה לכם שלא התכוננתי למבחן
מסתבר שהיה לי מבחן בהיסטוריה יום אחרי הפעם הראשונה שחזרתי אחורה בזמן! טוב אני מודה, המבחן היה ממש קל (הוא היה על הפלמ"ח וביכלל לא הייתי צריכה להתאמן!) אם תרצו לדעת על המבצעים שעזרתי לתכנן בפלמ"ח תפתחו ספר היסטוריה ותחפשו את הפלמ") (ספוילר: עליי לא כתבו שם) בכל מקרה אני חפרתי אז לפרק הבא

פרק 4- הרפתקה שניה
בהרפתקה השניה שלי הגעתי לכיבוש ירושלים שאחרי ש-20 שנה העיר העתיקה לא הילה שלנו, צ’ה”ל כבשו את העיר העתיקה שוב! זה היה אירוע מרגש, במיוחד כשהצנחנים פרצו את שער האריות ונכנסו לעיר העתיקה ותקעו שם בשופר! ופגשתי שם גם שני ילדים הם היו ממש נחמדים! ומאז ההרפתקה הראשונה אני גם ממש טובה בהיסטוריה ^^

פרק 5 - לשמור סוד
אז איך שמרתי על הסוד שלי? על הכוחות שלי? על כל מה שקורה לי בזמן האחרון? זה לא כזה פשוט צריך להסתיר את זה אפילו מהחברים הכי טובים שלי, עידן לילך ומעין, שמרתי על הסוד הזה מפניהם חצי שנה עד שהם עלו על זה שאני מתחילה להתנהג מוזר, ומאז הם מצטרפים אליי להרפתקאות וזה עוד יותר כיף!

פרק 6 - הרפתקה ראשונה עם חברים
ההרפתקה הראשונה שלי עם עידן לילך ומעין היתה בתקופה לא נעימה, לשואה ): ): ): ): אבל לפחות פגשנו את הפרטיזנים (המתנגדים היהודים בתקופת השואה) היה איתם ממש כיף, אבל נראינו בריאים מדי בכדי לברוח מגטו או מחנה השמדה, וזאת היתה בעיה, בסוף, כשעזרנו לפרטיזנים לנקום במשתף פעולה עם הנאצים חזרנו, ככה סתם, להווה!!! ואנחנו דווקא רצינו להישאר עם הפרטיזנים הנחמדים. מיד כשחזרתי הביתה לקחתי ספק היסטוריה והתחלתי לקרוא על הפעולות של הפרטיזנים.

פרק 7 - שבו מתרחש משהו מוזר...
היום אני לילך מעין ועידן ניסינו לחזור לעבר, ממש ליד בית הספר, מאחורי המחסן ספורט, ולא הצלחנו לחזור, ניסינו הכל! לא הבנו מה הבעיה בסוף הבנו, הכוח שלי לא מסכים לפעול במקומות ציבוריים, כדי לא לקחת אנשים או ילדים אחרים לעבר והם יוכלו להרוס את העתיד! השכנה שלי, שגרה לידי, ממש לא אוהבת את המשפחה שלי, אז אם היינו חוזרים לעבר והיא היתה באה איתנו בטעות, היא היתה יכולה לגמור עם אבות אבותינו וגם איתנו באותו הזמן! זה יהיה מפחיד...

פרק 8 - שבו קצת נמאס
בפרק הזה קצת נמאס לי ללילך למעין ולעידן מן הכוח, ואנחנו מנסים לא להשתמש בו, אני לא נוקשת באצבעות ביכלל!!! אפילו לא ככה סתם, כי זה יחזיר אותי לעבר! אני מנסה להתעלם מכל הכיף שעשיתי בעבר בהרפתקאות שלי, מנסה להתעלם מזה שכל כך נהנתי עם הדמויות שתמיד הופיעו בעבר, מנסה להתעלם מכל זה שיש לי כוחות, ולא מצליחה, כתבתי לחברים שלי בקבוצה שלנו שיבואו מיד, מצב חירום! כשהם הגיעו אמרתי שאני לא יכולה לשכוח מהכוח ומההרפתקאות ומהכל! הם אמרו שגם הם וקבענו שמחר ניפגש כדי שוב לחזור לעבר. חזרנו ותשמעו על ההרפתקה בפרק הבא.

פרק 9 - חוזרים להשתמש בכוח!
אתמול, כשעשינו את הפגישה, החלטנו שהיום נחזור שוב בזמן, אז היום נפגשנו ישר אחרי הבית ספר, כולנו הלכנו ביחד לבית של מעין, שהיא עשירה, אז יש המון חדרים ריקים בבית הגדול שלה! ואפילו סיפריה בגודל של בית רגיל! כשחזרנו הגענו לתאריך קום המדינה, וראינו את דויד בן גוריון!!! וגם דיברנו איתו ועשינו איתו כמה דברים (אבל זה כבר סיפור אחר...)

פרק 10 - החופש הגדול
מחר מתחיל החופש הגדול, ואני לילך מעין ועידן הכי מתרגשים כי בחופש הגדול נוכל לצאת להרפתקה כל יום! ומחר בטוח נצא להרפתקה אולי נגיע לתקופה שכבר היינו בה, והאנשים שם יזכרו אותנו? אני הכי רוצה לחזור לתקופת הפרטיזנים ולפגוש שוב את המפקד שלהם ואת כולם!!!

פרק 11 - חופש גדול!!!
היום החופש הגדול ואני נפגשתי עם לילך מעין ועידן בבית של לילך שגרה מולי וחזרנו אחורה בזמן, תנחשו למתי? למלחמת השחרור! זה היה מסוכן, אבל אי אפשר לפגוע במי שעוד לא נולד ובכל מקרה חזרנו רק אחרי כמה זמן, ):

פרק 12 - שבו נפרדים
אז עכשיו אנחנו צריכים להיפרד, כי אני וחברים שלי רוצים לבלות כל הקיץ ביחד, וגם בכל השנה הבאה, כי עידן עוזב לבית ספר אחר, ונפגוש אותו רק בערב וביום שבת, אז אני רוצה להפסיק לכתוב כדי להצטרף שוב לחברים שלי, אז עד שאני אכתוב לכם שוב, להתראות!!!

מוקדש ל כולם
4
6
36


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
19/06/2021   21:42 גלידה4188  6
כן לקחתי השראה ממנהרת הזמן (כזה מעניין אני מתה על סדרת הספרים הזאת)!!!
12/06/2021   14:15 אנהשיר444  5
מגניב
בהצלחה!❤️
מזכיר לי באופן מיקמק (בקטע טוב) את מנהרת הזמן
08/06/2021   13:10 סנוי20  4
יפה!
השראה ממנהרת הזמן?
אני מתה על הסדרה הזאת!
07/06/2021   15:12 יסמין702  3
השראה ממנהרת הזמן נכון?
06/06/2021   21:35 sh12344  2
איזה יופי
בהצלחה רבה
06/06/2021   14:04 חופשששש1  1
סיפור מהמם