קהילה - סיפורים ושירים
יצירונתXA
2

זהו סיפור על חייו של מקס. 14/08/2023

היה היה פעם, ילד בשם מקס. מקס התגורר בעיירה קטנה וענייה מאוד שבעולם המיקמק. מקס היה ילד כישרוני מאוד. הוא היה מאוד רך ואכפתי. הוא היה ילד מוכה בבית הספר, והוא לא היה מסוגל להגן על עצמו. למקס היה כישרון בסקייט ותמיד רצה ללכת לסקייטפארק.
מקס היה ילד חנון עם שיער חום ועיניים כחולות גדולות. הוא היה מאוד טוב לב, אבל הוא היה גם מאוד ביישן. הילדים האחרים בבית הספר היו תמיד מטרידים אותו ומציקים לו. הם היו קוראים לו בשמות, והם היו זורקים עליו דברים. מקס היה מאוד ביישן, הוא לא ידע מה לעשות, הוא החליט לשתוק בכל פעם שהם היו מציקים לו.
יום אחד, מקס הלך הביתה עם הסקייטבורד שלו מבית הספר, ולפתע, קבוצת ילדים עצרה אותו. הם התחילו לצחוק עליו, לקרוא לו בשמות ואפילו זרקו עליו דברים. אחד מהילדים ניגש אל מקס ובעט בו בעיטה כה חזקה בבטן שמקס לא הצליח לנשום. מקס פשוט עמד שם וקיבל את זה. מקס לקח את הסקייטבורד שלו והלך הבית.
מקס הלך לחדרו, ובכה בלי הפסקה. מקס הלך לישון, ולפתע בחלום, חלם חלום על דמות שחורה עם זקן שאמרה לו: "מקס, מדוע אתה מוותר להם? אל תאפשר להם להציק לך, אל תוותר להם, תחזיר להם." אמרה למקס הדמות עם הזקן. מקס התעורר מחלומו, ולא הקשיב לחלום, חשב שזה סתם עוד חלום נורמאלי. מקס הלך לבית הספר בפחד. מקס הגיע באיחור לבית הספר, הוא פחד לראות את אותם הילדים שהציקו לו אמש. מקס החליט להבריז מהשיעורים והלך לסקייטפארק שמול בית הספר. שמה הוא ראה את אותם ילדים שהציקו לו אמש, והוא ראה אותם מכים לילד אומלל שגם עובר חרם חברתי והתעללות בבית הספר. מקס ידע שהוא צריך לעשות משהו, אבל הוא פחד. הוא לא רצה להיות מוכה גם הוא. מקס לקח נשימה עמוקה והלך לעבר הילדים. הוא אמר להם להפסיק, אבל הם לא הקשיבו לו. הם המשיכו להכות את הילד. מקס כעס מאוד. הוא לא ידע מה לעשות. הוא חשב לברוח, אבל הוא ידע שהוא לא יכול לנטוש את הילד. מקס נתן איגרוף לאחד מהילדים בפה, הוא דימם בפה והלכה שם קטטה. מקס הצליח לגבור על אותם ילדים, הילדים ברחו והבינו שמקס לא אותו מקס כמו שהיה פעם. הילד היה מאוד אסיר תודה למקס. הוא אמר למקס שהוא הגיבור שלו. מקס היה מאושר מאוד. הוא ידע שהוא עשה את הדבר הנכון. הוא ידע שהוא עזר למישהו והוא ממש שמח. יום למוחרת מקס הלך לבית הספר. הוא כבר הפסיק לפחד, הוא ראה את אותם ילדים שרב איתם אמש בחדר האוכל, וניגש אליהם. "סליחה על אתמול" אמר מקס. הילדים לא הבינו מה קורה פה. "אבל מה? אנחנו זה שהצקנו לך כל הזמן הזה, לא?" מקס חייך ואמר להם "הכל טוב, אני סולח לכם על הכל". מקס והילדים החליטו להיות חברים, הם הלכו יחד לסקייטפארק ומקס גילה שיש להם כישרון בסקייטבורד והם גילו שהוא ממש טוב בסקייטבורד. הם התפעלו מכל הסלטות שעשה מקס, מכל הפעלולים. יום אחד, מקס טייל ביער כשראה קבוצה של ילדים משחקים בשתילת עצים. הוא היה מוקסם מהשתילה, והוא ביקש מהם ללמד אותו איך לשתול. הילדים הסכימו, ומקס למד מהר מאוד. הוא היה טוב מאוד בשתילת עצים, ואפילו הצליח לשתול עץ יפהפה. הילדים שהראו למקס איך לשתול היו מאוד מופתעים מכישרונו. הם לא האמינו שהוא יכול ללמוד כל כך מהר. הם הציעו לו להצטרף אליהם לקבוצה שלהם, ומקס הסכים. הייתה שם נערה בגילו ושמה זואי, זואי מאוד התפעלה מהכישרון שלו והחליטה להתיידד איתו. מקס ממש אהב אותה, וגם היא ממש אהבה אותו.
זואי עברה אפילו לבית הספר של מקס.
זואי ומקס הפכו לחברים טובים. הם היו הולכים יחד לבית הספר, והם היו משחקים יחד אחרי בית הספר. זואי הייתה מאוד טובה למקס, והיא עזרה לו להתגבר על כל הפחדים שלו.
יום אחד, מקס ולילי הלכו לטייל ביער. הם הלכו לאורך הנחל, והם שמעו קול. "מי שם?" שאל מקס. לא הייתה תשובה. מקס ולילי המשיכו ללכת, והם שמעו את הקול שוב. "מי שם?" שאל מקס.
הפעם, הם ראו מישהו. זה היה ילד קטן, והוא ישב על האבנים ליד הנחל. הילד היה לבוש בבגדים קרועים, והוא היה נראה מאוד רעב ועייף.
מקס וזואי הלכו אל הילד. "מה קרה לך?" שאלה זואי. הילד הסתכל עליהם, והוא לא אמר כלום. הוא רק בכה. מקס והילד הלכו הביתה עם הילד. הם נתנו לו אוכל ולינה, והם עזרו לו למצוא את הוריו. ההורים של הילד היו מאוד אסירי תודה למקס וזואי, והם הזמינו אותם לאכול ארוחת ערב.
מקס וזואי היו מאושרים מאוד. הם עזרו לילד והם מצאו חברים חדשים. מקס וזואי הלכו לדייט בחוף הים. החוף היה מלא אנשים. מקס הסמיק שהיה לידה ושם את ידו בכיס האחורי. "מה יש שם בכיס האחורי שאתה שם שם את היד שעה?" שאלה זואי.
מקס הוציא את ידו מהכיס ואיתו יצא טבעת נישואין, מקס הציע לזואי נישואין וזואי לא סירבה, היא אפילו התרגשה. הם התחתנו והחליטו להקים עסק קטן, אך לא ידעו מה. זואי הציע לו ליצור משחק וירטואלי מרובה משתתפים עם המון משחקים וכיף. מקס לקח מייד את הצעתה של זואי והקימו יחד את האתר המפורסם כיום הידוע בשם "מיקמק". הם הזמינו את חברים שלהם לעבוד איתם ולעזור להם ליצור את המשחק. וכיום, המשחק הזה הגיע למעל 20 מיליון משתתפים. גם במשחק הזה מקס והצוות התגברו על המון קשיים, ולא משנה מה קרה, הם לא ויתרו. המשחק תכף בן 14 שנים.
ומקס וזואי חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.
סליחה שהסיפור כזה ארוך חחח

מוקדש ל- מיקמק, מיקמק1, רקופיט, לואי, מיהלי, רואי, yaniv, יאנצי, aceex, כפירמיק, kfirmik2, kiwaiko, sharon1, avigal, aceex1, aceex2, aceex3, aceex4, aceex5, ראשהעיר, יונימיק, מומבאני

מוקדש ל מיקמק, מיקמק1, רקופיט, לואי, מיהלי, רואי, yaniv, יאנצי, aceex, כפירמיק, kfirmik2, kiwaiko, sharon1
3
3
31


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/08/2023   13:31 מוקה13353  3
מהמם
14/08/2023   17:30 שלוםלכול10  2
ואו אחלה סיפור
14/08/2023   15:56 יצירונתXA  1
שכחתי להוסיף שמקס גילה שמה שהזקן אמר לו זה נכון
אוי עכשיו הכל נהרס