קהילה - סיפורים ושירים
אוריקו925
344
315

ידית הזמן עונה 1 ספר 1 חלק 2 12/01/2022

היי לכולם הנה הוא הגיע חלק 2 של ידית הזמן
קישור לחלק 1
מתחילים את חלק 2!
פרק 6: ההוכחה
אני הלכתי מענבל המרגיזה הזאת וניסיתי למצוא הוכחה, פתאום עלה במוח שלי רעיון, אם היינו לפני שהמערבולת לקחה אותנו לפה בישראל אז אם אנחנו ביציאת מצרים אנחנו במצרים ואם נשאל את אחד העבדים באיזו ארץ אנחנו הוא יאמר מצרים, רצתי אל ענבל והסברתי לה הכל, בסדר, היא אמרה, בוא נתערב היא אמרה. מי שיפסיד יעשה מה שהאחר ירצה שהוא יעשה. הסכמתי, הלכנו אל גבר שהרים אבן גדולה, אדוני שכחתי באיזה ארץ אני אתה יכול להזכיר לי? אמרתי, בטח הגבר חשב שאני משוגע אבל הוא חייך ואמר: אתם במצרים.
פרק 7: הבריחה הערמומית
ענבל לא רצתה לעשות משהו שאני רוצה לומר לה ולכן היא ברחה. רדפתי אחריה אבל היא נעלמה לי וכמה שחיפשתי לא מצאתי אותה, פתאום ראיתי בקתה קטנה שנראית ממש נחמדה, אני נגעתי בידית אבל במקום להיכנס לבקתה ראיתי מאחורי מערבולת שלקחה אותי. כשאני יצאתי מצאתי את עצמי במערה קטנה. ענבל! איפה ענבל? אמרתי, מיד נגעתי בידית וחזרתי ליציאת מצרים. ענבל? אמרתי, ענבל תקשיבי לי טוב! אם לא תצאי מהמחבוא שלך את תישארי כאן לנצח! אני המשכתי לחפש עד שראיתי…
פרק 8: נאבדנו
המשכתי לחפש עד שראיתי את ענבל! ענבל! אמרתי, מצאתי את הדרך החוצה! צעקתי בואי אתי אמרתי, לאן? שאלה, מצאתי בקתה וכשנגעתי בידית חזרתי להווה אמרתי, בסדר אמרה ענבל, איפה היא? בכיוון הזה הצבעתי לימין, הלכתי והלכתי ושמתי לב שענבל לא אתי, פתאום שמעתי קול מוכר, זה… זה היה… זה היה משה! הלכתי והלכתי ומצאתי את משה עושה נקישה במטה שלו ופתאום ים סוף נחצה לשניים, התמלאתי התרגשות אבל נזכרתי בענבל.
פרק 9: סוף סוף חזרנו!
הלכתי והלכתי עד שראיתי את הבקתה ללא הדלת. בתוך הבקתה מצאתי את ענבל שותה תה, ענבל! משה! עכשיו הקטע שים סוף נחצה! מה?! איך פספסתי?! היא בכתה, אני רוצה לחזור הביתה אמרה ענבל.
פתאום צצה דלת ומאחורינו הייתה מערבולת שלקחה את שנינו למחוץ לבקתה נגעתי בידית וכשנכנסנו היינו במערה.
פרק 10: סוף דבר
כשחזרתי הביתה התייעצתי עם ענבל, נחזור למערה? שאלתי, כן השיבה ענבל, מעניין אם הידית יכולה להביא אותנו לתקופות אחרות… או אפילו לעתיד!
נתראה בספר הבא
המוקדש היומי: כל מי שהגיב בחלק 1
עד הפעם הבאה ביי

מוקדש ל אוריקו925, ביוטי555, לירקה925, 1לילידר, אגס1275, חימשל1, חגטו13, בונבון5152, roei888
4
1
57


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/01/2022   13:10 31תמר11  1
יפהב