קהילה - סיפורים ושירים
ילתדסנטר
2

אהבה בחנות ספרים 10/08/2022

השעה חמש ארבעים ואני שוכבת על המיטה ומתבוננת בתקרה , לאחרונה אני שמה לב שאת רוב הזמן אני מבלה בהתבוננות בתקרה או בקריאת ספרים . אמא שלי החליטה שאני צריכה לצאת יותר החוצה לשם כך היא הביאה לי שטר של 200 שקל כדי שאלך לקנות לעצמי עוד ספרים , אני שמחה ,כן , אבל הרצון שלי להפסיק לבהות בתקרה לא חוגג במיוחד אז אני כל פעם אומרת לעצמי שאלך ביום אחר או בשעה אחרת .
השעה שש וחצי ואמא שלי חזרה מהעבודה ומתעקשת שאלך כבר לחנות , למרות החוסר רצון הרב שלי לא רציתי לגרום לה להתאמץ , לקחתי את תיק הבד , הכנסתי לתוכו את הכסף , טלפון והמפתחות . לא טרחתי להחליף את הבגדים שלבשתי ופשוט יצאתי מהבית.
יצאתי מדלת הבניין וגל של חום התפשט על פני , ככל שהלכתי יותר הרגשה של זעה קרה הייתה על פני . חנות הספרים לא הייתה רחוקה כל כך מהבית שלי , בערך 10 דקות הליכה .
אחרי עשר דקות של הליכה בחוץ נכנסתי לחנות הספרים וגל של קור התפשט עליי הרגשתי הקלה מהמזגן שעבד.
ישר כשנכנסתי צעדתי לכיוון הארון ועליו שלט "רומנטיקה" , לידו עמד נער , היה לו שיער שחור מתולתל הוא לבד חולצה כחולה וג'ינס שהיה נראה גדול עליו בשני מידות לפחות , לא יכולתי לראות את הפנים שלו מכיוון שעמד עם הגב עליי . התקרבתי לארון והתחלתי להתבונן בספרים המוצגים לרשותי . החלקתי עם אצבעותיי על כריכות הספר נעצרתי ולקחתי את הספר שלכד את מבטי הכריכה הייתה בצבע ירוק זית עם כיתוב לבד ועליו כתוב "נשיקות הלב" הפכתי את הספר והתחלתי לקרוא את השורות המילים מאחורה . הילד שעמד עם גבו אליי הסתובב הוא חייך אליי ושאל " סליחה אם אני מפריע , תוכלי להגיד לי האם הספר הזה טוב , אם קראת אותו כמובן" לפני שעיבדתי את המידע שעובר אליי הוא דחף לי את הספר לידי השנייה שהייתה פנויה , הספר שהוא נתן לי היה מאוד מוכר , ובכן בגלל שזה היה הספר האהוב עליי . הסתכלתי עליו וחייכתי , הייתי שמחה שמישהו מתעניין בספר שאני אוהבת למרות שהוא בכלל לא מכיר אותי , החזרתי לו את הספר " זה ספר ממש טוב , הוא האהוב עליי " חיוך נמרח על פניו , הפעם יכולתי לשים לב לעיניו , הן היו ירוקות עם טיפת חום , החיוך שלו הבליט את הגומות שלו , הוא גרם לי לחייך גם ושנינו עמדנו מחויכים זה לזה בלי שום סיבה . לבסוף הוא שבר את השתיקה בכך שאמר "תודה רבה לך , אקח את הספר הזה". הילד התהלך לעבר הקופות ואני התבוננתי בצעדיו וחייכתי.

ומשם....היסטוריה :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
סתם אין היסטוריה , כאילו יש אבל אתם אלה שצריכים לדמיין את ההמשך :))
5
1
34


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
17/08/2022   21:13 רמקולימון  1
אאההה, אני יודע את ההמשך, הנה:
התאהבתם והתחתנתם! הסוף!