קהילה - סיפורים ושירים
אלפיצירות
7
6

לכתב אורח - סיפור עם מסר, גילוי עצמי 22/08/2024

בדיוק בשעה שבה השמש מעל האופק צבעה את השמיים בגוונים של כתום וורוד, עמד אורי על קצה הצוק אל מול הים. הוא הרגיש כאילו העולם סביבו קרס, כאילו כל העבר שלו, מלא בספקות, והתנקז לרגע אחד של שקט. זה היה רגע ההבנה. אורי לא היה אדם שמרגיש לעיתים קרובות נוחות ושלווה, להפך- כל החיים שלו סבבו סביב הרגשת האי נוחות. הפעם זה היה שונה. הוא רצה לחמוק מהשגרה השוחקת שלו – מרדף אחרי חיו שלא נתנו לו סיפוק ותשוקה.

הוא החליט לצאת למסע. הוא רכב על אופניו ליעדים שונים, כל אחד מהם מסמל חלק מהחיים שלו. התחנה הראשונה שלו הייתה עיירת חוף קטנה בשם "תמרון". הוא הופתע מהיופי של המקום, החופים המוזהבים והים הכחול שהשתקף למולו כמו זיכרונות שנשכחו. בזמן שהוא רכב לאורך החוף, הוא נתקל באישה צעירה שהייתה מציירת את הנוף. שמה היה ריטה. היה לה חיוך מדבק, ועיניה כאילו הכילו את כל התשובות שהוא חיפש.

במהלך השיחות שלהם, אורי מצא את עצמו פותח את ליבו. הוא דיבר על המלחמות הפנימיות שלו, על חוסר הביטחון המלווה אותו במשך שנים רבות. ריטה, בתגובה, חקרה את עולמו והציעה לו לראות את הדברים ממקום אחר: כל פגם הוא לא סוף הדרך אלא הזמנה לגדול ולהתפתח. בתקופה שהיה לצד ריטה, הוא התחיל להבין שהאהבה העצמית היא לא רק יעד אלא חלק מהמסע.

לאחר מספר ימים ששברו את הרגליים בללכת על החוף, אורי ממשיך בדרכו לכיוון ההרים. הוא התכוון להגיע לפסגת ההר הגבוהה ביותר באזור, במטרה להוכיח לעצמו שהוא יכול. בכל פעם כשהוא עצר לנוח, הוא נזכר במילים של ריטה. "תתמודד עם הפחדים שלך, תאמין בעצמך." ההליכה לא הייתה פשוטה, אבל בכל צעד אורי הרגיש שהכבדות של השנים האחרונות מתחילה להתרחק.

כשהגיע לפסגה, הוא עמד לבד מול קו האופק המרחבי. כל הכאב, הספקות והכישלונות שנשאו אותו עד הפעם הזו התנדפו ברוח. המסע הביא אותו למקום שבו הוא יכול לאהוב את עצמו באמת, ללא תלות בהצלחה או באישור של אחרים. הוא הבין שהשינוי לא יגיע ברגע, אלא עם הזמן, ושהאומץ לצעוד בדרך הזו הוא המסע עצמו.

המסע שלו נמשך, הוא פנה ליעדים חדשים – ערים שונות, אנשים חדשים וחוויות נוספות. הוא גילה את האומניות השונות, את הטבע, את המוזיקה, ואת היקרים לו ביותר. בכל מקום אליו הגיע, הוא מצא עוד חלק קטן שתרם למי שהוא הפך להיות. הוא החל לפתח תחביבים, להתחבר לקהילה, ואפילו לנסות בישול. כל הצלחה, קטנה כגדולה, בערה בו את האהבה העצמית שכה חיפש.

ביום אחד, כשישב באחת המסעדות הקטנות בעיר זרה, הוא פגש את ריטה שוב. הפגישה הייתה מקרית, אבל הפעם שניהם היו שונים. אורי ידע שהמסע שלו לא היה רק פיזי; הוא גילה את מי שהוא באמת. הוא לא זקוק לאישורים כדי להרגיש שלם, הוא רק זקוק לעצמו.

בפגישה ההיא, הם שוחחו חופשי על כל מה שחוו במהלך הזמן שעבר. לשניהם הייתה תחושת חיבור עמוק, כאילו שהם מוכנים להתחיל פרק חדש. ריטה אמרה לו, "אני רואה את השינוי בך, אורי. זו לא רק ההנאה ממסע חיצוני, אלא גם המסע הפנימי שלך."

והוא חייך. כן, הוא מרגיש את האהבה הזאת, לא רק כלפי אחרים אלא גם כלפי עצמו. המסע לא נגמר, הוא רק התחיל, אורי ידע שאין גבולות למה שהוא יכול להשיג, והאהבה עצמית היא המפתח לכל דלת סגורה שתפתח.

-------------------------

מה ניתן להבין מהסיפור? המסע לגילוי עצמי יכול להיות מורכב,
תמיד תהיו בסביבה בה טוב לכם, הסיפור הזה מדגיש את היכולת שלכם שבמידה ומשהו שבחיים שלכם לא הולך כפי שאתם רוצים, אתם יכולים לשנות את זה, יכול להיות שזה יתלווה עם מורכבות חלקית אבל התוצאה הסופית שווה את זה, תהיו שלמים עם עצמכם, תשנו את עצמכם למי שאתם רוצים להיות ותהפכו לגרסה הטובה ביותר שלכם.

מוקדש לואי, צוותמיקמק❤️
4
1
12


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
לפני 30 ימים   12:20 ןליאלן  1
מושלםם!