קהילה - סיפורים ושירים
מיקמקול769
26
58

המיקדש חלק ב' 31/07/2023

מיקמקול:
"לפני שבוע המורה הגיע, והכריז בשמחה, שבשבוע הבא עומד להיות טיול.
"יש הולך להיות מטורף!" "זה יהיה אחד הטיולים הכי שווים בהיסטוריה!" "אבל המורה, הטיול בשנה קודמת, היה גרוע אז שלא יהיה אותו דבר!" סתמתי את האוזניים. אפשר לחשוב, בסך הכל טיול כיתתי, לא מצאו את התרופה לקורנה, או משהו כזה... "מיקמקול" פנה עלי מיקרוני, חברי הטוב. "מה אתה לא שמח שיש טיול?"

"שמח, אבל לא בהגזמה" אמרתי לו "מישהו מבחוץ יכול לחשוב, שקיבלנו פרס נובל, עם הצרחות האלה. אנחנו נראה לי בשיא גינס: הכיתה הכי מתלהבת מטיולים ביקום" מיקרוני צחק, כצפוי. "לא, ברצינות" אמרתי לו "אם יש חייזרים בירח, הם שמעו" כמה שעות אחרי זה חזרתי הביתה (הכתובת היא מונדו חמש עשרה אם מעניין אותכם) , היה לי מצב רוח טוב, ורציתי שיישאר.
אימא בבית, חתמה על הטפסים שמועידים שאני עם נעליים, וגם על הטופס הבריאותי, ועוד טופס שמועיד שאני יקשיב להוראות של המדריך. אימא סיימה לחתום על הכל, ושאלה אותי איזה חטיפים אני רוצה, אמרתי לה שאני רוצה ביסמיק (ביסלי) פלאפל, והיא אמרה שהיא מחר תיקנה. יום אחרי זה היה יום רגיל, היה מבחן (במדעים) היה שיעורי בית, (בחשבון ואנגלית) עברו כמה ימים, והגיע הטיול. הטיול התחיל כמו כל טיול, לא היה לי כוח אז הלכתי קצת לאט נכנסתי למיקדש (פרטים מדויקים יש בפרק הקודם) עברתי כמה מכשולים והגעתי לקומה השלישית.

הקומה הייתה שקטה, באופן מלחיץ, צעדתי בזהירות מחכה לראות איזה מכשול נמצא בקומה הזאת, ידעתי שהאבן עוד רחוקה, ככה שאני לא צריך יותר מידי למהר.

הקומה הזאת הייתה דווקא קלה, היו בה כמה קוצים, וזהו. בגלל שהיה לי זמן, הוצאתי מתיקי את מחברת האנגלית. ובדפיה כתבתי יומן, שזה בעצם מה שאתם קוראים עכשיו"

מיקמקול הפסיק שנייה את כתיבת היומן, הביט לאחור, וגילה לחרדתו את האבן מתקרבת עליו במהירות.
מיקמקול ידע שאם הוא לא יצא מכאן עכשיו.... הוא לא יצא מכאן לעולם.

המשך יבוא..............

תעכבו אחרי לחלק ג'

מוקדש למילהקדיש?תכתבובתגובות
8
3
32


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
01/08/2023   14:45 רומלכה43  3
אהבתי 1,000 ממש טוב
31/07/2023   10:10 אלסי85613  2
ואוו ממש יפה
31/07/2023   08:11 מיקמקול769  1
קראתם?!
כמה אהבתם מ1 עד עשר?

תכתבו בתגובות