קהילה - סיפורים ושירים
שקד78984
203
398

קמע פרק 10 - סיום עונה!!! 20/12/2021

הלכנו למטרופוליס המנהלת, הסברנו הכל והיא נאנחה ואמרה: "מתוקות , אין לי דרך לעזור לכם למצוא את הוריכם. אני מצטערת." אמרה מטרופליס בצער.
השמענו קול עצוב, והתחלנו לצעוד לעבר הדלת.
באנו לפתוח את הדלת,ומטרופוליס קפצה ואמרה בהפתעה לא צפויה: "רגע ! נזכרתי ! יש לי דרך,אבל לא ממש פשוטה. בואו שבו אסביר לכם,כי זה די מורכב."
חזרנו למקומנו,והאזנו למטרופוליס "לפני כ-40 שנה : הבית ספר הזה עוד היה קיים.אני זוכרת את הוריכם, הם היו מורים כאן . עד שיום אחד הם ילדו תינוקת קטנה. אף אחד לא ידע את שמה של התינוקת כי יום אחרי הם עזבו. אני, מטרופוליס שעוד הייתי עוד אחת ממניין המורים , נכנסתי ראשונה לחדרם לבצע בדיקות אם השאירו עקבות. חיפשתי המון עד שהתייאשתי. באתי לצאת מן החדר וראיתי מתחת לכסא פתק. קפצתי מאושר והרמתי את הפתק. ו....זאת הייתה מפה. המפה הזאת , בחדר המורים תמיד הסתובבו עם פתק,הבנתי שזה זה.ידעתי שאסור לי לחפש אותם-זו הייתה דרך ממש ארוכה.עד היום המפה הזאת מוחבאת בכספת אקסטרה מוגנת."
הנערות הביטו בפליאה במטרופוליס המנהלת. הם ידעו שמה שהם הולכות לעשות זה ללכת לחפש בעזרת המפה.
הם שאלו את מטרופוליס המנהלת אם הם יוכלו לקחת את המפה ולחפש, והיא אמרה " הגיע הזמן לתת את המפה , ולהחזיר את זה ליורשיה. בהצלחה , אני אעביר לשומרי המבנה שתוכלי לצאת - אמילי. אני מאשרת לכם לצאת וגם לחזור בעוד הרבה זמן. מקווה שזה יקח לכם טיפה זמן. הם לקחו את המפה,וידעו שיעשו הכל כדי להחזיר את הוריהם . הם ארזו ויצאו למסע.
--------------------------------------------------------------
סיום עונה 1 .
המשך יבוא...
1
2
67


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/12/2021   14:13 שקד78984  2
בטוח יהיה עונה שנייה!!!!
21/12/2021   19:54 גיוני12349  1
אפשר עונה שנייה